Magrat Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Jeg kom over en artikkel her om dagen, hvor det stod at man absolutt ikke burde bruke tannbørste i medium stivhet. Da burde man kaste den. Så da begynte jeg å lure på om jeg får med meg alt av sånne ting 🤔 Derav denne tråden 😊 Endret 20. juli 2023 av Magrat Str. fjernet
Magrat Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2023 https://www.nrk.no/rogaland/har-du-denne-tannkosten_-da-meiner-tannlegar-du-bor-kaste-han-1.16479405
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Ikke størrelse vel, men hvor myk den er? 😊 Anonymkode: 420cb...d55 2
Bumoa Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Det kommer stadig et ekspertråd om alt mellom himmel og jord. Det forandrer seg år for år. «Ny forskning viser…». Jeg sier ikke at en ikke skal høre på forskning, men skal en henge med på alle råd vil en nok stå i en heftig spagat til slutt. Jeg prøver å tenke selv (som sikkert de fleste andre). Akkurat dette tannkostrådet tar jeg med en klype salt. Jeg skal i alle fall bruke opp «medium-børsten» min før jeg gjør et forsøk på den slappe «myk» utgaven. liker å nyte livet, og ikke bare følge råd for å tilfredsstille et eller annet forskningsråd. Koser meg med vin og sjokolade f.eks. Om jeg så lever et par år kortere så får det bare våge seg 👍 Endret 21. juli 2023 av Bumoa Feil 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 1. Jeg bruker elektrisk tannbørste. De er mer sensitive enn analoge. 2. Jeg bruker myk børstehode. 3. Jeg bruker "sensetive"-programmet. Trippel sensitivitet 😊 Jeg skal faen meg ikke føkke opp tannkjøttet mitt. Anonymkode: e1f36...c06 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Bumoa skrev (5 timer siden): Det kommer stadig et ekspertråd om alt mellom himmel og jord. Det forandrer seg år for år. «Ny forskning viser…». Jeg sier ikke at en ikke skal høre på forskning, men skal en henge med på alle råd vil en nok stå i en heftig spagat til slutt. Jeg prøver å tenke selv (som sikkert de fleste andre). Akkurat dette tannkostrådet tar jeg med en klype salt. Jeg skal i alle fall bruke opp «medium-børsten» min før jeg gjør et forsøk på den vonde «hard» utgaven. liker å nyte livet, og ikke bare følge råd for å tilfredsstille et eller annet forskningsråd. Koser meg med vin og sjokolade f.eks. Om jeg så lever et par år kortere så får det bare våge seg 👍 Det er da ikke hard tannbørste som er anbefalt i stedet for medium, men myk. Anonymkode: f949d...4b2
Bumoa Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da ikke hard tannbørste som er anbefalt i stedet for medium, men myk. Anonymkode: f949d...4b2 😂 stemmer. Var litt rask på avtrekkeren. Skal rette. Tror det går fint med hard også jeg da, men får vel gjøre er forsøk med myk. Man må vel følge saueflokken… 😊
_popcorn_ Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg