Gå til innhold

ONS og jomfru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan mistet du jomfrudommen - i et forhold eller ved en one night stand?

Om jeg vet jenta er jomfru, så blir det ingen ONS med henne. Såpass verdighet må det behandles med. Jeg blir svært sjarmert og tent av tanken på å være noens første, og om det blir litt klønete så er det bare sjarmerende. En jente som rett ut sier at hun er jomfru får meg til å smelte fullstendig. Men jeg ville aldri ha gjort det på et tøm & røm ONS.

Anonymkode: a47a5...3b4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i forhold med min første ungdomskjæreste. 

Anonymkode: 5bf70...29f

• Liker 2
Skrevet

Ons. Ble voldtatt da dessverre :(

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde litt verdighet, noe jeg fortsatt har, så jeg ventet til jeg var i fast forhold. 

Anonymkode: 16aad...50e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet til jeg var i et fast forhold hvor jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.

Anonymkode: c9e02...2f6

• Liker 1
Gjest Lurven
Skrevet

Det var en ONS, men den var bare litt inni altså

AnonymBruker
Skrevet

ONS

Anonymkode: ca992...42a

Skrevet

Fast forhold. ONS er ikke noe for meg.....

• Liker 1
Skrevet (endret)
mellomtomater67 skrev (6 timer siden):

Ons. Ble voldtatt da dessverre :(

🧡😪

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I et forhold med ungdomskjæresten.

Anonymkode: 4c43b...248

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen med min kjæreste, turte aldri å si til henne at jeg var jomfru

Anonymkode: 81153...e56

AnonymBruker
Skrevet

Sammen med ungdomskjæresten min. Var en fin opplevelse. Begge var jomfru så det var passe klønete og forsiktig fra begge sin side. Helt topp første gang.

Anonymkode: c7d8d...832

Skrevet

Var min første kjæreste. Jeg fortalte ham ikke at jeg hadde vært jomfru før etterpå, og da fikk han hetta og mente jeg burde ha sagt det, for da hadde han vært mer forsiktig. 

Han var så fin og varsom at det var ikke noe han trengte å bekymre seg for. 🥰 (Men ja jeg burde nok ha sagt det.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex uten samtykke da jeg var altfor full som 14-åring. Dette var i 90-årene. Ingen pratet om at dette ble regner som voldtekt den gang. Og tørr ikke å tenke på hvor ofte jenter ble voldtatt på denne måten før. Jeg har derfor skammet meg hele livet og tenkt det he vært min feil som satte meg selv i den situasjonen. Jeg husket nesten ingenting og folk trodde jeg hadde tilfeldig sex frivillig og jeg fikk rykte på meg for å være løssluppen. Først da jeg var i slutten av 20-årene ble jeg klar over at jeg ble utsatt for voldtekt. Pga økt fokus på tema. I dag er det så mye fokus på det at jeg håper dagens jenter har svært redusert risiko for å oppleve det samme.

Jeg tviler ikke på at han som voldtok meg faktisk ikke var klar over hvor galt det han gjorde var. Mange gutter trodde det var helt normalt å ha sex med overstadig berusete jenter og jeg fikk vite av en kjæreste i ettertid at mange gutter til og meg tipset hverandre om at det var lurt å gå etter de mest berusede jentene fordi de ‘var lette å få i garnet’. Blir helt kvalm av å tenke på at det.

Anonymkode: 4519d...afa

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...