AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #21 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 17.05): Ja, har opplevd dette. Min ex var sånn, langvarige rykninger når han fikk orgasme. Og alle de han var utro med har sikkert opplevd det samme 😉 Anonymkode: f4834...b2a Huff da.. 🤣 Klem. ❤️ Anonymkode: b8e81...b30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #22 Skrevet 25. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 21.7.2023 den 12.37): Normalt får alle utløsning i en orgasme.. Men enkelte kan trene på å få utløsning uten orgasme, men den gir jo heller ikke noe nytelse. Da skjer det med overfylt sædblære, og da slipper man ut litt av trykket i sædblæren. Så produseres det mere sæd til den er full igjen. Typisk trening er jo edging for å få bedre kontroll av orgasmen. I forsøk under treningen er det som å balansere på en knivsegg, kommer man over "kanten" er det for sent. Da slippes orgasmen ut med en sprut🤪 Oi, nå ble jeg plutselig redd for at en mann aldri har fått orgasme med meg Anonymkode: b8e81...b30
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2023 #23 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Oi, nå ble jeg plutselig redd for at en mann aldri har fått orgasme med meg Anonymkode: b8e81...b30 Ikke vær redd.. husk at det er du som er vitne til spruten, skapt av dine bevegelser🤭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå