AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Er skuffet over meg selv. Er bortreist og føler jeg har spist fordi jeg typ «ikke vet når neste måltid blir». Føler meg ekkel. Nå begynner hverdagen neste uke. Har nesten glemt hvordan kostholdet utenfor ferien er. Er det flere som har levd livet i ferien og må skjerpe seg fremover nå? Anonymkode: 44844...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Ikke vær så streng mot deg selv. Ferier er til for å nyte! ❤️ Anonymkode: ba5d0...ce6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 Jepp. Jeg er 21 . Og spiser så og si noe godt hver dag😅 netopp spist solskinnsbolle, crêpes igår, is før der. Ikke vær sint på deg selv❤️ Livet er for å nytes. Man lever bare en gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Del Skrevet 20. juli 2023 Høres helt normalt ut! Bra å kose seg innimellom så blir det bedre å gå tilbake til hverdagsmaten. Anonymkode: cc9a2...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 Nei, har spist helt normalt med minimalt utskeilser. Men altså, det er jo bare hente seg inn igjen når det først har sklidd ut 🤗 Anonymkode: 0a675...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Når man er på ferie så har man ofte ikke tilgang til de samme kjøkkenfasilitetene og basisvarene som man har hjemme. Da er det helt vanlig at man spiser litt her og der, og annerledes enn man normalt gjør. Det er også et ordtak som heter at det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår som utgjør kostholdet, men det man spiser mellom nyttår og jul. Anonymkode: b9f18...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 21. juli 2023 #7 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg er ikke på ferie, men jeg har spist sykt mye i det siste, mat jeg aldri spiser ellers. Jeg føler meg ikke ekkel, men litt uggen. Så nå er det bare å ta tak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 21. juli 2023 #8 Del Skrevet 21. juli 2023 Nå er det virkelig ut av KG for godt. Det var gøy å være her en ukes tid, bidra med synspunkter, men livet er ikke på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #9 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke vær så streng mot deg selv. Ferier er til for å nyte! ❤️ Anonymkode: ba5d0...ce6 Mulig jeg er litt naiv fordi jeg aldri har følt det slik. Men hvorfor handler det å ha ferie, nytelse og kose seg maks om å spise? Jeg er selv på ferie. Tar litt frukt og egg til frokost, innimellom en pizza til lunsj, salater i alle varianter, og litt mer vin enn normalt. Men jevnt over omtrent som vanlig Det å spise så mye at man angrer, blir stinn og tung, sliter med fordøyelsen? Jeg har virkelig aldri forstått at det er kos. Anonymkode: f88ae...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 21. juli 2023 #10 Del Skrevet 21. juli 2023 Litt mer vin enn normalt? Jeg tenker du drikken kagge om dagen, jeg! Men nå er det ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 21. juli 2023 #11 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mulig jeg er litt naiv fordi jeg aldri har følt det slik. Men hvorfor handler det å ha ferie, nytelse og kose seg maks om å spise? Jeg er selv på ferie. Tar litt frukt og egg til frokost, innimellom en pizza til lunsj, salater i alle varianter, og litt mer vin enn normalt. Men jevnt over omtrent som vanlig Det å spise så mye at man angrer, blir stinn og tung, sliter med fordøyelsen? Jeg har virkelig aldri forstått at det er kos. Anonymkode: f88ae...1a8 Litt mer vin enn normalt? Jeg tenker du drikker en kagge om dagen, jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoia skrev (1 minutt siden): Litt mer vin enn normalt? Jeg tenker du drikken kagge om dagen, jeg! Men nå er det ut her! Basert på dine svar er det vel liten tvil om hvem av oss som har tatt en "kagge" i dag 😅 Anonymkode: f88ae...1a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Del Skrevet 21. juli 2023 1 minutt siden, Hoia said: Litt mer vin enn normalt? Jeg tenker du drikker en kagge om dagen, jeg! Tenker du nailet denne jeg 😅 Anonymkode: 8f67a...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 21. juli 2023 #14 Del Skrevet 21. juli 2023 Det har jeg også og skammer meg ikke. Har ferie og barnefri 😊 Vin nytes for andre tredje gang denne uken. Det er slutt fra mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 21. juli 2023 #15 Del Skrevet 21. juli 2023 Ja, jeg bare tulla! Kunsten er å hente seg inn igjen når det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå