AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg skriver dette anonymt Dette har jeg tenkte på hver dag siden det skjedde i 2008. Jeg sov en ettermiddag, og når jeg våknet hadde jeg et kristent symbol på venstre hånd. Det var Ichthys, altså fisken. Naturligvis ble jeg skeptisk og bekymret over psyken min. Jeg sjekket hånden i forskjellige rom med forskjellige lyssettinger. Og jeg prøvde å vaske det vekk. Symbolet forsvant ikke før etter 1-2 timer Det som virkelig forvirrer meg er det at jeg ikke lenger er religiøs. Jeg er en agnostiker som er svært fordomsfull mot religion og troende mennesker. Så det gir ingen mening for Gud å markere meg om han visste at jeg kom til å vende han ryggen Hva er din teori om dette? Vær så god å spør spørsmål om du har noen Anonymkode: b7e15...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Du har ikke fri vilje, du er utvalgt samme om du vil eller ei. Du er bare en puslebrikke slik vi alle er. Anonymkode: 3f59d...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ikke fri vilje, du er utvalgt samme om du vil eller ei. Du er bare en puslebrikke slik vi alle er. Anonymkode: 3f59d...bf7 Om Gud eksisterer så tror jeg han bare kunne latt være å markere meg. Jeg er tross alt ingen profet eller ekstraordinær person. Det holder rikelig at jeg bare kunne be til han og tro på han, uten å bli markert hehe. Gir ingen mening Anonymkode: b7e15...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Gud driver ikke med slikt. Tror mer på at det er noen du kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om Gud eksisterer så tror jeg han bare kunne latt være å markere meg. Jeg er tross alt ingen profet eller ekstraordinær person. Det holder rikelig at jeg bare kunne be til han og tro på han, uten å bli markert hehe. Gir ingen mening Anonymkode: b7e15...01f Mitt utgangspunkt er at jeg ikke tror på Gud, så svaret mitt farges nok av det, men jeg tror vi ofte ser det vi vil se. Hadde jeg sett en form på armen, hadde jeg tenkt at det var puta som hadde laget et mønster, da jeg ikke hadde sett etter eller sett et fisketegn. Oftere enn ikke er tilfeldigheter mye tydeligere for de som ser etter dem, enn andre. Jeg tenker for eksempel på en person jeg har mistet hver gang jeg ser en spurv, og tenker at spurver er overalt, og det er de. Hva det betyr for meg og hva det beviser eller ikke beviser er ikke relevant, fordi de får meg til å tenke at personen jeg har mistet fortsatt er med meg på et vis.Du tror åpenbart på Gud, siden du lurer på om han har sendt deg en melding. Jeg ville tenkt på hvorfor du trenger en Gud i livet ditt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Tok du bilde? Anonymkode: d4e27...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok du bilde? Anonymkode: d4e27...1aa Nei uheldigvis ikke. Men det er ok. Jeg er ikke lenger religiøs og dette preger meg ikke. Men det er helt klart at jeg synes det er snodig TS Anonymkode: b7e15...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Del Skrevet 21. juli 2023 Uffda. Høres stressende ut. Kanskje du bare skal drite i hele greia? Anonymkode: 95706...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #9 Del Skrevet 21. juli 2023 Psykose Anonymkode: 2bcbd...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Del Skrevet 21. juli 2023 Psykoser kan fsktisk alle få. De kan bære kortvarige. Neste gang, gå til legen da det faktisk kan vedvare. Anonymkode: 2ced6...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Del Skrevet 21. juli 2023 Merkelig at religiøse folk ikke tror på religiøse hendelser, med mindre det skjer enselv Anonymkode: b7e15...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Del Skrevet 21. juli 2023 Ånder markerer noen mennesker med symboler og tall. De gir en beskjed om at du tilhører dem, den og den triben. Alle tribene har forskjellige symboler. Anonymkode: 59a2c...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ånder markerer noen mennesker med symboler og tall. De gir en beskjed om at du tilhører dem, den og den triben. Alle tribene har forskjellige symboler. Anonymkode: 59a2c...038 La oss si at jeg er religiøs og tror på dette; er dette noe jeg burde være urolig over? Siden det var et kristent symbol antar jeg det det er trygt? Hva er din teori om dette? Anonymkode: b7e15...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #14 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): La oss si at jeg er religiøs og tror på dette; er dette noe jeg burde være urolig over? Siden det var et kristent symbol antar jeg det det er trygt? Hva er din teori om dette? Anonymkode: b7e15...01f Jeg tror du kan slappe helt av for DET. Det skjedde i 2008. Det sitter med all respekt nok mer i hodet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #15 Del Skrevet 21. juli 2023 Hmm, kanskje Gud valde rett mann...? Anonymkode: d4e27...1aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm, kanskje Gud valde rett mann...? Anonymkode: d4e27...1aa Det gir ingen mening, siden jeg nå ikke er religiøs. Og 2008 er lenge siden. Jeg tror noe "ekstraordinært" hadde skjedd for lengst innen nå Anonymkode: b7e15...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. juli 2023 #17 Del Skrevet 22. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det gir ingen mening, siden jeg nå ikke er religiøs. Og 2008 er lenge siden. Jeg tror noe "ekstraordinært" hadde skjedd for lengst innen nå Anonymkode: b7e15...01f Du må bestemme deg; hvis du ikke tror på Gud hva er så problemet? Ingen kan vel komme opp med noe ekstraordinært hvis de ikke finnes. Endret 22. juli 2023 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #18 Del Skrevet 22. juli 2023 Lawyam skrev (16 minutter siden): Du må bestemme deg; hvis du ikke tror på Gud hva er så problemet? Ingen kan vel komme opp med noe ekstraordinært hvis de ikke finnes. Nå snakker jeg ikke til deg, men den personen jeg siterte. Dette er en filosofisk samtale, og jeg vil høre religiøse folks tanker om det, Og akkurat nå, vil jeg høre fra DEN personen jeg siterte. Så skygg unna takk Anonymkode: b7e15...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. juli 2023 #19 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå snakker jeg ikke til deg, men den personen jeg siterte. Dette er en filosofisk samtale, og jeg vil høre religiøse folks tanker om det, Og akkurat nå, vil jeg høre fra DEN personen jeg siterte. Så skygg unna takk Anonymkode: b7e15...01f Jeg er kristen så da skulle jeg vel være innenfor, men du har rett; du siterte ikke meg og jeg skal skygge unna jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #20 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det gir ingen mening, siden jeg nå ikke er religiøs. Og 2008 er lenge siden. Jeg tror noe "ekstraordinært" hadde skjedd for lengst innen nå Anonymkode: b7e15...01f Gud er Gud samme om du trur på Han eller ikkje Anonymkode: d4e27...1aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå