AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Innser at jeg er vel hjemmekjær. Og trives absolutt best hjemme. Allerede på dag 1 av ferien, kan jeg føle på at jeg vil hjem. Får hjemlengsel. Og mye av ferien går til å telle dagene til jeg skal hjem igjen… er det bare meg? Jeg koser meg med barna på ferien, vi finner på ting osv. Ingenting med det, og ikke merker de noe av min hjemlengsel. Yngste barnet mitt, er nok noe lik meg. Han liker godt at ting er som «normalt» og hjemme er absolutt best i hans øyne også. Etter nå snart 14 dager på ferie, med mye nytt og nye plasser, merker jeg at han for ca en uke siden var klar for å reise hjem. Han er rett og slett lei av å være borte. Andre som har det som dette? Eller er alle glad i å være ute på farten/reise/være hjemmefra? Føler «alle» snakker så utrolig høyt om det å reise, mens jeg ikke føler samme begeistringen. Anonymkode: 27296...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Jeg er veldig hjemmekjær. Har hus og hage, svømmebasseng og utestue, så nyter sommeren til fulle her hjemme. Pleide å reise til sydligere strøk før, men nå som jeg har mitt eget lille paradis er det ikke SÅ ønskelig å reise bort. Dessuten bor jeg et sted som tiltrekker seg mange turister, så det er tydeligvis fint her om sommeren. Reiser ellers mye rundt i Norge, da jeg driver med klatring og friluftsliv, men i fellesferien holder jeg meg unna veiene. Orker ikke ligge bak bobiler og campingvogner når jeg heller kan reise i mai, juni, august og september. Hender også jeg stikker til utlandet, men gjør ikke noe stor sak ut av det. Reiser kun for å oppleve historiske steder, ikke sol og varme😆 Anonymkode: d8a81...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå