AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2 Jeg har aldri opplevd slike skjelvinger mer enn 10-15sek, men er ikke dette noe som er mer vanlig blant damer? Anonymkode: f13ca...057
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Ja, har opplevd dette. Min ex var sånn, langvarige rykninger når han fikk orgasme. Og alle de han var utro med har sikkert opplevd det samme 😉 Anonymkode: f4834...b2a
Fioljenta Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Vi kan begge ha «etterskjelv» (vårt navn på rykningene etter orgasme), men de er ikke så kraftige som du beskriver. 😉 Men, det krever at vi har tatt oss god tid slik at orgasmene blir intense og flere….
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2 Jeg tror ikke dette kommer av seg selv.. han har sikkert trent, lest, forstått og knekt orgasme-koden. Ikke vanlig at andre menn gjør og skjønner dette.. husk at de fleste slet med biologien på skolen eller ikke gjorde leksene sine i det hele tatt. "Vanlige menn" finnes det ca 85% av, og de er ferdige etter 3-5 minutter og etter den 1. utløsningen🙈 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2 Høres veldig spesielt ut. Er han utredet for epilepsi? Anonymkode: 50058...73b
Doolittle Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 Det høres ut som om han faktisk fikk orgasme, ikke bare utløsning. Det er ikke nødvendigvis det samme for oss menn. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 Dater vi samme mann?? Opplevd det jeg også. Anonymkode: 19e7a...b9e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Skrevet 20. juli 2023 Doolittle skrev (4 minutter siden): Det høres ut som om han faktisk fikk orgasme, ikke bare utløsning. Det er ikke nødvendigvis det samme for oss menn. Hva mener du? Får man ikke orgasme når man får utløsning? Er 34 år, tenk om jeg ikke visste dette🫣 Anonymkode: c34ce...471
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2023 #10 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva mener du? Får man ikke orgasme når man får utløsning? Er 34 år, tenk om jeg ikke visste dette🫣 Anonymkode: c34ce...471 Normalt får alle utløsning i en orgasme.. Men enkelte kan trene på å få utløsning uten orgasme, men den gir jo heller ikke noe nytelse. Da skjer det med overfylt sædblære, og da slipper man ut litt av trykket i sædblæren. Så produseres det mere sæd til den er full igjen. Typisk trening er jo edging for å få bedre kontroll av orgasmen. I forsøk under treningen er det som å balansere på en knivsegg, kommer man over "kanten" er det for sent. Da slippes orgasmen ut med en sprut🤪
Goodtimes Skrevet 21. juli 2023 #11 Skrevet 21. juli 2023 Elsker? Men ja, får også slike orgasmer av og til. Varer ganske lenge til tider.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #12 Skrevet 22. juli 2023 Aldri opplevd dette. Mann Anonymkode: e406d...f7b
Miss91 Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 Jeg får rykninger/skjelvinger etter en god orgasme 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #14 Skrevet 22. juli 2023 Ja, jeg får det - ikke med alle. Må tillate meg å være åpen, sårbar og gi meg helt hen. Og da er følelsene og nytelsen veldig intens som du sier. For meg er rykningene en del av det, men det kan vare mye lenger en rykningene. Etterskjelvingene og alt det andre som foregår holder på lenge, det "fader ut" og går over i en slags deilig avslappet mykhet/døsighet etter hvert. Samtidig er det veldig intenst. Hun jeg en gang var med som jeg opplevde neste mest med, var heftig trygg å være med. Så jeg hadde det godt i fantastiske etterskjelv og sårbarhet,(nesten som en slags deilig meditasjon) selv om hun kunne gå ut og sette seg i et annet rom å røyke og drikke iskaffe. Anonymkode: 68d9e...da0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #15 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 16.53): Jeg har en ny elsker som nesten skremte meg litt første gang han fikk orgasme, for han hadde kraftige og langvarige rykninger i hele kroppen, i flere minutter. Jeg skjønte etter hvert at det var en del av orgasmen hans, men har aldri opplevd det med noen andre. Kan jo nevne at vi hadde bygget opp myyyye lyst og at følelsene og nytelsen var veldig intens. Andre menn jeg har hatt sex med har kommet, og så ferdig. Noen menn her som har lignende orgasme og kan utbrodere litt? Ble veldig fascinert. Anonymkode: 9c3d1...1f2 Ja jeg har det akkurat sånn. Spesielt når jeg blir teaset lenge. Da kommer orgasmen med voldsom intensitet og veldige rykninger i hele kroppen, beina spreller og veiver med armene. Det varer kjempelenge ofte i mange minutter. Det kommer også mye ukontrollerte høye lyder. Det skjer på en ukontrollert måte og klarer ikke å stoppe rykningene. I starten var jeg flau og prøvde intenst å holde meg rolig, men dame skjønte det og hun sa, slapp av kjære, det skal være så intenst under en veldig sterk orgasme. Hun var også stolt av å gi meg så intens og langvarig nytelse. Nå etter å stole hundre prosent på hverandre, får jeg slike orgasmer hver gang. Jeg hadde det sånn også fra jeg var ung, jeg kunne ligge å riste å sprelle i flere minutter under intens og langvarig onanering. Anonymkode: 484ea...d1f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 Jeg har masse etterskjelv og styr etter orgasmer. Er kvinne i 30årene med 0 sexerfaring med andre, ikke "trent" og lest eller noe. Bare vet hva jeg selv liker 😅 Anonymkode: 15e01...430 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 20.7.2023 den 19.09): Jeg tror ikke dette kommer av seg selv.. han har sikkert trent, lest, forstått og knekt orgasme-koden. Ikke vanlig at andre menn gjør og skjønner dette.. husk at de fleste slet med biologien på skolen eller ikke gjorde leksene sine i det hele tatt. "Vanlige menn" finnes det ca 85% av, og de er ferdige etter 3-5 minutter og etter den 1. utløsningen🙈 3-5 minutter høres fantastisk ut, kan ikke fordra menn som skal dra ut tiden og trenere så voldsomt. Mitt inntrykk er at «vanlige menn» er i tenst opptatt av å oppgattes som en god elsker og at de tror det innebærer å holde på en halv jævla evighet. Sånn at den stakkars kvinnen kjeder vettet av seg til slutt. Jeg får orgasme fort, men det betyr ikke at jeg ønsker fem på rad og å holde på i en time 🙄 Anonymkode: 7297f...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 Kvinne her, Jeg får også rykninger etter sex med kjærsten, og det har bare vært md han. faktisk. Anonymkode: 59558...eb2 1
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har masse etterskjelv og styr etter orgasmer. Er kvinne i 30årene med 0 sexerfaring med andre, ikke "trent" og lest eller noe. Bare vet hva jeg selv liker 😅 Anonymkode: 15e01...430 Så hærlig å se at du kan ha full nytelse uten å ha seksuell erfaring. Da jubler orgasmene i etterskjelv fordi du er flink med deg selv. På den måte får du jo mye erfaring om deg selv, og det er en fantastisk grunnleggende ting jeg setter pris på.. For du klarer ikke å elske andre, før du lærer å elske deg selv✔️ Du kan være en manns beste elsker av den grunn🥰 Menn er oppskrytt.. og mange kan også lage uromomenter eller støy, for mange kvinners orgasmer. Men for å unngå det, er det betryggende å lese om "orgasme-forståelsen".. så lesing er ikke så dumt, hvis man leser fra sikre kilder.. og både du og jeg trener, for vi vedlikeholder nytelsen og gir kjærlighet til oss selv🙈 Lynet er jo orgasmen som slår ned i undelivet og skaper skjelvinger og sammentrekninger. og torden er jo utpusten som lager stønningen av nytelsen.. og det våte er jo et regn av lystdråper⛈️ Bra sammenligning ja?😂
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 Min mann får det innimellom. Synes det er utrolig deilig når det skjer. Som han virkelig har gitt seg over til nytelsen, ikke bare kommer kjapt, og det er det. Anonymkode: 5e335...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå