AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Skrevet 20. juli 2023 Dater en fyr og hver gang vi treffes virker han reservert og rar helt til han tar noen glass. Da blir han romantisk og fin 😂 Samme når vi våkner. Han er veldig stille og annerledes. Nesten som to helt forskjellige personer. Det er han som tar initiativ og er ikke sjenert type på noen måter . Anonymkode: 255dd...539
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dater en fyr og hver gang vi treffes virker han reservert og rar helt til han tar noen glass. Da blir han romantisk og fin 😂 Samme når vi våkner. Han er veldig stille og annerledes. Nesten som to helt forskjellige personer. Det er han som tar initiativ og er ikke sjenert type på noen måter . Anonymkode: 255dd...539 Kan være sosial angst da. De fleste mykner opp og blir mer sosialt utadvendte etter noen glass. Anonymkode: 333ba...2a2
GrønnNellik68 Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Hørtes slitsomt ut med en kar som må ha alkohol for å være normal mot deg. Høres trasig ut. Jeg er skeptisk til folk som må nyte alkohol ved en hver anledning, men det er nå meg. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Jan har et problem. Dump Jan. Anonymkode: bad86...ee5 8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Skrevet 20. juli 2023 Jeg har veldig sosial angst og lav selvtillit, så jeg er lik han. Jeg overtenker hvert minste ord jeg vil si, så lenge at når jeg endelig er klar for å si det, så blir det bare teit uansett... Samtidig er jeg veldig glad i å være sosial i trygge omgivelser. Jeg kan sitte hjemme å grue meg til en tur med venninner fordi jeg er helt overbevist om at vi ikke har noe å snakke om... Men jeg unngår dating da, for jeg vil ikke at noen skal oppfatte meg slik du oppfatter han. Da foretrekker jeg være alene. Anonymkode: da7ec...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Skrevet 20. juli 2023 Useriøst. Han vil ikke skape en seriøs connection men bare ha en lettvindt fyllaflørt ville jeg ha tenkt. Anonymkode: 90cc4...400
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 Han har ikke sosial angst og er en sosial type. Det er bare hvordan han forholdes til meg er forskjellig. Resevert og litt kald. Etter 2 glass blir han veldig kjærlig og avslappet 🙈 Anonymkode: 255dd...539
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Skrevet 20. juli 2023 Jeg sliter med angst og føler litt på det samme. Faktisk anbefalte psykiateren min meg å drikke. Ble litt overrasket, men han tok jo ikke feil. Snakker om å drikke med måte da, et eller to glass, ikke bli drita liksom. Anonymkode: b7a87...b13
hraff Skrevet 20. juli 2023 #10 Skrevet 20. juli 2023 Jeg tror Jan blir bedre på det etterhvert som han blir mer kjent med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Skrevet 20. juli 2023 hraff skrev (48 minutter siden): Jeg tror Jan blir bedre på det etterhvert som han blir mer kjent med deg. Jan får ikke flere sjanser pga han skåler så mye og er så sugen på glasset at jeg blir godt brisen også. Problemet er dagen etter når han ser på meg med det tomme blikket og oppfører seg rart. I tillegg til det så bruker jeg hele dagen for å hente meg igjen pga alkoholen. ts Anonymkode: 255dd...539 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #12 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har ikke sosial angst og er en sosial type. Det er bare hvordan han forholdes til meg er forskjellig. Resevert og litt kald. Etter 2 glass blir han veldig kjærlig og avslappet 🙈 Anonymkode: 255dd...539 Man kan godt ha sosial angst, og fremstå som sosial... Men hvis du vet at han ikke har sosial angst, så har dere altså snakket om det? Hva sier han? Anonymkode: da7ec...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå