Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster i denne tråden fordi jeg gjetter at de fleste  i målgruppen kanskje henger her ☺️

Finner ingen brukererfaringer del på nettet på norske sider, men jeg er sikker på at flere nordmenn har prøvd mucuna.

Selv kom jeg over det fordi jeg hadde følt med umotivert, tung i sinnet, hadde angst og var trøtt og sliten hele tiden.

Jeg fant en del forskningsstudier om lucuma og l-dopa, hvilket gjorde at jeg tenkte det kanskje faktisk kunne ha noe effekt. Jeg er som regel skeptisk til naturmedisin, og for å være ærlig tror jeg ikke om noe har fungert for meg tidligere.

Nå har jeg og samboer tatt litt lucuma i to dager, og stemningen er helt annerledes i heimen. Vi har begge hatt energi og motivasjon til å få ting gjort, og samboeren min hadde virkelig ikke trua på dette.

Vet at man bør bruke det i kort tid av gangen, og ikke daglig. Og to dager er alt for lite tid for å bedømme effekten. 

Det hadde uansett vært spennende å høre andres erfaringer med mucuna, så hvis du har prøvd det, del gjerne hva du synes om effekt, hvordan du har brukt det, dose osv.

God sommer 🌸

Anonymkode: 41259...3b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søren, nå skrev jeg lucuma noen ganger, men mente altså mucuna. 

AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde samme symptoma som deg, men redninga var rosenrot 😃

Anonymkode: 1ed98...f59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Eg hadde samme symptoma som deg, men redninga var rosenrot 😃

Anonymkode: 1ed98...f59

Takk for svar 😊 Jeg har også prøvd det, men merket ingenting, dessverre. Bra det er mye å velge i ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 12.59):

Jeg poster i denne tråden fordi jeg gjetter at de fleste  i målgruppen kanskje henger her ☺️

Finner ingen brukererfaringer del på nettet på norske sider, men jeg er sikker på at flere nordmenn har prøvd mucuna.

Selv kom jeg over det fordi jeg hadde følt med umotivert, tung i sinnet, hadde angst og var trøtt og sliten hele tiden.

Jeg fant en del forskningsstudier om lucuma og l-dopa, hvilket gjorde at jeg tenkte det kanskje faktisk kunne ha noe effekt. Jeg er som regel skeptisk til naturmedisin, og for å være ærlig tror jeg ikke om noe har fungert for meg tidligere.

Nå har jeg og samboer tatt litt lucuma i to dager, og stemningen er helt annerledes i heimen. Vi har begge hatt energi og motivasjon til å få ting gjort, og samboeren min hadde virkelig ikke trua på dette.

Vet at man bør bruke det i kort tid av gangen, og ikke daglig. Og to dager er alt for lite tid for å bedømme effekten. 

Det hadde uansett vært spennende å høre andres erfaringer med mucuna, så hvis du har prøvd det, del gjerne hva du synes om effekt, hvordan du har brukt det, dose osv.

God sommer 🌸

Spennende 😊 Kan jeg spørre hvor du kjøper dette og hvilken type du bruker?

Anonymkode: a5d87...159

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 15.42):

Spennende 😊 Kan jeg spørre hvor du kjøper dette og hvilken type du bruker?

Anonymkode: a5d87...159

Jeg kjøpte økologisk Mucuna puriens hos natur.no. Vi har brukt 1/2 ts daglig, om morgenen. Leste at man bør starte med 1/2 og kan øke til 1 ts pr dag. Noen dager bør man ta pause, for å ikke venne seg til effekten. Anbefaler Google det og lese litt om det 😊

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...