AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Samboer har brukt opp all ferie, jeg har 14 dager igjen som jeg tenkte å ta til høsten og reise alene. Hvor ville du dratt? Budsjett er ingen voldsom hindring og jeg reiser gjerne litt rundt. Det jeg foreløpig har tenkt på er Bali for yoga, spa, meditasjon etc. Anonymkode: 66148...936
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 For meg blir Østen for lang reising (inkl noe i tillegg går bort til jetlag) for bare 2 uker. Hvis du liker yoga osv, så finnes det flotte retreats f.eks ved Marbella, men også ved østkysten av Spania. Da kan du kombinere med Malaga, Tarifa, Gibraltar, etc. Ellers ville jeg reist til Italia, og tatt "runden" med Toscana, Roma, osv. Da får man en fin miks av fantastisk natur, byliv, og evnt strand. Retreats med yoga, spa, meditasjon, kan man finne mange steder i europa. Anonymkode: dd70a...620
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har blitt interessert i øyer i det siste og Kapp Verde med sine ni øyer er noe jeg ønsker meg. El Hierro, den ganske så spesielle, og også minste av Kanariøyene. Eller Fuerteventura den med mest sand og strender. "Jungelen" på La Gomera. Kanariøyene er sju øyer men folk besøker gjerne bare to/tre/fire Madeira og Azorene Færøyene, og Shetland -men helst på våren i mitt hode, når det går mot lys. Vil oppleve full farge på de grønne slettene. Med Middelhavet frister ikke nå, tjåka fullt av folk. Anonymkode: d3daa...bfb
Gjest Linny111 Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Japan for min del. Skal dit alene i tre uker i høst.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Hellas uten tvil! Øyhopping, kanskje med en base. Anonymkode: 2c74b...b06
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samboer har brukt opp all ferie, jeg har 14 dager igjen som jeg tenkte å ta til høsten og reise alene. Hvor ville du dratt? Budsjett er ingen voldsom hindring og jeg reiser gjerne litt rundt. Det jeg foreløpig har tenkt på er Bali for yoga, spa, meditasjon etc. Anonymkode: 66148...936 USA Anonymkode: 57f7a...97b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 Jeg ville dratt til "Syden", bodd på all inclusive og bare kost meg og slappet av alene. Hvis jeg skal på opplevelsesferie så har jeg lyst til å dele det med min kjære. Anonymkode: 866da...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå