sushigirl Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Hei! Jeg er på jakt etter kokebøker med "lette" oppskrifter, dvs jeg vil gjerne ha sunn og god mat som er enkelt å lage. Trenger å gå ned noen kilo. Leter og leter, men finner få bøker som bare inneholder oppskrifter. Noen som har gode tips?
Malama Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 http://www.matprat.no/RecipeListing.aspx?mnu2=5018 Matprat.no har masse oppskrifter og den linken der går til "de magre rettene" og du kan søke med begrensing på vanskelightsgrad etc, så det burde kanskje hjelpe? (matprat.no er opplysningskontoret for kjøtt, så dette er kjøttretter da altså)
sushigirl Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2006 Nam, var mye spennende der, ja. Hva med bøker, noen tips der?
Malama Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Det er det sikkert andre som kan bidra med. Jeg har ikke kokebøker. Eller jo, jeg har, men bruker ikke, så jeg kan ikke i det hele tatt si om de er gode.
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Grete Roede har gitt ut flere kokebøker, Fedon Lindberg likeså, og Inger Kløgstad har også utgitt en.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 har en grete rohde kokebok, "lett mett", må tilstå at jeg ikke har laget noe av maten, men det ser ikke ut som vanskelige oppskrifter (har lest i den...)
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Hei! Boka "Den ultimate slankeguiden" av Anne Larsen og Per Brændgaard Mikkelsen kan jeg anbefale på det varmeste. Det er ei bok som inneholder komplett kostplan for 28 dager. Jeg har prøvd alle middagsrettene og noen andre retter også, og de er enkle å lage og med mye smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå