AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Hei! Noen som har tatovert lepper med godt resultat og at det er verdt det? Jeg ønsker ganske naturlig farge men mot en anelse rosa og litt forstørret effekt om mulig. Anonymkode: 8e037...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Min tante tatvorte, og det så ikke ut.. Så veldig falskt ut.. Anonymkode: 0dfcf...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg gjorde det og ba om naturlig resultat. Det så ikke ut. Anonymkode: 49f23...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg har ikke gjort det selv, men kjenner ei som gjorde det for noen år siden. Det ser ikke ut, som flere her allerede har skrevet...Hun angrer på fargetonen også (ja, det du liker i dag er ikke sikkert du liker om et par år..), så hun bruker leppestift hver dag for å skjule det. Og vitsen var...? Anonymkode: d448b...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Del Skrevet 20. juli 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gjorde det og ba om naturlig resultat. Det så ikke ut. Anonymkode: 49f23...71f Glemte å skrive at jeg nå har permanent lyst arr rundt hele leppekonturen etter at tatoveringen er borte. Anonymkode: 49f23...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Del Skrevet 20. juli 2023 Ok, takk for svar alle - da dropper jeg den tlf imgn! Anonymkode: 8e037...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Del Skrevet 20. juli 2023 Har også vært innom tanken å få meg permanent make-up på leppene, men etter å ha lest om mange dårlige erfaringer, var det helt uaktuelt. Virket chill å ha en naturlig rosa-beige farge på leppene, men når sjansen er stor for å bli misfornøyd og måtte gå rundt med rar farge på leppene permanent.. Nei, takk. Anonymkode: 61024...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå