AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Hei, dette spørsmålet er til dere som er sammen med en mann med barn fra før av: Jeg har blitt sammen med en mann som har to barn fra før av. I begynnelsen så virket det som om han og barnemor hadde et godt samarbeid men jeg innser mer og mer at hun tar plass i vårt forhold fordi han ikke sier nei. Hun ringer og tekster han hele tiden og kommenterer alt han legger ut på sosiale medier. Dette er små eksempler av en rekke andre ting hun gjør. Er dette noe jeg bør reagere på? Hva har dere andre gjort? Anonymkode: 4585c...9af 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Det er vel kjæresten din som aksepterer dette, så… Jeg ville sagt fra til HAN at han må sette foten ned. Anonymkode: 5f0f0...554 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Vært i samme situasjon og angrer som bare det på at jeg fortsatte relasjonen og etterhvert fikk barn med mannen. Så lenge han ikke setter grenser nå og er ok med hvordan det er, så blir du til syvende og sist den store stygge ulven som prøver å begrense kontakten. Anonymkode: afaf3...688 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Jeg angrer på at jeg ikke gikk med en gang jeg så de samme faresignalene Anonymkode: c5446...d04 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Du må nesten spørre han og se annen. Hvis hun kommenterer for eks barne bilder, eller sender han melding på hva barna har gjort. Så har du ingenting med det å gjøre. Men! Hvis det dreier seg om andre ting som ikke har noe med samværet å gjøre hadde jeg ikke nølte og spurt direkte på hva slags tull dette er. Anonymkode: 5ab63...5d8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må nesten spørre han og se annen. Hvis hun kommenterer for eks barne bilder, eller sender han melding på hva barna har gjort. Så har du ingenting med det å gjøre. Men! Hvis det dreier seg om andre ting som ikke har noe med samværet å gjøre hadde jeg ikke nølte og spurt direkte på hva slags tull dette er. Anonymkode: 5ab63...5d8 Men hva er dette bullshitet med å ha en tidligere eks-partner på Facebook f.eks, ihvertfall av typen som tydeligvis følger med på ALT hennes eks gjør? Anonymkode: 8b94c...885 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 Hvorfor er det problematisk? Anonymkode: 16965...ee0 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det problematisk? Anonymkode: 16965...ee0 Du ser ikke problemet? Anonymkode: 4585c...9af 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Skrevet 20. juli 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det problematisk? Anonymkode: 16965...ee0 Du ser ikke problemet med å være invadert av eksen? Anonymkode: c5446...d04 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #10 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ser ikke problemet med å være invadert av eksen? Anonymkode: c5446...d04 Det er jo en subjektiv ting å være «invadert». Her har tydeligvis barnefar og barnemor mye kontakt. Virker ikke som om det plaget kjæresten til TS. Hun må besten bare finne ut om hun kan leve med det. Anonymkode: bd8a2...881 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men hva er dette bullshitet med å ha en tidligere eks-partner på Facebook f.eks, ihvertfall av typen som tydeligvis følger med på ALT hennes eks gjør? Anonymkode: 8b94c...885 Hvorfor facebook i det hele tatt? Og hvorfor legge ut ALT som gjøres? Fordummende plattform som intelligente mennesker dropper. Anonymkode: 469bf...6fd 3 1
Tradegy Skrevet 20. juli 2023 #12 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Jeg har sett dette på avstand, og bare det var nok til at jeg ikke ønsket å involvere meg. Skal sies at hun var i tillegg manipulerende. Man skal definitivt ha rom for samarbeid og vennskap. Men tre er én for mye i en kjæresterelasjon (med mindre annet er avtalt, selvsagt). Håper det bedrer seg, men det må 1. Være han som setter ned foten, og 2. Han må være konsekvent! Endret 20. juli 2023 av Tradegy 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #13 Skrevet 20. juli 2023 Gi klar beskjed til kjæresten din hva du mener. Krev at han setter ned foten. Viss han ikke gjør noe med det, ville jeg ikke vert kjæresten hans. Det skal forfølge deg i mange år til. Unødvendig kontakt er idiotisk!! Man skal ta vare på det man har, ikke det man hadde. Anonymkode: d4503...7a3 1
Snok1 Skrevet 20. juli 2023 #14 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unødvendig kontakt er idiotisk!! Man skal ta vare på det man har, ikke det man hadde. Du skjønner at kontakten dreier seg om felles barn? Unødvendig? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #15 Skrevet 20. juli 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Du skjønner at kontakten dreier seg om felles barn? Unødvendig? Ja felles barn. Trenger ikke ringe og sende mld hver dag for det, det er invaderende! Veldig unødvendig. Jeg hadde ikke tatt hensyn til den jævla x’en som trenger oppmerksomhet. Anonymkode: d4503...7a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #16 Skrevet 20. juli 2023 Himmel og hav. Ser ut til å ha litt issues du TS? Invaderende er vel noen som presser seg på, og ikke sender melding angående barna og liker ting på facebook? Så for meg at dama kom marsjerende inn døra liksom. Anonymkode: 0c11d...227 2
Snok1 Skrevet 20. juli 2023 #17 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja felles barn. Trenger ikke ringe og sende mld hver dag for det, det er invaderende! Veldig unødvendig. Jeg hadde ikke tatt hensyn til den jævla x’en som trenger oppmerksomhet. Anonymkode: d4503...7a3 Med slik språkbruk lurer jeg på om en del av problemet kan være deg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #18 Skrevet 20. juli 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Med slik språkbruk lurer jeg på om en del av problemet kan være deg. Jeg er ikke ts. Anonymkode: d4503...7a3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #19 Skrevet 20. juli 2023 Jeg har ei venninne. Hun har 4 barn med eksen sin. De har hatt god dialog, feiret jul sammen, og samarbeidet godt om barna og har vært venner. Men null kjærlighet mellom de. Han fikk seg etter noen år ny samboer. Hun nekter han å ha noe med barnemor å gjøre. Hun krever å se alle meldingene, og lager mye styr. Mor og far har nå null kontakt, og kun ved henting og levering av barna. Barna synes det er trist at foreldrene ikke kan være venner mer.. skjønner du? De har felles barn og du kommer aldri mellom de, hvis du ikke ødelegger deres relasjon. Men er det verdt å ødelegge for barna? Du vil uansett bli den slemme, og det går ikke i lengden. Anonymkode: 0286f...57c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #20 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ei venninne. Hun har 4 barn med eksen sin. De har hatt god dialog, feiret jul sammen, og samarbeidet godt om barna og har vært venner. Men null kjærlighet mellom de. Han fikk seg etter noen år ny samboer. Hun nekter han å ha noe med barnemor å gjøre. Hun krever å se alle meldingene, og lager mye styr. Mor og far har nå null kontakt, og kun ved henting og levering av barna. Barna synes det er trist at foreldrene ikke kan være venner mer.. skjønner du? De har felles barn og du kommer aldri mellom de, hvis du ikke ødelegger deres relasjon. Men er det verdt å ødelegge for barna? Du vil uansett bli den slemme, og det går ikke i lengden. Anonymkode: 0286f...57c virkelig? 🙄🙄 Anonymkode: 8b94c...885 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå