AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Hei, har noen hatt god erfaring med IPL hjemmelaser? Eventuelt hvilket merke? Funker det bra/stopper hårene å gro permanent når behandlingen er ferdig? 😁 Anonymkode: e5078...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei, har noen hatt god erfaring med IPL hjemmelaser? Eventuelt hvilket merke? Funker det bra/stopper hårene å gro permanent når behandlingen er ferdig? 😁 Anonymkode: e5078...5d8 Ja, jeg har brukt Alvaskin i over ett år nå. Jeg fullførte behandlingen i fjor og siden det har jeg brukt apparatet ca en gang i måneden (ikke like flink til å gjøre en behandling i måneden slik de anbefaler), men jeg er hårfri som en pingvin siden det 🐧 litt hår titter frem av og til, men her snakker vi om noen hårstrå her og der, ikke jungelen jeg pleide å ha før 🌳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plantemamma84 Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 samme erfaring her med Alvaskin, så jeg anbefaler det på det sterkeste 😁 og om det ikke fungerer for deg kan du alltid returnere den slik jeg forstod det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå