AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Vi tenker oss på utflukt med 2 små barn. Hva kan vi finne på på strekningen Levanger - Malvik (- Storlien) på en regnværsdag? Barna er 2 og 5 år gamle, og temmelig aktive. Ferien tar knekken på oss, så vi må komme oss hjemmefra noen turer før parforholdet går i knas. (Usaklige kommentarer som "må barna aktiviseres hele tiden?" o.l. er unødvendig, jeg vet hva min familie trenger akkurat nå) Anonymkode: 62191...392 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Dra i svømmehallen på Levanger. Anonymkode: 74166...09c 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Er dere først kommet til Malvik kan dere kanskje dra inn til Trondheim og tusle litt rundt der, spise lunsj på resturant og gå på vitensenteret feks? Eller pirbadet? Leos og Rush er jo også populært for ungene, men kanskje litt mer kjedelig for foreldrene.. Ellers er det jo fint å få en tur i skogen selv om det regner. Og mot Storlien - Rypetoppen aktivitetspark. Eller hva med en tur på kino? Anonymkode: 674a3...235 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Svømmehall og klatreparken har reddet vår ferie. Anonymkode: bb1d2...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Hva med å kle på regntøy og være ute i skogen? Eller dra og fiske, dra til stranden og lete etter krabber? Her har det regnet mye siste dager, men vi har likevel vært ute flere ganger for dagen, så det har blitt mye tid ute totalt. I dag tror jeg at jeg har vært ute 4-6 timer. Har godt regntøy, så ingen har blitt våte eller kalde, og vi har hatt det fint! Faktisk har vi vært mye flinkere til å være ute i slikt vær nå, enn vi er hjemme ellers i året. Så jeg er veldig glad, og imponert over meg selv, som egentlig ikke liker regn 😅😅 Vi har gått og sett på dyr, gått på tur ,spikket litt, prøvd å sage og hugge, så jeg tror barna har hatt det fint, og kanskje lært noe også 😄 Og jeg har barn som ikke er så veldig flinke til å aktivisere seg selv. Anonymkode: f42ae...64a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Trondheim har jo Leos lekeland, Rush trampolinepark, museum, kino, pirbadet, shopping. Ellers ha på regntøy å gå på skogstur, ta med matpakke og være ute. Grille pølser f.eks. Fisketur. camping (sove i telt) Ta en natt på hotell med kino på kvelden, spise pizza, sove lenge og spise en god hotellfrokost. Anonymkode: 2f335...a51
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Takk for tips ❤️ Det blir hotellnatt og diverse museum i Trondheim i helga. Anonymkode: 62191...392 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips ❤️ Det blir hotellnatt og diverse museum i Trondheim i helga. Anonymkode: 62191...392 Vitensenteret er gøy for både unger og voksne, men det har du sikkert tenkt på Gå over gata til biblioteket, bolle på kafeen, og titte på ekte skjelett som ligger under glass etter utgravning i byggeperioden. Skaff dere nasjonalt lånekort, så kan dere låne bøker og levere de inn hjemme. Gratis mini-orgelkonsert i Nidarosdomen. 12-tiden på lørdager? Det var våre små helt fascinert av i den alderen. Kombiner med å gå ned og se på kronjuvelene. Stor stas og ærefrykt for de i prinsesse, konge og ridder alderen. Gå ut og lek på lekeplassen i området bak, parken mot Nidelven. På kjøpesenteret byhaven er det ballbinge i underetasjen, og jordbærpikene er stas å sitte og se ut på alle bilene. Brødskiver med leverpostei til de små. Dyrebutikk i kjelleren. Og ikke glem å ta trikken Sverresborg er masse å gjøre for barn, og de har sommeraktiviteter. Det er også masse som skjer i Erkebispegården lørdag for barn og familier! Rett ved Nidarosdomen. https://www.nidarosdomen.no/kalender?items=20 Anonymkode: c4233...569 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå