AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Myke tights som ikke ruller ned, og som er fine. Jeg er ganske lav (1,65) med en ganske rett kropp, størrelse medium (63 kg). Mer fett på rumpe, mage og lår enn jeg liker😝 Anonymkode: 4e7c8...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg vil beskrive meg selv ganske likt, og er veldig glad i Eyda sin modell Trine. Liker også Reebok Lux high rise. Anonymkode: 2cf79...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil beskrive meg selv ganske likt, og er veldig glad i Eyda sin modell Trine. Liker også Reebok Lux high rise. Anonymkode: 2cf79...e34 Takk Anonymkode: 4e7c8...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 21. juli 2023 #4 Del Skrevet 21. juli 2023 Beste syntes jeg faktisk er bumpro hyper tightsen, liker også bara men bumpro sin er myk, sitter som den skal, og det setter seg ikke vond lukt i de. Men liker kun den som heter hyper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg liker godt bara sine tights. De er omtrent de eneste jeg har prøvd som ikke begynner å skli nedover i livet etter to meters løping eller en kvart knebøy. Anonymkode: be5d7...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Del Skrevet 21. juli 2023 Takk Får prøve alle sammen...møkklei av tights som ruller ned. Anonymkode: 4e7c8...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg er 2 cm lavere, samme vekt, og har firkanta/rett kropp. Jeg har flere ulike tights fra bumpro og levity, og opplever egentlig aldri at de ruller ned... Better bodies tightsen min ruller ned. Anonymkode: fcb96...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Del Skrevet 24. juli 2023 Adidas, Fila og Under Armour, fornøyd med alle. Flere modeller fra hver. Og en Nike. Anonymkode: 1e6a6...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 22. august 2023 #9 Del Skrevet 22. august 2023 Iciw-tightser ruller aldri ned, er high waist og strammer der du vil den skal stramme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #10 Del Skrevet 22. august 2023 Knyting i livet er det eneste som gjør at en tights garantert ikke ruller ned hos meg. Dessverre er det veldig få dametightser som har annet enn et "bredt strikkbånd" i toppen (mens samme modell for herre gjerne har ordentlig knyting). For meg som har kraftige, muskuløse lår og relativt smal midje, så blir disse strikkbåndene som regel alt for slakke. Har altså ingen tips til tights som passer til en rett kropp, men tipper utvalget er større enn for ikke-rette kropper 😅 Anonymkode: 88b4e...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå