Gå til innhold

"Støl" nederst i magen - graviditetssymptom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 9 DPO i PP1 med barn nr. 2. Jeg har følt meg litt støl og øm helt nederst i magen noen dager nå.  Andre som hadde dette som graviditetssymptom? 

Jeg husker jeg bemerket meg dette den måneden det viste seg at jeg var gravid med nr. 1 også. Husker også at jeg merket dette mens jeg fremdeles testet positivt. Ble bare usikker nå på om jeg føler det slik før mensen også, eller om det er et tidlig symptom på graviditet. 🍀🤞

Anonymkode: 46f9a...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg føltes alle gravidsymptomene så tidlig som bare mensen, så jeg hadde aldri gjettet mellom om det var mensen eller graviditet. Jeg er støl i magen ved mensen. 

Anonymkode: 89752...3d6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg følte meg støl og stinn i livmora når jeg var gravid. Men, må samtidig si at jeg har følt det sånn mange ganger uten at jeg har vært gravid. Jeg har fått to (superslanke) streker 9 dager etter befruktning med begge mine barn. Så kanskje du kan teste? 

Anonymkode: 120d8...097

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg følte meg støl og stinn i livmora når jeg var gravid. Men, må samtidig si at jeg har følt det sånn mange ganger uten at jeg har vært gravid. Jeg har fått to (superslanke) streker 9 dager etter befruktning med begge mine barn. Så kanskje du kan teste? 

Superslanke 😂 Supersvake skulle det stå 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Superslanke 😂 Supersvake skulle det stå 🤭

:ler: Tenkte et øyeblikk, det var veldig spesifikke streker du beskrev. 

Anonymkode: 89752...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...