AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Hei ! jeg har bestemt meg for å prøve Roede kurs på nett. Har veie dag hver søndag og oppdatering fra veilederen mandag. noen med erfaring ? Eller flere som skal igang med dette til høsten ? Jeg skal ned 33,3 kg iløpet av et år. Da jeg har en vekt på nesten 100 kg og er 170 cm høy. Er igang med første uken og synes det går overraskende bra selv om jeg ikke begynner veiledningen før 14/08 ca. Men registrerer absolutt alt i Roede appen ! Anonymkode: ecbc4...874
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Been there done that. Både på nett og fysisk. Funker ikke i lengden desverre. Var helt ubrukelig kurs. Du lærer bare om kval inn og ut, ingenting annet. Og gruppepress er "wow" faktoren deres, så noe gruppene ikke er der lenger forsvinner også all motivasjon i underbevisstheten.. Anonymkode: b4d55...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Nope. Prøvd det før og det funker ikke. Kjenner ingen som har gått på Grethe rhoede kurs, uten og ha vært opp på over startsvekt igjen etter et år. Kjenner også de som har gitt det flere forsøk , og dermed blitt fetet opp av Grete rhode år for år. Anonymkode: 2389f...f85
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #4 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 21.40): Been there done that. Både på nett og fysisk. Funker ikke i lengden desverre. Var helt ubrukelig kurs. Du lærer bare om kval inn og ut, ingenting annet. Og gruppepress er "wow" faktoren deres, så noe gruppene ikke er der lenger forsvinner også all motivasjon i underbevisstheten.. Anonymkode: b4d55...4b4 Finnes det ikke ettervernskurs lenger slik det gjorde tidligere på Grete Roede? Anonymkode: 1fd23...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå