Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt graviditetstester og de var negative. 5 uker etter samleie. Har også hatt mensenblødning for 2 uker siden, blødningen kom 6 uker senere, hadde tatt angrepille, så regnet med den ble forsinket. Eller kanskje det var  blødning pga svangerskap, blødde endel. Og den varte i 6 dager. Etterpå har jeg hatt kvalme og oppkast, reiste med fly. 8 uker etter samleie, begynner å reagere på røyk plutselig... fikk rennende øyne, og tett nese. Aldri vært allergisk mot sigarettrøyk før. Har også hatt sår hals, og ganske rennende nese i mange dager, 9-10 dager. Forresten han kom ikke engang inni meg, var bare precum heldigvis. 

Anonymkode: ab4e5...44a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Postet på feil tråd

AnonymBruker
Skrevet

Når tok du siste test? Du må nesten bare teste igjen. 

Anonymkode: 102eb...56b

• Liker 1
Skrevet

Om det er 8 uker siden..og negativt tester er du ikke gravid 

AnonymBruker
Skrevet

Siste test?

Anonymkode: 95b1d...fa1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Siste test?

Anonymkode: 95b1d...fa1

Tok graviditetstest 30.juni, negativ, 3-4 dager før blødningen. Hadde samleie 28.mai. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tok graviditetstest 30.juni, negativ, 3-4 dager før blødningen. Hadde samleie 28.mai. 

Har du tatt graviditetstest? 

Anonymkode: e6367...556

Skrevet

Skjønner ikke trådtittelen, jeg. Hva er det som får deg til å tro at du er gravid?

• Liker 1
Skrevet

Om du hadde sex 28 mai..og ikke mer etter det..og du skulle hat eggløsning da..hadde du jo vært nesten 2 mnd på vei

AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke trådtittelen, jeg. Hva er det som får deg til å tro at du er gravid?

Det er alle de symptomene jeg har hatt i det siste.... ihvertfall om jeg er gravid. Så er jeg ganske fertil🤣

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Om du hadde sex 28 mai..og ikke mer etter det..og du skulle hat eggløsning da..hadde du jo vært nesten 2 mnd på vei

Skal ta en til tror jeg graviditetstest. Hører om folk som har gått gravid og tester har vært negative

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Snart 10 uker isåfall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal ta en til tror jeg graviditetstest. Hører om folk som har gått gravid og tester har vært negative

Ikke 10 uker på vei gravide. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke 10 uker på vei gravide. 

Du er nok ikke gravid....har du regelmessig syklus? Om du er 10 uker på vei skal du få positive test. Vet du når du hadde eggløsning 

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke gravid 

Anonymkode: 401e4...389

Skrevet

bruk kondom sier jeg bare. Folk tar store sjanser. 

AnonymBruker
Skrevet

Precum er de lureste jævlenr så aldri si aldri 😅

Anonymkode: 2f30e...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Angrepille kan tulle til ganske mye, det er tross alt en stor dose hormoner. Du må ta en ny test.

Anonymkode: cb79c...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvis du har hatt mensen så er det ihvertfall liten sjanse for at du er gravid. 

Anonymkode: cb79c...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Negativ test. 

Angrepille.

Menstruasjon. 

Alle disse tingene har hendt etter samleie - også tror du at du er gravid pga oppkast, kvalme og allergi/reaksjon på røyk?

Ta en test til du, bare for å få tanken om en graviditet ut av hodet. 

Anonymkode: af017...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...