Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Men vil heller ikke leve uten..hva gjør jeg. Grubler jeg ihjel. 

Anonymkode: 24e35...7f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva eksakt føles feil? Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 0863f...3bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva eksakt føles feil? Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 0863f...3bf

Vi kommer fra veldig ulike familier. Kjæresten er lite sosial med sin,jeg elsker familieliv. Selvsagt til en viss grad, men mere enn kjæresten. 

Jeg kjeder meg tidvis i forholdet da jeg selv brenner for mye og har ting jeg er veldig opptatt av,mens kjæresten ikke har så mye ambisjoner utenom jobben. 

Det jeg brenner for tar såpass mye av min tid og oppmerksomhet at da får vi lite å prate om på en måte.. og lite tid sammen.  Skulle ønske vi hadde det felles,men føler vi lever parallelle liv på et vis. 

Jeg tror litt manglende samhørighet og noe lidenskap for noe felles gir meg litt mindre tenning. Uten at jeg er sikker. Mel det resulterer kanskje i litt lavere sexlyst for meg. Blant annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi kommer fra veldig ulike familier. Kjæresten er lite sosial med sin,jeg elsker familieliv. Selvsagt til en viss grad, men mere enn kjæresten. 

Jeg kjeder meg tidvis i forholdet da jeg selv brenner for mye og har ting jeg er veldig opptatt av,mens kjæresten ikke har så mye ambisjoner utenom jobben. 

Det jeg brenner for tar såpass mye av min tid og oppmerksomhet at da får vi lite å prate om på en måte.. og lite tid sammen.  Skulle ønske vi hadde det felles,men føler vi lever parallelle liv på et vis. 

Jeg tror litt manglende samhørighet og noe lidenskap for noe felles gir meg litt mindre tenning. Uten at jeg er sikker. Mel det resulterer kanskje i litt lavere sexlyst for meg. Blant annet. 

er folk virkelig så livredd for å finne lykken på nytt,  at de blir i noe kjipt / utilfredsstillende ? . Husk skjebnen elsker den fryktløse ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

...Men vil heller ikke leve uten..hva gjør jeg. Grubler jeg ihjel. 

Du bytter kjæreste.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...jeg selv brenner for mye og har ting jeg er veldig opptatt av,mens kjæresten ikke har så mye ambisjoner utenom jobben. 

Du får heller bli sammen med en som er lik deg da. Bare rart siden det du klager over må være noe du har visst hele tida. 

Anonymkode: 311af...14b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble du sammen med han da? 
Du visste vel hvordan han var? 
Dette er så sjukt dårlig gjort. Min eks gjorde akkurat det samme. Ble sammen med meg,enda han visste alt om meg og hvordan jeg var. 
Så, kommer han med akkurat dette pisset. 
«du har ikke samme ambisjoner som meg bla bla bla». 
Veldig fint gjort! 

Anonymkode: f4bd1...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg, men vi er samboere og har barn sammen. Jeg fikk barn med han fordi vi rett og slett var helt annerledes før. Jeg å grubler meg ihæl. Er veldig vanskelig… gjør noe før det kommer barn er mitt beste tips. Plutselig sitter du stuck og da er alt mye mer vanskelig

Anonymkode: 6c75c...b88

AnonymBruker
Skrevet

Følte det samme som deg, klarte aldri hengi meg ordentlig til det for følte hele tiden det var noe som ikke stemte med han/oss. Noe føltes feil ut. Vi passet ikke sammen men kjenner fremdeles på sterke følelser og kjærlighet for han så vet ikke om det var riktig men samtidig lykkeligere uten han ! 

Anonymkode: 1837c...a85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 0.05):

Følte det samme som deg, klarte aldri hengi meg ordentlig til det for følte hele tiden det var noe som ikke stemte med han/oss. Noe føltes feil ut. Vi passet ikke sammen men kjenner fremdeles på sterke følelser og kjærlighet for han så vet ikke om det var riktig men samtidig lykkeligere uten han ! 

Anonymkode: 1837c...a85

Jeg har også veldig sterke følelser,masse kjærlighet og føler en sterk tilknytning til vedkommende. Derfor vet jeg at et brudd blir mareritt..Men det er også veldig vondt og ensomt å føle på at en ikke passer sammen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 8.58):

Hvorfor ble du sammen med han da? 
Du visste vel hvordan han var? 
Dette er så sjukt dårlig gjort. Min eks gjorde akkurat det samme. Ble sammen med meg,enda han visste alt om meg og hvordan jeg var. 
Så, kommer han med akkurat dette pisset. 
«du har ikke samme ambisjoner som meg bla bla bla». 
Veldig fint gjort! 

Anonymkode: f4bd1...26c

Jeg visste ikke hvordan hen var.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...