Gå til innhold

Tips til gode treningstights?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Myke tights som ikke ruller ned, og som er fine. Jeg er ganske lav (1,65) med en ganske rett kropp, størrelse medium (63 kg). Mer fett på rumpe, mage og lår enn jeg liker😝

Anonymkode: 4e7c8...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil beskrive meg selv ganske likt, og er veldig glad i Eyda sin modell Trine. Liker også Reebok Lux high rise. 

Anonymkode: 2cf79...e34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil beskrive meg selv ganske likt, og er veldig glad i Eyda sin modell Trine. Liker også Reebok Lux high rise. 

Anonymkode: 2cf79...e34

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste syntes jeg faktisk er bumpro hyper tightsen, liker også bara men bumpro sin er myk, sitter som den skal, og det setter seg ikke vond lukt i de. Men liker kun den som heter hyper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker godt bara sine tights. De er omtrent de eneste jeg har prøvd som ikke begynner å skli nedover i livet etter to meters løping eller en kvart knebøy.

Anonymkode: be5d7...f22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk :) Får prøve alle sammen...møkklei av tights som ruller ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 2 cm lavere, samme vekt, og har firkanta/rett kropp.

Jeg har flere ulike tights fra bumpro og levity, og opplever egentlig aldri at de ruller ned... Better bodies tightsen min ruller ned.

Anonymkode: fcb96...45a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Adidas, Fila og Under Armour, fornøyd med alle. Flere modeller fra hver. Og en Nike. 

Anonymkode: 1e6a6...bfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Knyting i livet er det eneste som gjør at en tights garantert ikke ruller ned hos meg. Dessverre er det veldig få dametightser som har annet enn et "bredt strikkbånd" i toppen (mens samme modell for herre gjerne har ordentlig knyting). For meg som har kraftige, muskuløse lår og relativt smal midje, så blir disse strikkbåndene som regel alt for slakke. 

Har altså ingen tips til tights som passer til en rett kropp, men tipper utvalget er større enn for ikke-rette kropper 😅

Anonymkode: 88b4e...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...