AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Noen som har vært i samme situasjon og klart å tilpasse dette på en god måte? Jeg har et lite barn og en del familie i nærheten, men hele familien min er skikkelig B-mennesker og kroniske forsentkommere. Jeg er ikke det sistnevnte selv, men er også egentlig veldig B-menneske, men kan naturligvis ikke leve som det med et barn i barnehagealder. Problemet er at jeg er sover for lite og har et veldig aktivt barn, så energien min går ganske tom utover dagen. Hvis vi skal finne på aktiviteter, så bør det for min del skje på formiddagen når jeg har litt energi, men familien er aldri klare for å finne på noe før ut på ettermiddagen. Samtidig har de veldig lyst til å "oppleve" ting (dra på utflukter, bassenganlegg etc) med oss og barnet, ikke bare være på/få besøk. Noen med erfaringer? Anonymkode: 9c618...c8d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Hos oss er det likt. Og alle må gi og ta. Av og til finner vi på ting på formiddagen, og da har de vekkerklokke på. Av og til finner vi på ting på ettermiddagen, og da «holder vi ut». ser at det absolutt er det beste for våre barns del at ting skjer på formiddagen. Trøtte og småsure barn er ikke kjekt å lengden. Men ting skjer ikke på ettermiddagen hber dag, og barna blir smågira når tjng skal finnes på. Går som regel veldig greit selv om vi er trøtte på ettermiddahen og de på formdiddagen. Anonymkode: 3ae2d...a5a 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Vi møtes kl 12. Det er midt mellom våre og deres preferanser. Anonymkode: 06522...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå