AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 våkner god frokost som noen andre har laget løft et par vekter eller slapp av. se på tv kanskje lunsjtid servert til deg på en tallerken, gratis akkurat som frokost slapp av litt mer. eller spille playstation middag lese litt i noen av de tusenvis av bøkene du har fritt tilgjengelig sove gjenta. Det er et jævla hotell nesten. Anonymkode: d8e60...b34
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 I følge en jeg kjenner så er følelsen når celledøra smekker igjen og du vet at du ikke kommer deg ut ganske tung. Selv om du hadde kommet til å sitte inne og spillr hvis du var hjemme. Anonymkode: dd046...b0c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): våkner god frokost som noen andre har laget løft et par vekter eller slapp av. se på tv kanskje lunsjtid servert til deg på en tallerken, gratis akkurat som frokost slapp av litt mer. eller spille playstation middag lese litt i noen av de tusenvis av bøkene du har fritt tilgjengelig sove gjenta. Det er et jævla hotell nesten. Anonymkode: d8e60...b34 Nei, det er noe helt annet når man vet man ikke har frihet til å velge selv. Man kan ikke ta seg en tur på butikken når man vil, ikke snakke med familie og venner når man vil og blir kostant passet på og risikerer å få juling om du terger en annen innsatt. I fengsel kreves det at man enten jobber eller studerer, så man får ikke sitte og spille hele dagen. Anonymkode: f45d5...fab
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 For noen så tror jeg det er det, men ikke for menig mann. Har livet utelukkende bestått av kaos og uforutsigbarhet så tror jeg mange kan finne trygghet bak murene - jeg tror det er også en av (mange) grunner til at flere er gjengangere.. Anonymkode: 92f97...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå