Gå til innhold

33 år og store blå poser under øynene.

Chrissy22

Anbefalte innlegg

Noen som har dette? Hva kan man gjøre for å dempe de? Ser konstant trøtt og sliten ut. Og i noen lys ser det bare skrekkelig ut. Ser ut som doble poser på begge øynene. 

Endret av Chrissy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har ikke poser, men hulhet. Med alderen minker det på fett rundt øynene og huden blir tynnere. Unngå å bruke sort sminke på øynene nede - det forsterker skyggene som du har😉

Anonymkode: 9ddbf...811

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.blivakker.no/product/3141957/peter-thomas-roth-firmx-instant-firm-eye-tightener-30ml?utm_campaign=blivakker-dsa&gclid=CjwKCAjwtuOlBhBREiwA7agf1u

Instant firm eye tightener fra Thomas Roth er det eneste som hjelper virker det som, jeg har nemlig prøvd "alt" som finnes, og er ekstremt plaget.

Jeg skal oppsøke kiurg for å fjerne synlige blodårer.

Anonymkode: 28aac...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff ja, sånne fikk jeg også etter at jeg gikk ned i vekt. Det er som AB#811 sier mangel på underhudsfett, og noe som kommer med alderen. Og forverres av vektnedgang... Det nytter ikke med oppstrammende kremer da det er et søkk i huden som gir manglende fylde. Det er på grunn av dette at fillers er så populært.

Anonymkode: 2456f...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du har ikke poser, men hulhet. Med alderen minker det på fett rundt øynene og huden blir tynnere. Unngå å bruke sort sminke på øynene nede - det forsterker skyggene som du har😉

Aaah, syns det ser veldig posete ut men. 
Uten sminke syns jeg de er mer synlig faktisk. Ingenting å gjøre med dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chrissy22 skrev (3 minutter siden):

Fillers og sminke 😞

Anonymkode: 831a7...9f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, ikke fillers- en bivirkning er at en kan bli blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chrissy22 skrev (9 minutter siden):

Du kan jo prøve kremen fra Peter Thomas Roth som er linket til lengre opp, men det er jo kortvarig effekt til spesielle anledninger. Ellers er det bare fillers som fungerer. Eller godta din skjebne og gjøre det beste ut av det med sminke eller et stort selvsikkert smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke fillers- en bivirkning er at en kan bli blind.

Sjansen er større for at man blir avhengig av det og ender opp med det typiske bollefjeset som de eldre kjendisene ofte har (F.eks. Jan Thomas). Og at man bruker latterlig mye penger på noe helt overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan jo prøve kremen fra Peter Thomas Roth som er linket til lengre opp, men det er jo kortvarig effekt til spesielle anledninger. Ellers er det bare fillers som fungerer. Eller godta din skjebne og gjøre det beste ut av det med sminke eller et stort selvsikkert smil.

Virker denne spesielt på sånn hulhet da? Bruker øyekrem fra dermologica. Er også blå rundt øynene, men det er mulig det bare er blodårer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chrissy22 skrev (16 timer siden):

Drikk mye vann, få nok søvn, sunt kosthold. Ta vitaminer, mangel på jern og B-vit forsterker blåfarge under øynene. Filler eller skinbooster kan hjelpe, men pass på at du velger en erfaren behandler da dette er et delikat område å behandle. Riktig sminke hjelper mye, be om hjelp på parfymeri - det handler om lys og skygge på de rette plassene😉💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nok søvn, godt kosthold og nok vann kan redusere det litt. Det finnes ekstremt mange kremer som sier at de fjerner problemet, men de har stort sett ikke en merkbar effekt. 

Hvis det er søkk, kan Tear Trough behandling (fillers) hjelpe. Men det er ofte komplikasjoner med akkurat denne type behandling, da huden under øynene er såpass tynn at det kan bli gråskjær gjennom huden. Det er også vanlig at den migrerer ned over kinnene. Men man kan alltids løse filleren opp igjen. Det er dyrt

Hvis det er poser, kan operasjon av nedre øyelokk der overflødig fettvev fjernes hjelpe. Dette har ofte gode resultater. Men er dyrt. 

Tror det beste er å bare akseptere at man har det. Du legger bedre merke til det selv enn andre. Det finnes mange gode videoer på youtube om hvordan man kan sminke bort dette på en veldig effektiv måte.

Anonymkode: ca214...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud for noen svar over her! Du ser da helt normal ut!! Du har sett for mange redigerte bilder, og har er feil bilde av hva som er normalt. Og de over her.. Jeg har ikke ord.. 

Anonymkode: a0f60...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud for noen svar over her! Du ser da helt normal ut!! Du har sett for mange redigerte bilder, og har er feil bilde av hva som er normalt. Og de over her.. Jeg har ikke ord.. 

Ja, kjente selv jeg ble litt satt ut. Fillers og slik er uaktuelt. Men ja, det plager meg jo en del likevel. Føler jeg ser veldig sliten ut konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chrissy22 skrev (31 minutter siden):

Ja, kjente selv jeg ble litt satt ut. Fillers og slik er uaktuelt. Men ja, det plager meg jo en del likevel. Føler jeg ser veldig sliten ut konstant. 

Det gjør du ikke. Det der er helt normal hud under øynene. Og ikke begynn med fillers, det ser aldri bra ut! Jobb med selvtilliten ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er også konstant mørk under øynene. Det enkleste tipset er å bruke briller, da viser det ikke like godt😅

Anonymkode: 333d4...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...