AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Fjernet en fyr fra tinder og snap. Han er 59, og jeg 25. jeg fikk brått kalde føtter, han tok ikke insj like mye. Istedet for å skrive: nei jeg vil ikke møte deg. Fjernet jeg ham. Vi har aldri møttes forresten. Bare orket ikke å velge en sånn fyr når jeg kan finne en som er bedre enn han. Var det slemt gjort? Anonymkode: 92516...17f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fjernet en fyr fra tinder og snap. Han er 59, og jeg 25. jeg fikk brått kalde føtter, han tok ikke insj like mye. Istedet for å skrive: nei jeg vil ikke møte deg. Fjernet jeg ham. Vi har aldri møttes forresten. Bare orket ikke å velge en sånn fyr når jeg kan finne en som er bedre enn han. Var det slemt gjort? Anonymkode: 92516...17f Spørsmålet her burde være hvor aldersgrensen din er på datingapper? Anonymkode: 1c50c...0f1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spørsmålet her burde være hvor aldersgrensen din er på datingapper? Anonymkode: 1c50c...0f1 35-59☺️. Går jo fint med en 59 åring, men orker ikke om han skal oppføre seg som et menneske som har brent seg på kokeplaten. Liker menn som tar insj, og viser at de vil HA meg. Han var ikke sånn Anonymkode: 92516...17f
Friluftsmann70 Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 I utgangspunktet synes jeg der er greit å si det rett ut, at du er en flott fyr, men ikke den du ser etter. Nå er der jo veldig mange som gjør som du har gjort, bare sletter fyren, ikke slemt, men kunn vært gjort annerledes.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Egentlig kjipt gjort og litt feigt å ikke være straight om det. For de som har litt følelser gjør ghosting vondt. Men jeg våger å tro at en 59-åring som går etter 25-åringer er ganske kyniske selv, så det går sikkert greit. Selv er jeg yngre enn ham og har satt nedre grense til 42-43 eller noe deromkring. Men jeg ser etter noe mer seriøst, så jeg synes ghosting er dårlige greier. Anonymkode: 7ea22...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå