AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Er det å ha følelser et krav for å gå inn i et forhold? Hva må til for at du skal ville bli kjæreste med ei dame? Svar gjerne om du er mann 40+, men alle kan svare. Anonymkode: 0a9e8...8af
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Nei, men hun må ha et eller annet som gjør at jeg holder ut med henne over tid. Mange menn ønsker forhold for å ha fast sexpartner og få seg noe regelmessig, og det gjør jeg også. Er jeg kåt nok er kropp og utseendet til dama irrelevant. Anonymkode: bcbf7...7e7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men hun må ha et eller annet som gjør at jeg holder ut med henne over tid. Mange menn ønsker forhold for å ha fast sexpartner og få seg noe regelmessig, og det gjør jeg også. Er jeg kåt nok er kropp og utseendet til dama irrelevant. Anonymkode: bcbf7...7e7 Jeg er kvinne og ønsker også et forhold for å ha en fast sexpartner. Og i tillegg en god samtalepartner, en å gi kjærlighet til og dele hverdagen og opplevelser med. Jeg MÅ ikke ha sterke følelser for mannen. Det kan også komme følelser jo mer man blir kjent, tenker jeg. Ts Anonymkode: 0a9e8...8af
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 M51 her. Ja, må ha følelser både for forhold og sex. Anonymkode: 7f8b3...232
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Nei. Hodestups forelskelser er jeg ferdig med, nå går det på mer praktiske forhold. M55 Anonymkode: 88670...d3e 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det å ha følelser et krav for å gå inn i et forhold? Hva må til for at du skal ville bli kjæreste med ei dame? Svar gjerne om du er mann 40+, men alle kan svare. Anonymkode: 0a9e8...8af Ja, dersom jeg ikke har følelser kommer jeg heller ikke til å bry meg noe særlig, eller gi spesielt stor innsats for å få det til og fungere. En konsekvens av det vil jo være at hun ikke føler seg ivaretatt, og forholdet vil før eller siden ta slutt. Anonymkode: 82799...636 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Ikke noe rart mange er utro når folk går inn i forhold av praktiske årsaker. Trist. Anonymkode: c2deb...871 7 3
Snok1 Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det å ha følelser et krav for å gå inn i et forhold? Hva må til for at du skal ville bli kjæreste med ei dame? Svar gjerne om du er mann 40+, men alle kan svare. Anonymkode: 0a9e8...8af Google kjærlighetsforhold. For min del: Jeg er sammen med kjæresten min fordi hun er verdens vakreste og beste menneske og min aller beste venn som kjenner meg ut og inn. Jeg kan ikke forestille meg livet mitt uten henne. 1 6
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er litt overrasket over at mange tolker det å ha følelser som å være koko forelsket. Jeg har opplevd å være tussete forelsket og blitt varm i kinnene når han sier navnet mitt, men alt annet ved ham finner jeg ut senere. Jeg har også opplevd at jeg liker ham, og er tiltrukket av ham, men følelsene er mer basert på hvordan vi har det sammen over tid. jeg vil påstå at begge deler er å ha følelser. Jeg ville ikke engang kjøpt en potteplante jeg ikke hadde følelser for, men jeg forstår at følelser for mange betyr koko forelsket. Jeg tipper svært få går inn i et forhold med en de ikke liker, og synes det er trist om noen blir sammen med noen de ikke har følelser for bare fordi de er tilgjengelige. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 M52. Ja. Jeg er bare interessert i en dame jeg blir barnslig forelsket i og som jeg fortsatt merker et ekstra hjerteslag for de neste 30+ åra... Alt annet er uinteressant. Anonymkode: 2f208...e23 2 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke noe rart mange er utro når folk går inn i forhold av praktiske årsaker. Trist. Anonymkode: c2deb...871 Selvfølgelig har man følelser, men å sitte og vente på drømmekjæresten er jeg for gammel til. Man bør spørre seg spørsmålet: «Dersom partneren dør i en ulykke i morgen, hvor tynget av sorg blir man 1-10?». Anonymkode: 88670...d3e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig har man følelser, men å sitte og vente på drømmekjæresten er jeg for gammel til. Man bør spørre seg spørsmålet: «Dersom partneren dør i en ulykke i morgen, hvor tynget av sorg blir man 1-10?». Anonymkode: 88670...d3e Men flere her har skrevet uttrykkelig at forhold for dem er noe praktisk. Anonymkode: c2deb...871 1
Syngemann Skrevet 21. juli 2023 #14 Skrevet 21. juli 2023 Inngås det forhold av praktiske årsaker? Jeg er utrolig naiv forstår jeg. Jeg har gått inn i forhold uten å være forelska, men det var sterke følelser for det og jeg kjente på meg at de var oppadgående.
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #16 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig har man følelser, men å sitte og vente på drømmekjæresten er jeg for gammel til. Man bør spørre seg spørsmålet: «Dersom partneren dør i en ulykke i morgen, hvor tynget av sorg blir man 1-10?». Anonymkode: 88670...d3e Jeg mener at om man har tid til å evaluere om noen er drømmekjæresten, er det ikke å være forelsket. Forelskelse er galskap. deilig galskap av og til, men helt uten rasjonell tenking. Man overser hele lista over drømmekjæreste, og er følelsesstyrt som en kåt, sårbar og fnisete 17-åring.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #17 Skrevet 21. juli 2023 Ja, hvis ikke bryr jeg meg ikke så veldig om henne. Gidder heller ikke tilby meg å gjøre ting for henne på samme måte. Anonymkode: 23099...11f
Snok1 Skrevet 21. juli 2023 #18 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig har man følelser, men å sitte og vente på drømmekjæresten er jeg for gammel til. Jeg ser det på denne måten: Jeg har for lite igjen av livet til at jeg er interessert i å låse meg selv fast i et lunkent og delvis fungerende forhold. Det skal være fantastisk eller ikke i det hele tatt. Annet er jeg ferdig med. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #19 Skrevet 21. juli 2023 Syngemann skrev (59 minutter siden): Inngås det forhold av praktiske årsaker? Jeg er utrolig naiv forstår jeg. Jeg har gått inn i forhold uten å være forelska, men det var sterke følelser for det og jeg kjente på meg at de var oppadgående. Det du beskriver nederst er beskrivelsen av følelsene jeg føler når jeg er forelska. Så jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si at du ikke var forelsket hvis du samtidig beskriver oppadgående sterke følelser? Helene1982 skrev (3 timer siden): Jeg er litt overrasket over at mange tolker det å ha følelser som å være koko forelsket. Jeg har opplevd å være tussete forelsket og blitt varm i kinnene når han sier navnet mitt, men alt annet ved ham finner jeg ut senere. Jeg har også opplevd at jeg liker ham, og er tiltrukket av ham, men følelsene er mer basert på hvordan vi har det sammen over tid. jeg vil påstå at begge deler er å ha følelser. Jeg ville ikke engang kjøpt en potteplante jeg ikke hadde følelser for, men jeg forstår at følelser for mange betyr koko forelsket. Jeg tipper svært få går inn i et forhold med en de ikke liker, og synes det er trist om noen blir sammen med noen de ikke har følelser for bare fordi de er tilgjengelige. Jeg kjenner ingen utenfor KG som påstår det første. Har heller ikke inntrykk av at det er så mange som påstår det her inne heller. Det nederste er jeg 100% enig i. Håper virkelig jeg aldri møter en mann som bare vil ha meg fordi jeg tilfeldigvis var på riktig plass. Anonymkode: b966a...148
slumkim Skrevet 21. juli 2023 #20 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det å ha følelser et krav for å gå inn i et forhold? Hva må til for at du skal ville bli kjæreste med ei dame? Svar gjerne om du er mann 40+, men alle kan svare. Anonymkode: 0a9e8...8af Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå