AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Jeg opplever at det ikke er noen åpenbar sammenheng, - Jeg kan komme sterkt med lite sprut - og spruten kjennes som endel av orgasmen - Jeg kan sprute voldsomt og nesten ikke kjenne at jeg spruter i det hele tatt. Og alt annet mitt i mellom. Har kommet sterkt koblet til sprut også, men ofte som om at kroppen ikke henger helt med om det er skikkelig eksplosjon. Er det noen måte å koble dette mer sammen på? Noe en kan trene på eller fokusere på? Jeg er mann men tenker at dette kanskje gjelder for noen kvinner også. At squirt og orgasme heller ikke har direkte sammenheng, altså at jo mer squirt jo sterkere orgasme "koblet til squirten" Alle konstruktive tilbakemeldinger/forslag/funderinger og erfaringer motas med takk Anonymkode: a07c2...093
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 For min del er det oftest en sammenheng, men ikke nødvendigvis. Hvis jeg er veldig kåt, og hun har gjort meg kåt lenge, så vil det bygge seg opp en kraftigere og større sprut, og en orgasme som er bygget opp over tid er mye sterkere enn å komme fort Anonymkode: f492d...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): At squirt og orgasme heller ikke har direkte sammenheng, Anonymkode: a07c2...093 Riktig. Det vanligste er å squirte rett før, under, eller rett etter en orgasme. Men squirt og orgasme har rent teknisk ikke noe med hverandre å gjøre. Squirting gjør heller ikke en orgasme bedre eller sterkere. Bare våtere. Anonymkode: f44ca...796 2
Fioljenta Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Jepp, dette kan trenes på! For noen år siden leste jeg at sprut og orgasme hos en mann ikke trenger å skje samtidig selv om de ofte gjør det. Dersom en mann trener, kan han klare å skille de to og få orgasme uten sprut. Mannen min var ikke helt overbevist, men vi trente sammen. Og nå er det overraskende lett å gi ham flere orgasmer på rad uten sprut. De orgasmene han får nå, er mye mer intense enn de han fikk tidligere. Vi har skrevet om det her. Vi føler vi snublet over en gullgruve som må deles. 😄 (Hos meg er det absolutt ingen sammenheng mellom squirt og orgasme. De kan komme samtidig, men som regel ikke.) 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Fioljenta skrev (6 minutter siden): Jepp, dette kan trenes på! For noen år siden leste jeg at sprut og orgasme hos en mann ikke trenger å skje samtidig selv om de ofte gjør det. Dersom en mann trener, kan han klare å skille de to og få orgasme uten sprut. Mannen min var ikke helt overbevist, men vi trente sammen. Og nå er det overraskende lett å gi ham flere orgasmer på rad uten sprut. De orgasmene han får nå, er mye mer intense enn de han fikk tidligere. Vi har skrevet om det her. Vi føler vi snublet over en gullgruve som må deles. 😄 (Hos meg er det absolutt ingen sammenheng mellom squirt og orgasme. De kan komme samtidig, men som regel ikke.) Det hørs fantastisk ut! Kan kjenne meg igjen i dette og har opplevd sterke orgasmer uten sprut selv om det høres ut som om jeg er nybegynner sammenlignet med mannen din. Det som jeg er nysgjerrig på her, er omtrent det motsatte, hvordan kjenne spruten i orgasmen. Jeg har opplevd orgasmer der jeg kjenner spruten, at det kiler godt når jeg spruter, mulig jeg er følsom inni der og faktisk fysisk kjenner inni pikken at spruten pumpes ut. Men når det er mye trykk, og spruten er hard kjenner jeg lite til dette - som om den følelsen er frakoblet. Sæd som er på vei kiler og føles ut som fysisk berøring inne i pikken, det er sånn det kjennes ut som når jeg er "tilkoblet". Anonymkode: a07c2...093
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 Eksempel som kanskje burde vært med i HI. 1. Når hun putter en vibrator under penishodet mitt, spruter det hardt og langt. Men kjenner det knapt selv om det ser voldsomt ut. 2, Når hun runker meg til jeg kommer, spruter svakere - etter første "pump" kan det etterpå ofte knapt kalles sprut. Likevel kjenner jeg det pumper, jeg kjenner det "kiler" når spermen pumpes ut. Jeg snakker altså ikke om orgasmen her, men følelsen av selve pumpingen, av å bli tømt. Noen forslag til å bedre komme i kontakt med den følelsen? Anonymkode: a07c2...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå