Gå til innhold

hunden min slikker hender

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en tispe på 1,5 år som gjerne slikker hender/føtter, men ALDRI i ansiktet. Skjønner at det er individuelle forskjeller, men lurer jo litt på hvorfor. Mange synes det er rart at hun aldri slikker ansiktet, personlig er jeg glad for det siden jeg ikke liker det. Hun slikker heller ikke andre i ansiktet, kun hender og kanskje føtter.. 

Anonymkode: c2169...111

Skrevet

Hunder som slikker på hendene og føttene til eieren er et tegn på kjærlighet og at hunden er glad i deg. At den vil være din venn. Samme hvis man blir slikket i ansiktet 😊

Ingenting å være bekymret for, med andre ord ❤

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg vet jo det. Lurer bare på hvorfor hunden ikke slikker i ansiktet når den slikker? Har inntrykk av at alle hunder liker å slikke folk i ansiktet... 

Anonymkode: c2169...111

AnonymBruker
Skrevet

min gjør det også, og det er ganske tydelig at den gjør det fordi den setter pris på meg. Liker ikke i ansiktet men den får slikke meg litt på ørene av og til. Tror den skjønner at jeg ikke liker å bli slikket i ansiktet. 

Anonymkode: e0ab3...4cf

Skrevet

Det er jo et tegn på hengivenhet og at den liker deg - men personlig synes jeg det er en uting. I know where that tounge has been 🤢

Jeg lærte valpen min til aldri å slikke - verken i ansiktet eller andre steder. Det er mange andre måter å vise at man er glad i hverandre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...