AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Inspirert av dagens hunde-skade-tråder her inne, så lurer jeg på om en ulykke jeg ble utsatt for en god stund tilbake, egentlig burde gi meg erstatning. I 2017 ble jeg sprunget over ende av en hund som eier ikke hadde kontroll på. Den var ikke i bånd, og lystre ikke eier om å komme tilbake. Resultatet ble et ødelagt kne, 2 operasjoner, lang rehabiliteringstid og sykemelding i nesten ett år. Det ble en god del utgifter for meg, og arbeid for min bror som måtte tilpasse hjemmet mitt. I dag er kneet dårlig, og det går mot kneprotese. Vil en slik skade normalt sett utløse erstatning? Anonymkode: 50873...9d4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Inspirert av dagens hunde-skade-tråder her inne, så lurer jeg på om en ulykke jeg ble utsatt for en god stund tilbake, egentlig burde gi meg erstatning. I 2017 ble jeg sprunget over ende av en hund som eier ikke hadde kontroll på. Den var ikke i bånd, og lystre ikke eier om å komme tilbake. Resultatet ble et ødelagt kne, 2 operasjoner, lang rehabiliteringstid og sykemelding i nesten ett år. Det ble en god del utgifter for meg, og arbeid for min bror som måtte tilpasse hjemmet mitt. I dag er kneet dårlig, og det går mot kneprotese. Vil en slik skade normalt sett utløse erstatning? Anonymkode: 50873...9d4 Har du reiseforsikring? Tror du må anmelde hvis ikke. Anonymkode: 464c9...931
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du reiseforsikring? Tror du må anmelde hvis ikke. Anonymkode: 464c9...931 Det er seks år siden. Det ble anmeldt, men henlagt på grunn av manglene bevis. Ingen vitner, en hundeeier som benektet å ha sett meg overhode den kvelden (selv om han beklaget seg på vegne av hunden). Men om jeg hadde bevis, vil en sånn sak gitt erstatning? Noen som har opplevd liknende. Anonymkode: 50873...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå