Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann en stund nå som har barn fra før av. Fra starten av forholdet har det vært viktig for meg å vite hvor jeg har han mtp barn da jeg har et sterkt ønske selv om det. 
Han klarer ikke å svare på spørsmålet om barn enda jeg spør han direkte og gir meg heller svar som «sannsynligheten er der for at vi kan få barn sammen hvis vi fortsatt har det så fint sammen etter x antall år».

Er dette en form å holde meg på gress på? Bør jeg gå?

Anonymkode: 12f00...2dc

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 48f35...b77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere?

Og hvor mange år er «x antall år» for han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er dere?

Jeg er i 30-årene og han i 40-årene.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvor mange år er «x antall år» for han?

3-4 år.

ts

Skrevet

Vil han ikke svare, så er han ikke klar. Hvis du fortsetter å presse presser du nok frem et «nei».

• Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet

Når man er så gammel så vet man om man ønsker barn på sikt eller ikke. Men hvis dere faktisk har vært sammen en stund og han ikke kan gi deg et klart svar så hadde jeg gått videre om barn er noe du ønsker deg for jeg ville tatt det som et svar om at han ikke ønsket barn med meg. Han har jo barn fra før av og så han vet jo hva han går til.

• Liker 24
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

3-4 år.

ts

Jeg hadde tenkt at jeg ikke var viktig nok for han. For det er opplagt at hvis han ikke vil etter disse 3-4 årene så er toget med høy sannsynlighet gått for deg. Og hvis han lever greit med å ha stått i veien for at du får barn så bryr han seg ikke nok.

Og jeg tror ikke det er noe godt utgangspunkt for deg i å vite at du må må gå på tå hev i 3-4 år for at han aller nådigst skal få barn med deg. Og det er ikke en gang sikkert at det er godt nok.

• Liker 21
  • Nyttig 10
Skrevet

Det er jo også et svar…..c’’.)!

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ts

Enten er man klar i 40-årene eller så blir man aldri klar (vil ikke ha). Tenker jeg.

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Når en er i 40 årene og allerede har et kull med barn så skal det mye til for å begynne på en ny runde. 
En vet hvor mye arbeid det er de første årene, og når en er såpass i alder at barna nærmer seg konfirmasjonsalder på barna så sitter det nok langt inne for å bli far igjen.

Anonymkode: d1650...72e

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg satt hardt mot hardt. 
Avhengig av hvor lenge dere har vært sammen så ville jeg krevd svar NÅ. 
evt også si at du ønsker barn NÅ. Å vente 3-4 år er virkelig ikke greit når du er i 30 årene og ikke har så mange år å gå på. 
Hvis du har vært tydelig på dine ønsker har han lurt deg hele tiden 

Anonymkode: 6c1c3...792

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har vært sammen med en mann en stund nå som har barn fra før av. Fra starten av forholdet har det vært viktig for meg å vite hvor jeg har han mtp barn da jeg har et sterkt ønske selv om det. 
Han klarer ikke å svare på spørsmålet om barn enda jeg spør han direkte og gir meg heller svar som «sannsynligheten er der for at vi kan få barn sammen hvis vi fortsatt har det så fint sammen etter x antall år».

Er dette en form å holde meg på gress på? Bør jeg gå?

Han vil ikke ha unger med deg. Hadde han hatt lyst, hadde han svart deg.

Anonymkode: dafd3...1b9

• Liker 3
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Tja... Du kan jo lære av min erfaring. Jeg venta for at eksen skulle bli klar for å få barn med meg i tredveårene også i noen år. Lang historie kort ventet jeg i noen år, og par til igjen... Det ble senere slutt og toget har gått med mindre jeg møter noen brått som ønsker å prøve snarest. Nå skal han snart bli pappa. Synes det er utrolig sårt.

Anonymkode: 62a34...f37

• Liker 4
  • Hjerte 26
Skrevet

Om han er i 40-årene og du i 30-årene kan du glemme det. Du blir holdt på gress til du blir for gammel eller det blir for vanskelig å få barn, Finn deg heller noen som faktisk vil ha barn. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis barn er viktig for deg er det bedre å avslutte dette forholdet og finne en mann som ønsker det samme. Min erfaring er at avgjørelsen stadig utsettes og at man til slutt innser at toget er gått.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Han vil ikke ha flere barn. Han er i 40-årene og har barn fra før.

gjør deg selv en tjeneste og finn faktisk noen som vil ha barn! 

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: d3fd1...f10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha barn med deg.

Vil du ha barn må du gå videre, for det han sier til deg, det kan endre seg. Han sier jo nå ganske klart, han vil ikke ha barn med deg nå. Og om dere har det bra sammen om noen år, da kan det hende det er en sannsynlighet (men ikke sikkert...) at dere kanskje kan få barn sammen.

Han tør ikke fortelle deg at han ikke ønsker flere barn og/eller ikke med deg.

Du må ta styring over eget liv, finne en mann som faktisk vil ha deg og ha barn med deg. Ikke en som vil vente i flere år før han kanskje skal vurdere det på nytt om dere da muligens kan planlegge barn i fremtiden. Da er det stor sjanse for at toget ditt er gått for å få barn. Dessuten - han er i en alder nå hvor han bør bli ferdig med å få de barna han vil ha, for også fars høye alder kan påvirke nye barn svært negativt...

Finn deg en som vil ha barn med deg ❤️

Anonymkode: 9fa15...6e0

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tja... Du kan jo lære av min erfaring. Jeg venta for at eksen skulle bli klar for å få barn med meg i tredveårene også i noen år. Lang historie kort ventet jeg i noen år, og par til igjen... Det ble senere slutt og toget har gått med mindre jeg møter noen brått som ønsker å prøve snarest. Nå skal han snart bli pappa. Synes det er utrolig sårt.

Anonymkode: 62a34...f37

Stor klem til deg❤️

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...