Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en ny pc fordi den gamle bråkete sånn, men jammen bråker ikke den nye like mye

Anonymkode: 6e83a...448

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som regel ja, og blir veldig varme også 

Anonymkode: a452c...f01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøpte en ny pc fordi den gamle bråkete sånn, men jammen bråker ikke den nye like mye

Kjøp lyddempende kabinett. Problem solved.

Anonymkode: e781f...017

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som regel ja, og blir veldig varme også 

Anonymkode: a452c...f01

Ikke med adekvat kjøling.

Anonymkode: e781f...017

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp MAC. 

Anonymkode: 00f1a...97e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør ikke, men det er fordi jeg har bygget den selv med deler som er spesielt stillegående.

Anonymkode: a8f2a...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det bare var gamle PCer som bråket?

Anonymkode: a07c1...8ac

Skrevet

Har ny Mac, ingen vifte som bråker og blir ikke varm. PC har vel også den nye teknologien? Uten vifte mener jeg..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (12 minutter siden):

Har ny Mac, ingen vifte som bråker og blir ikke varm. PC har vel også den nye teknologien? Uten vifte mener jeg..

Har selv mac. Ikke en lyd og høre 🙂

Anonymkode: 5bbac...a15

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De gamle bråket en masse.

Anonymkode: a07c1...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjøpt en windows maskin på i hvert fall 15 år. I perioder med dårlig råd har jeg heller kjøpt en brukt, litt eldre Mac, fremfor en ny windows maskin til samme prisen. Min forrige iMac er nesten 10 år gammel nå (ga den bort, fungerer fint fremdeles), og min MacBook Air M1 regner jeg med å beholde i ti år til. Prisene er høyere, men jeg ser på det som en investering. Dessuten kan jeg ikke fordra Windows. 

Anonymkode: 697ea...79c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke kjøpt en windows maskin på i hvert fall 15 år. I perioder med dårlig råd har jeg heller kjøpt en brukt, litt eldre Mac, fremfor en ny windows maskin til samme prisen. Min forrige iMac er nesten 10 år gammel nå (ga den bort, fungerer fint fremdeles), og min MacBook Air M1 regner jeg med å beholde i ti år til. Prisene er høyere, men jeg ser på det som en investering. Dessuten kan jeg ikke fordra Windows. 

Anonymkode: 697ea...79c

Apple lager fantastisk hardware, men jeg kan ikke fordra MacOs, selv om jeg ikke kommer helt utenom på grunn av jobb. Den dagen jeg kan kjøre Windows rett på metallet på en M1/M2 Mac, eller i alle fall så nære som mulig, da blir det hovedmaskinen min. 

Det sagt, det finnes masse bra Windows-maskiner å få kjøpt, stillegående og med solid byggekvalitet, men på samme måte som med Apple-maskiner, så får du det du betaler for. Kjøper du en Windows-PC på Elkjøp for 5000 kroner så får du ikke en solid maskin med lydløs kjøling.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gammel laptop og den hører jeg så og si aldri.Acer Aspire.

Anonymkode: e90f2...92a

AnonymBruker
Skrevet

Min Asus er stille som en mus og kjølig. Hører niks nada. Beste PC jeg noen sinne har hatt, og jeg skal aldri ha noe Apple produkt i hus for å si det sånn.

Anonymkode: 109d2...d4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dyrere bærbare PC-er bråker svært lite. Jeg har en Dell XPS (Windows 10*, i7, 16 GB RAM), som er helt stillegående ved normal bruk. Det jeg misliker mest med laptopen min, er batteritiden. Den er dårlig, primært pga. 4K OLED-skjerm.

*har ikke sett verdien av å oppgradere til 11

Anonymkode: b22dc...2fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer jo an på PC`en, hva man bruker den til, og hva du klassifiserer som "bråk", men generelt sett ikke, IMO... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min Lenovo sluttet å bråke etter at jeg kjøpte meg Mac. 

Anonymkode: fed92...453

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (1 time siden):

Grunnen til at Mac ikke bråker er at skjermkortet er ubrukelig til annet en surfing å kontor bruk. Klar du kan bygge en windows pc slik, men da kan du ikke ha skjermkort beregnet på spill.

Anonymkode: 705aa...0f8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Er det stasjonær pc du snakker om nå? Jeg har 2 laptoper, en gammel Compaq sak sikkert 12 år gammel som jeg såvidt kan høre viften og en slik kjempeflat liten sølvfarget sak som ikke lager lyd i det hele tatt. Stikkord er kjøling. Bruker du pc`en til krevende oppgaver vil det belaste viften mer = mer lyd. En annen ting er at du burde vurdere å oppgradere RAM hvis du har mulighet til det.

Endret av ThereGoesBob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...