AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Hei, vi er et par i 50 årene som ønsker å ta steget videre i sengen med leketøy for bedre nytelse for begge. vi er åpne for sug, slikk, massasje, anal. Vi får noen ganske flotte orgasmer og det henter jeg som kvinne spruter også. jeg vil overraske mannen med noe gøy, han er ganske så følsom i analen. tips til leketøy eller øvelser mottas med takK Anonymkode: a5ab5...29f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Som mann i slutten av 40 årene og med min andre halvdel i ca 20 år har vi erfart at naturlig sex uten «hjelpemidler» har blitt bedre og bedre. Vi har kanskje ikke så ofte sex som før, men hun er desto mer klar hver gang vi har. Mitt tips er å ikke bruk for mye penger på sexleketøy, men bruk tid på tilfredsstillelse naturlig som beføling, oral og forskjellige stillinger når dere først har sex. Det skal sies at jeg gjerne vil ha oftere enn det vi har. Anonymkode: 894f4...eb7 1
Fioljenta Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Høres ut som om en liten analplugg kan være et spennende sted å begynne. 😉 Ellers kan dere jo trene på å gi ham multiple (uten sprut). Det setter min kjære stor pris på. Vi fant ingen god guide på nett, så vi skrev vår egen her. 💜 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå