Gå til innhold

Fått sansen for Trump. Sikkert blitt gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt han er tøff og rett frem 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke drikk så mye i ferien:)

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
3 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Ja spesielt når han antaster og voldtar unge kvinner :sarkasme:

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest Lurven
Skrevet

Han er såklart ikke noe verre enn andre politikere

Skrevet
000VF000 skrev (2 timer siden):

Ja spesielt når han antaster og voldtar unge kvinner :sarkasme:

Og det har lissom ikke andre politikere gjort? Er da flere i Norge av dem som har gjort det??? Sikkert flere i usa i politikken og som vi aldri får høre om tenker jeg da. Tror ikke han er verre enn andre på det området. 

• Liker 6
Skrevet

Det er bare å legge seg rett inn.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Gjest GP950mAh
Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Han er såklart ikke noe verre enn andre politikere

Andre politikere har ikke forsøkt å styrte det amerikanske demokratiet slik han forsøkte seg på.

Gjest Lurven
Skrevet
GP950mAh skrev (1 time siden):

Andre politikere har ikke forsøkt å styrte det amerikanske demokratiet slik han forsøkte seg på.

Finnes flere måter å gjøre det på

Gjest GP950mAh
Skrevet
Lurven skrev (2 minutter siden):

Trump er den eneste som har forsøkt å styrte det amerikanske demokratiet gjennom et ulovlig kupp, det er langt mer alvorlig enn noe andre presidenter har gjort.

Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Fullstendig enig. Vi er godt i gang i Norge og. Det viste jo pandemien klart hvor enkelt det er å få massene med på notene …

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
6 hours ago, GrønnNellik68 said:

Trump spiller konstant offer, det er vel ikke spesielt tøft?

Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Trump spiller konstant offer, det er vel ikke spesielt tøft?

Jeg får ikke det inntrykket av han dessverre. Men han har blitt hardt angrepet i media så han skal ha for at han står i det. Mange blir sykmeldte for å ha stjålet ett par solbriller og halve alderen til Trump

• Liker 11
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Og det har lissom ikke andre politikere gjort? Er da flere i Norge av dem som har gjort det??? Sikkert flere i usa i politikken og som vi aldri får høre om tenker jeg da. Tror ikke han er verre enn andre på det området. 

Når ble det greit å støtte politikere med kriminell oppførsel fordi "alle andre også er drittsekker"? Om alle politikere er kriminelle er det et kjempeproblem. Om folket aksepterer det fordi "alle andre er like ille" har vi et enda større problem.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Jeg får ikke det inntrykket av han dessverre. Men han har blitt hardt angrepet i media så han skal ha for at han står i det. Mange blir sykmeldte for å ha stjålet ett par solbriller og halve alderen til Trump

Mitt inntrykk er at Trump er en som elsker å slenge dritt om andre, men med en gang noen svarer tilbake så klager han over hvor slemme alle er mot han. 

Han hevder alltid å være offer, uansett hva han har gjort. 

Endret av SVK
Skrevet (endret)

Huff'a. Fått sansen for han som forårsaket 6. Januar (der hvor fem mennesker mistet livet - som kun gjorde jobben sin, og hadde faktisk jobben om å beskytte Trump også til han var avgått, men han fikk de drept), og som prøvde seg på statskupp? Du vet vel at målet for under angrepet var å drepe daværende visepresident for å gjøre om valget?

Fysj... skaff deg hjelp.

Moren min hadde sansen for ham... jeg valgte å kutte henne helt ut i over et år som følge av det til hun endret mening om ham. Helt vanvittig at enkelte folk har sansen for kvalme fyren der som er motbydelig opptatt av seg selv og som er den største løgneren av de alle politikerne!

Han er også en stor bedrager... han måtte inngå forlik etter å ha svindlet til penger av studenter for å bli President. Gjorde han ikke det kunne han risikere å tape rettsaken og aldri bli President.

Man skal naturligvis få lov til å ha forskjellige meninger, men man må ha såpass selvinnsikt eller få nok kunnskaper om denne fyren til å kunne mislike ham så sterkt at man kan aldri like ham igjen.

Husker jo under debatten så løy jo ham om alt, og han ble tatt på fersken på live sending gang-på-gang. Han innrømmet det naturligvis ikke. Når buksen hans ble tatt ned så sa han at det var aldri blitt sakt selv om han sa det kun noen sekunder siden.

Han unnlot også å advare om Covid-19 før lenge etterpå som forårsaket mange tusen amerikanerne mistet livet helt meningsløst. Bare på grunn av at demokratene advarte om pandemien så ble det politisk sak at det ble en nederlag å innrømme at det var en alvorlig pandemi. Det ville han naturligvis ikke innrømme før han ble nødt til å innrømme det. Helt vanvittig.

Endret av Intervence
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er jo tvers gjennom korrupt og har null peiling på politikk . Han var en forretningsmann , og thats it 
Svindler og manipulator 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
7 hours ago, GrønnNellik68 said:

Nå bryr jeg meg ikke spesielt om Trump, men jeg skjønner tegninga.

Utrolig mye grums i politikken. Med Trump vet man i det minste hva man får. Han skal få litt kudos for det sett i lys av all falskhet som man finner hos politikere. Tror også dette er grunnen til at han appelerte til så mange etter Obama.

Problemet med Anti-trumpere er at de bruker samme retorikk mot Trump som den de kritiserer han for å bruke mot sine politiske motstandere.. Dette er litt småkomisk og gir absolutt ingen mening etter mine personligd standarder.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Gjest Lurven
Skrevet
Helene1982 skrev (6 timer siden):

Når ble det greit å støtte politikere med kriminell oppførsel fordi "alle andre også er drittsekker"? Om alle politikere er kriminelle er det et kjempeproblem. Om folket aksepterer det fordi "alle andre er like ille" har vi et enda større problem.

Tror ikke man kommer seg i den posisjonen ved å være helt lovlydig og snill, og man må tråkke på en hel del mennesker for å nå dit, sånn sett er han ikke verre enn andre, om man støtter den ene eller andre drittsekken har lite å si

Skrevet (endret)
Lurven skrev (9 minutter siden):

Tror ikke man kommer seg i den posisjonen ved å være helt lovlydig og snill, og man må tråkke på en hel del mennesker for å nå dit, sånn sett er han ikke verre enn andre, om man støtter den ene eller andre drittsekken har lite å si

Jeg tror ikke at noen er feilfrie, og både i USA og i Norge har vi massevis av politikere som føler de er hevet over loven, og som prater mye mer enn de handler. Når det gjelder Trump, mener jeg at han er en meme. Han svarer aldri på et spørsmål og det han sier er fullstendig vissvass. Jeg ler fordi jeg ikke bor i USA. Jeg hører på taler han har hatt fordi jeg synes det er morsomt. Det er det egentlig ikke, men litt.

Endret av Helene1982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...