AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Broren til dama sa til meg idag mens han var på besøk hos dama mi(søstera) At hun hadde vært på besøk hos en kompis av ho. I flere dager på rad. Han sa at jeg hadde fått beskjed av dama at hun hadde vært på besøk hos denne fyren og at jeg syntes at det var helt ok.. Men jeg har ikke fått noe beskjed og dette er nytt for meg. Dette er en person hun ikke har hatt kontakt med på 7 måndter og bor i samme by. Hun sa at "Nei jeg ville ikke gjøre deg sjalu at jeg var på besøk". Jeg har ikke noe imot at ho drar på besøk til folk.. Men vi bruker å fortelle hvor vi drar (langdistanse forhold for øyeblikket). Men hun valgte å ikke fortelle meg dette. Jeg føler at noe er på gang, men jeg prøver å unngå å tenke sånn. Dette er en fyr hun har hatt kontakt med hele livet.. Men sånn plutselig når ho e tilbake hjemme så fikk hun plutselig så god kontakt. Hvordan ville dere tolket om dere plutselig fikk vite av andre at dama/mannen har vært på besøk hos en av motsatte skjønn uten å gitt deg noe beskjed? For å si det sånn: Jeg hadde ikke brydd meg om hun sa at hun skulle ditt, men med tanke på at hun ikke har sagt noe til meg har fått meg til å begynne å tenke og vonde tanker om ting. Anonymkode: 909dc...08a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Flere dager på rad? 😕 Ville absolutt insistert på å snakke ut om dette, helst face to face Anonymkode: 06659...e1a 1
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Jeg hadde tenkt det samme som deg. Null stress at hun er på besøk hos folk, men hadde ikke likt at det skal være hemmelig. Er dere ofte sjalu på hverandre, og har det vært konflikter tidligere på grunn av sjalusi?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Det at hun selv påpeker det er noe å være sjalu for er jo pussig Anonymkode: 06659...e1a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 2 minutter siden, Helene1982 said: Jeg hadde tenkt det samme som deg. Null stress at hun er på besøk hos folk, men hadde ikke likt at det skal være hemmelig. Er dere ofte sjalu på hverandre, og har det vært konflikter tidligere på grunn av sjalusi? Hun har hatt kontakt med exer når vi ble ilag, til og med snakket med en av dem i en time når hun satt på sofaen ved siden av meg og fortalte hvor flott dem hadde det i den tiden.. Ikke noe seksuelt, men ting dem begge hadde gått gjennom.. Helt til jeg sa at ho måtte fjerne fyren ellers gikk jeg.. Noe ho gjorde. fjernet blokkeringen en måned senere og jeg fant det ut relativt kjapt. Hun har hatt en annen dud som har flørta med henne, tok nesten over 2 måndter før hun stoppet og ha kontakt fordi jeg gikk lei. Vær gang jeg prøver å fortelle henne at ting som dette ikke er greit å at det skaper sjalusi og fortvilelse, så begynner hun å snakke som at det e min feil.. At hun burde få snakke med vennene sine og alt.. Noe jeg ikke nekter henne, jeg har nektet at hun skal snakke med folk som behandler meg å henne som dritt ja. Hun sendte meg til å med blomster for 2 dager siden med en bamse der det står "jeg elsker deg... Men igjen jeg får så mye rare tanker om at noe skurrer. Hun får sjanser hele tiden fordi hun gjøre ting hun ikke burde, men hun gjentar dem på gang på gang. Jeg er dypt forelska i jenta, og ho sliter en del selv med ting.. Men hun skylder alltid på ting og tang før at hun gjør sånne ting. Anonymkode: 909dc...08a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Flere dager på rad? 😕 Ville absolutt insistert på å snakke ut om dette, helst face to face Anonymkode: 06659...e1a Snakket med henne og spurte om hvorfor.. han forstår meg når det kommer til angst og ting. Men da svarte jg "Men hvorfor tok du plutselig kontakt etter 7 måndter når du e kommet hjem igjen til den hjemplass, å aldri snakket med han på snap før dette"?.. Fikk ikke noe mere svar en "Fordi jeg tenkte på deg". Anonymkode: 909dc...08a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Ehm, dette høres jo såpass «red flag» ut at jeg nesten tenker du troller… fordi jeg tenkte på deg, det sier seg vel selv at her er det selvsagt mer dere er nødt til å prate om? Du trenger ikke spørre Internett om hjelp til dette, du må tøffe deg opp sammen med støtte fra venner eller familie som kan hjelpe deg å tørre å spørre rett ut om hun er utro. Helt ærlig vet jeg ikke om hun hadde fortalt deg det heller, men det er tydelig du uansett må si fra at dette ikke er ok, og at du ikke finner deg i det 🤷🏻♀️ Slå opp dersom dere ikke finner en løsning som passer begge Anonymkode: 06659...e1a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Ehm, dette høres jo såpass «red flag» ut at jeg nesten tenker du troller… fordi jeg tenkte på deg, det sier seg vel selv at her er det selvsagt mer dere er nødt til å prate om? Du trenger ikke spørre Internett om hjelp til dette, du må tøffe deg opp sammen med støtte fra venner eller familie som kan hjelpe deg å tørre å spørre rett ut om hun er utro. Helt ærlig vet jeg ikke om hun hadde fortalt deg det heller, men det er tydelig du uansett må si fra at dette ikke er ok, og at du ikke finner deg i det 🤷🏻♀️ Slå opp dersom dere ikke finner en løsning som passer begge Anonymkode: 06659...e1a Jeg ønsket jeg trollet, for da hadde jeg slippet å sitte våken nå og gruble. Men, hun sier hun ikke har vært det å det kan hun garantere meg. Hun har det veldig fint i forholdet mitt, blir behandlet godt av både mine venner og familien så ser virkelig ikke hvorfor hun vil ødelegge dette. Enten så er jeg over sjalu, eller så spiller hun et spill. Anonymkode: 909dc...08a
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #9 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har hatt kontakt med exer når vi ble ilag, til og med snakket med en av dem i en time når hun satt på sofaen ved siden av meg og fortalte hvor flott dem hadde det i den tiden.. Ikke noe seksuelt, men ting dem begge hadde gått gjennom.. Helt til jeg sa at ho måtte fjerne fyren ellers gikk jeg.. Noe ho gjorde. fjernet blokkeringen en måned senere og jeg fant det ut relativt kjapt. Hun har hatt en annen dud som har flørta med henne, tok nesten over 2 måndter før hun stoppet og ha kontakt fordi jeg gikk lei. Vær gang jeg prøver å fortelle henne at ting som dette ikke er greit å at det skaper sjalusi og fortvilelse, så begynner hun å snakke som at det e min feil.. At hun burde få snakke med vennene sine og alt.. Noe jeg ikke nekter henne, jeg har nektet at hun skal snakke med folk som behandler meg å henne som dritt ja. Hun sendte meg til å med blomster for 2 dager siden med en bamse der det står "jeg elsker deg... Men igjen jeg får så mye rare tanker om at noe skurrer. Hun får sjanser hele tiden fordi hun gjøre ting hun ikke burde, men hun gjentar dem på gang på gang. Jeg er dypt forelska i jenta, og ho sliter en del selv med ting.. Men hun skylder alltid på ting og tang før at hun gjør sånne ting. Anonymkode: 909dc...08a Når det gjelder sjalusi, er det noe man må ta på egen kappe. Du kan ikke forvente at hun skal kutte ut venner fordi du blir sjalu. Du kan ikke nekte henne å snakke med folk. Du kan forvente at de hun snakker med respekterer deres forhold, og er de hennes venner bør det være til alles fordel at de blir kjent med deg og du blir kjent med dem. Hun har valgt deg, og enten må du stole på henne, eller gå videre. Det å nekte henne omgang med venner, vil støte henne vekk. Vær ærlig om dine usikkerheter, men du kan ikke forvente at hun skal kutte ut vennskap. Du kan likevel forvente at hun er ærlig, og når hun sier: Var ute med venner, bør svaret ditt være: Så hyggelig! Blir det krangel hver gang, bør dere gå fra hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 1 minutt siden, Helene1982 said: Når det gjelder sjalusi, er det noe man må ta på egen kappe. Du kan ikke forvente at hun skal kutte ut venner fordi du blir sjalu. Du kan ikke nekte henne å snakke med folk. Du kan forvente at de hun snakker med respekterer deres forhold, og er de hennes venner bør det være til alles fordel at de blir kjent med deg og du blir kjent med dem. Hun har valgt deg, og enten må du stole på henne, eller gå videre. Det å nekte henne omgang med venner, vil støte henne vekk. Vær ærlig om dine usikkerheter, men du kan ikke forvente at hun skal kutte ut vennskap. Du kan likevel forvente at hun er ærlig, og når hun sier: Var ute med venner, bør svaret ditt være: Så hyggelig! Blir det krangel hver gang, bør dere gå fra hverandre. Dette er "mannfolk" venner som har begått vold med henne, voldtatt henne. Selvfølgelig er det folk jeg ikke vil at hun skal ha kontakt med når vi er ilag. Resten av de andre har jeg ingen problemer med for de oppfører seg som mennesker. Usikkerheten min kom etter hun begynte å ta imot fløring og snakking med exer. Anonymkode: 909dc...08a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 Det virker som om hun har veldig stort behov for oppmerksomhet fra menn generelt. Kommentaren om at hun tenkte på deg, som grunn til at hun oppsøkte kompisen flere dager på rad, den er... vel, merkelig. Om hun tenkte på deg ville det vært mer naturlig at hun ringte deg for å snakke med deg, fortelle deg om dagene sine. Men når hun tenkte på deg så valgte hun å oppsøke en kompis flere dager. Mulig hun er ekstremt dårlig til å kommunisere og mente at hun har vært sammen med kompisen (platonisk) for å slippe å savne deg for mye, men med forhistorien med at hun tydelig liker mye oppmerksomhet generelt fra menn, så tviler jeg på det. Om hun likevel er så dårlig til å kommunisere, så er det vel et spørsmål om det er noe å satse på. Det er kanskje en grunn til at hennes bror fortalte deg det han fortalte deg også. Hun har det bra i forholdet med deg, sier hun. Har du det bra i forholdet med henne, ts? Det virker ikke helt slik på det du skriver. Anonymkode: b8a0c...685 3 2
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #12 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er "mannfolk" venner som har begått vold med henne, voldtatt henne. Selvfølgelig er det folk jeg ikke vil at hun skal ha kontakt med når vi er ilag. Resten av de andre har jeg ingen problemer med for de oppfører seg som mennesker. Usikkerheten min kom etter hun begynte å ta imot fløring og snakking med exer. Anonymkode: 909dc...08a Om noen har vært voldelige mot henne eller voldtatt henne, håper jeg du støtter henne i å anmelde eller oppsøke terapi. Det handler ikke om deres forhold, men kriminelle som burde lukes ut fra samfunnet. Jeg kjenner dere ikke, men jeg tror deg når du sier at hun sliter. Du har rett til dine følelser, og jeg tror deg når du sier at hennes oppførsel kan være sårende for deg, men jeg tror du må velge å være helten her, og støtte henne, eller la henne gå. Det er urettferdig, men jo mer du prøver å fange henne, jo mer vil hun teste deg. Tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er "mannfolk" venner som har begått vold med henne, voldtatt henne. Selvfølgelig er det folk jeg ikke vil at hun skal ha kontakt med når vi er ilag. Resten av de andre har jeg ingen problemer med for de oppfører seg som mennesker. Usikkerheten min kom etter hun begynte å ta imot fløring og snakking med exer. Anonymkode: 909dc...08a Du skal ikke ha det sånn som dette og hun kan ikke være helt god mentalt. Du må sette foten ned og ikke la deg bli behandlet slik. Det er helt legitimt å si du ikke syns det føles ok hun har sånn type kontakt med ekser og flørter. Særlig mtp hvordan menn tenker. De har mest sannsynlig en agenda. Så dette må drikke finne deg i. Anonymkode: 657c7...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skal ikke ha det sånn som dette og hun kan ikke være helt god mentalt. Du må sette foten ned og ikke la deg bli behandlet slik. Det er helt legitimt å si du ikke syns det føles ok hun har sånn type kontakt med ekser og flørter. Særlig mtp hvordan menn tenker. De har mest sannsynlig en agenda. Så dette må drikke finne deg i. Anonymkode: 657c7...d7b * må du ikke finne deg i Anonymkode: 657c7...d7b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #15 Skrevet 21. juli 2023 De knuller, enkelt og greit. Anonymkode: 2205d...701 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De knuller, enkelt og greit. Anonymkode: 2205d...701 Jepp. 100%. Narrativet mange damer her spinner om at man må kunne ha venner å dra på besøk?? Selfølgelig er det ok. Men dama de er langdistanse forhold. Oppsøker eks alene over flere dager, holder det skjult for deg. Hun gashlighter inn i helv.. og du sitter her og tviler på det du egentlig veit foregår. Her gjelder det å kutte så tidlig som mulig. Sånne damer kan være noen andres problem. Bra damer gjør ikke sånn. Løgn, hemmeligheter, ekser, ingen respekt, ingen lojalitet. Bare dropp henne. Blokker og slett. Da slipper du flere forsøk fra henne på å spinne løgner. Hun knuller eksen. Anonymkode: 834fe...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #17 Skrevet 22. juli 2023 Trenger ikke bety «fare». Min samboer gjennom mange år var på «hemmelige» besøk til X-dama, gjerne seint på kvelden, over flere år. Jeg fikk vite om dette og konfronterte han. Han forklarte at han syntes synd på henne og prøvde å stille opp for henne i en vanskelig periode. Jeg syntes selvfølgelig dette var rart og at han aldri sa noe til meg. Iallefall, han kuttet all kontakt og nå har vi det bedre enn noen gang. Hun prøvde å ta kontakt ned han igjen, men han har blokkert henne og skrevet et brev om at viss hun prøver å kontakte oss igjen så blir hun anmeldt og vi kommer til å be om kontakt- og besøksforbud. Håper det ordner seg for dere og at dere blir like lykkelige som oss!! Det finnes håp for dem som er villige til å kjempe litt for den ekte og sanne kjærligheten ❤️ Anonymkode: 7117e...98a
Lorieen Skrevet 22. juli 2023 #18 Skrevet 22. juli 2023 (endret) Jeg kjenner igjen skrivestilen din, TS. Du har skrevet innlegg om dama di her før. I den forrige tråden du lagde (den med alle pengene og den brukte snusen i senga og den ustabile broren med mobilregninga) fikk du ganske klar melding om at dette ikke er et forhold du bør bli værende i. Hun utnytter deg og du lar henne. Endret 22. juli 2023 av Lorieen
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #19 Skrevet 22. juli 2023 TS, jeg tror du går i fella av å bli litt dørmatte. Virker på meg som om hun har et enormt bekreftelsesbehov fra menn, og jeg tror du gjør vondt verre ved å prøve å snakke henne til fornuft eller få henne til å forstå din side av saken. Jeg anbefaler at du forsøker å trekke tilbake din energi litt. Forsøk å se hvordan hun reagerer hvis du blir litt mer "carefree" et par uker. Svart kort men hyggelig på ting, men ikke ta noe initiativ osv. La henne føle på at du glipper litt bort. Ikke snakk om noe sjalusi eller om denne kompisen overhodet. Hun kommer enten til å bli mer interessert i deg, ellers kommer hun til å avsløre egen utroskap ved å vikle seg inn i sitt eget ordnett. Snakk minst mulig. Hvis hun lyver og/eller er utro, vil dette gjøre henne nervøs, og når man er nervøs snakker man ofte mer enn man planlegger. Anonymkode: 2ad39...a74 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #20 Skrevet 22. juli 2023 On 7/21/2023 at 3:41 AM, AnonymBruker said: Jeg ønsket jeg trollet, for da hadde jeg slippet å sitte våken nå og gruble. Anonymkode: 909dc...08a Jeg skjønner ikke at du orker dette, er det så ille å være singel at du er villig til å torturere deg selv? Hun kommer ikke til å endre seg med det første, det har hun allerede bevist. Anonymkode: e4902...2c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå