Gå til innhold

Roede kurs på nett ? Noen flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! 
jeg har bestemt meg for å prøve Roede kurs på nett. Har veie dag hver søndag og oppdatering fra veilederen mandag. 

noen med erfaring ? Eller flere som skal igang med dette til høsten ? 

Jeg skal ned 33,3 kg iløpet av et år. Da jeg har en vekt på nesten 100 kg og er 170 cm høy. Er igang med første uken og synes det går overraskende bra selv om jeg ikke begynner veiledningen før 14/08 ca. Men registrerer absolutt alt i Roede appen ! 

Anonymkode: ecbc4...874

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Been there done that. Både på nett og fysisk. Funker ikke i lengden desverre. Var helt ubrukelig kurs. Du lærer bare om kval inn og ut, ingenting annet. Og gruppepress er "wow" faktoren deres, så noe gruppene ikke er der lenger forsvinner også all motivasjon i underbevisstheten..

Anonymkode: b4d55...4b4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Prøvd det før og det funker ikke. Kjenner ingen som har gått på Grethe rhoede kurs, uten og ha vært opp på over startsvekt igjen etter et år. Kjenner også de som har gitt det flere forsøk , og dermed blitt fetet opp av Grete rhode år for år. 

Anonymkode: 2389f...f85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 21.40):

Been there done that. Både på nett og fysisk. Funker ikke i lengden desverre. Var helt ubrukelig kurs. Du lærer bare om kval inn og ut, ingenting annet. Og gruppepress er "wow" faktoren deres, så noe gruppene ikke er der lenger forsvinner også all motivasjon i underbevisstheten..

Anonymkode: b4d55...4b4

Finnes det ikke ettervernskurs lenger slik det gjorde tidligere på Grete Roede?

Anonymkode: 1fd23...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...