AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Ja, tittelen sier vel sitt? 🙈 Jeg har aldri hatt profil på nettdating, hverken vanlig eller app. Tidligere kjærester og ekssamboer traff jeg i sin tid via venner / jobb osv. Jeg har nå vært enslig ca 5 år, og ikke tenkt så mye på det - travelt med barn / full jobb / hus og kjæledyr 😅 Begynner nå så smått å tenke at det kanskje kunne vært hyggelig å treffe noen igjen - men hvordan skal jeg gripe dette ann? Er «alle» på Tinder e.l nå? Jeg har begynt å lage profil på match et par ganger, men feiger ut 😂🙈 Anonymkode: f900e...637 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Bare kast deg ut i det, du har ingenting å tape på det. Start prosessen med å date! Og ja, det er aller flest single folk på Tinder 😀 Anonymkode: bc6a9...514
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Det tør ikke jeg heller. Jeg er redd for at kjente skal finne meg. Det er sikkert dumt, men sånn er det nå en gang. Anonymkode: 7b823...97b 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare kast deg ut i det, du har ingenting å tape på det. Start prosessen med å date! Og ja, det er aller flest single folk på Tinder 😀 Anonymkode: bc6a9...514 Takk, ja jeg må bare hoppe i det 😅 må jo bare tenke at dette skal være noe som er hyggelig 😁 Anonymkode: f900e...637 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det tør ikke jeg heller. Jeg er redd for at kjente skal finne meg. Det er sikkert dumt, men sånn er det nå en gang. Anonymkode: 7b823...97b Ja, det tenker jeg også på! Men, egentlig så behøver jo ikke det være noe negativt vel? Plutselig er det noen en kjenner litt perifert som er i samme situasjon, og så hadde man fått kontakt? 😀 Anonymkode: f900e...637 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Skrevet 20. juli 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det tør ikke jeg heller. Jeg er redd for at kjente skal finne meg. Det er sikkert dumt, men sånn er det nå en gang. Anonymkode: 7b823...97b Jeg har sett kjente på datingapper, det er da vel ikke noe merkelig? Og det er jo en fordel at folk vet at du er søkende Anonymkode: 1e832...087 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det tør ikke jeg heller. Jeg er redd for at kjente skal finne meg. Det er sikkert dumt, men sånn er det nå en gang. Anonymkode: 7b823...97b Hva tenker du om du ser noen kjente der da, tenker du at de er desperate idioter, eller at de er single og har lyst til å treffe noen nye mennesker? Jeg traff den veldig fine kjæresten min på Tinder, en flott fyr som jeg aldri hadde truffet om det ikke var for den appen ❣️ Anonymkode: 54e60...104
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har sett kjente på datingapper, det er da vel ikke noe merkelig? Og det er jo en fordel at folk vet at du er søkende Anonymkode: 1e832...087 Ja, er det ikke det? Det er jo mange folk man vet hvem er, men ikke nødvendigvis kjenner så godt at man omgås…. Så kan man komme i prat der? 😀 Ts Anonymkode: f900e...637
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva tenker du om du ser noen kjente der da, tenker du at de er desperate idioter, eller at de er single og har lyst til å treffe noen nye mennesker? Jeg traff den veldig fine kjæresten min på Tinder, en flott fyr som jeg aldri hadde truffet om det ikke var for den appen ❣️ Anonymkode: 54e60...104 Så hyggelig 🥰 Ts Anonymkode: f900e...637
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #10 Skrevet 20. juli 2023 Jeg tør! Meg over her, dame i slutten av 30-åra. Har vært på Tinder og dater en mann derfra nå. Er den stille og rolige typen. Bryr meg ingenting om kolleger og bekjente har sett profilen min på Tinder. Jeg søker kjæreste og savner et sexliv i fast forhold. Klarer ikke sex utenom et forhold. Så, jeg søker kjæreste og er åpen om det. Anonymkode: bc6a9...514
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg tør! Meg over her, dame i slutten av 30-åra. Har vært på Tinder og dater en mann derfra nå. Er den stille og rolige typen. Bryr meg ingenting om kolleger og bekjente har sett profilen min på Tinder. Jeg søker kjæreste og savner et sexliv i fast forhold. Klarer ikke sex utenom et forhold. Så, jeg søker kjæreste og er åpen om det. Anonymkode: bc6a9...514 👏👏 Helt rett! Så tåpelig av meg å føle dette er flaut, logisk sett vet jeg jo det ikke er det! Jeg skal gjøre det etter ferien, så får vi se hva høsten bringer 🤞Takk for svar, Ts Anonymkode: f900e...637 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå