AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 er 23 år gammel etnisk norsk jente som ble kåt av en Innvander mann kanskje 30/40 årene da jeg tilfeldigvis intet anende gikk inn i dusjen hvor han lånte av roomien min. Ser sto han splitter naken. Ble kåt og det plager meg. Er det normalt eller er jeg seksuelt forstyrret? det var "utstyret" jeg ble kåt av Anonymkode: 4f707...32e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 En pikk er en pikk hvem enn den er sin eller hvor den kommer ifra. Du ble kåt av penisen som egentlig bare er en penis Anonymkode: d08f1...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): er 23 år gammel etnisk norsk jente som ble kåt av en Innvander mann kanskje 30/40 årene da jeg tilfeldigvis intet anende gikk inn i dusjen hvor han lånte av roomien min. Ser sto han splitter naken. Ble kåt og det plager meg. Er det normalt eller er jeg seksuelt forstyrret? det var "utstyret" jeg ble kåt av Anonymkode: 4f707...32e Hva er galt med å bli kåt av innvandrermenn. Mange er estetisk pene menn. Hva er rart med det? Anonymkode: 4ece3...b17 5
blaffen Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: er 23 år gammel etnisk norsk jente som ble kåt av en Innvander mann kanskje 30/40 årene da jeg tilfeldigvis intet anende gikk inn i dusjen hvor han lånte av roomien min. Ser sto han splitter naken. Ble kåt og det plager meg. Er det normalt eller er jeg seksuelt forstyrret? det var "utstyret" jeg ble kåt av Anonymkode: 4f707...32e Næ, det er dønn normalt å bli kåt av noe man ser. Men det aner meg at du har godt av en liten repitisjon på forholdet mellom impuls og oppførsel. Altså, du styrer i liten grad dine impulser, men du styrer i hvilken grad dine handlinger påvirkes av dine impulser. Det at du blir kåt på ham er ikke det samme som at du kaster deg over ham. 1 1
Friluftsmann70 Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Ingen ting galt med deg, fint og spennende å tenne på ulike menn. Hva er galt med en invandrer? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Ingenting galt med deg - helt normalt vil jeg si. Jeg blir også kåt når jeg ser en naken kvinne i dusjen. Kun synet er nok. Anonymkode: 590eb...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå