AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Jeg har følgende skader: Ruptur indre menisk kne Jumpers knee Mortons nevrom i fotblad Prolaps i rygg og skjevt bekken Og lurer på om jeg kan få anbefaling på god behandler i Oslo eller Viken. Vanlige fysioterapeuter har jeg prøvd i massevis. Og tidligere naprapat og kiropraktor. Nå ønsker jeg helst behandler og trener i samme person, evt alt på samme sted. Er veldig hemmet av smerter og har trent 4 ganger i uka de siste 20 årene, så sliter ikke med motivasjon, men trenger en dyktig behandler nå. Gi meg gjerne tips🙏🥰 Anonymkode: 17af4...d58
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Få henvisining til ortoped. Anonymkode: dfd25...86f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Få henvisining til ortoped. Anonymkode: dfd25...86f Har vært til off.ortoped flere ganger de siste 15 årene. Fikk innvilget fotsenger men ikke noe mer oppfølging. Har tatt kontakt med en privat i Moss jeg skal treffe ila høsten. Men er litt oppsatt på å komme i gang med riktig trening, evt hindre at jeg får mer belastningsskader. Kiropraktor mener ortoped er uaktuelt før man har prøvd å trene skadene bedre. Pga flytting ønsker jeg å finne ny behandler/trener. Anonymkode: 17af4...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå