Gå til innhold

Søte små kjærlighet/vennskaps dikt el.?

Medinilla Magnifica

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Noen som kan noen søte små dikt eller lignende det er plass til på en melding på mobilen? Lyst til å sende noe sånt til kjæresten min siden han har er såpass langt borte fra meg om dagen icon_smile.gif Morsomme vitser mottas også med stor takk, da jeg ikke kan så veldig mange(Disse skal evt. brukes i en annen sammenheng..)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, en liten natta hilsen kanskje:

" Se stjernen som blinker ned til deg, den vinker så stille go natt fra meg. Føl vinden som stryker over ditt kinn, det er et god natt kyss fra min munn"12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The fleezy cloud may kiss the sky, the rose may kiss the butterfly, the morning dew gives kisses so tight, but you my friend I kiss good night..

I've seen angels in the sky,I've seen snow fall in July.I have seen things you only imagine to see or do,but I still haven't seen anything sweeter than you

Gud hadde fest da han skapte deg: Han spiste jordbær og hummer! Han drakk champagne, hvitvin & cognac! Drita? Ja, men hans beste verk noen sinne!!

Gjennom luften flyr det tanker fra meg,tanker om hvor glad jeg er blitt i deg, tanker om vennskap,tanker om glede,tanker som gjør livet verdt å leve...

Whising u sunshine,wishing u love,wishing u everything u're dreaming of,wishing u happiness all the life through. Wishing more people were as special as u!

Whatever u do,whereever u are.U'll be in my heart even though it is far.And if u'd have doubts if my love wasnt true,I'll say with these words;I really love u!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mye søtt begge to icon_wink.gif

Sendte akkurat den natta-meldinga til han nå!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette diktet er min favoritt når det gjelder korte dikt:

Vi kan ikkje eige kvarandre

Vi kan ikkje eige kvarandre

tusen dikt har fortalt oss

at vi ikkje kan eige kvarandre

men vi kan låne kvarandre

og gløyme levere tilbake.

Arne Ruset

- Helt genialt konsept å leve etter!

Catzy1212[ Dette Innlegg er endret av: Catzy den 2002-03-14 12:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kunne gi deg en egenskap,ville jeg gi deg evnen til å se deg selv slik jeg ser deg.Da kunne du selv sett hvor enestående du er.....

Jeg har sjekket merkelappen i nakken din,og det var som jeg trodde.You`r made in heaven!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Denne er fin til gode venninder:

Jeg gir deg en rose for du er til,

fordi du er go' gir jeg deg to.

Jeg gir deg tre roser en dag du er lei,

men også fordi jeg er gla' i deg.

icon_smile.gificon_smile.gif

Tuva enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-04-06 23:42 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har du kanskje hørt før, men,men:

I must have been born under a lucky star,

to find a friend as nice as you are,

I could follow the rainbow to its end,

and never find a better friend.

Her er en vits. Du får kanskje ikke ustoppelig latterkrampe av den, men det er omtrendt den eneste vitsen jeg kan

En innvandrerkone stod på kjøkkenet en dag og bestemte seg for å fortelle at hun var gravid til mannen sin, så hun ropte:

- Achmed, Jeg er på tjokken.

- Javel, svarte Achmed. - Jeg er i stoa.

Ja, en litt dårlig vits, jeg vet det. Men er du SKIKKELIG overtrøtt er den veldig morsom!(hva er ikke morsomt da?)

(((Kierry)))

[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-04-07 12:22 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-04-07 12:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig -om noen ville sende et lite dikt til meg for å fortelle at de var glad i meg eller elsket meg, så ville jeg slett ikke bli særlig imponert av disse "ferdigproduserte" diktene. De er jo fullstendig intetsigende, og totalt upersonlige. Ville foretrekke at han skrev noe selv i stedet. Men kanskje det har en sammenheng med at jeg en gang var sammen med en forfatter?

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinden rusker i håret mitt

Hodet hviler på brystet ditt

Ligger ved sjøen og ser

Ser på hverandre og ler

Livet er herlig med deg

Jeg vet at jeg aldri går lei

Du er den som er ment for meg

Jeg er den som ventet på deg

Vi kikker opp mot sky

Der hvor vi kan fly

I kjærlighetens navn

Aldri skal vi føle savn

Jeg gleder meg til alt som kommer

I mitt hjerte følelsene flommer

Alle mine tanker går til deg

Vil du leve livet ditt med meg?

Jeg vet at ditt svar er ja

Jeg husker alle ord du sa

I din hånd hviler min

Jeg vil for evig være din

Det er mange løfter å gi

Det er mange ord jeg kan si

Men når alt kommer til alt

Det var for deg jeg falt

Hvis jeg glemmer å minne deg på

Hvis du ønsker at jeg skal gå

Så husk min ord her og nå

Det er alltid deg jeg tenker på!!

Jeg elsker deg her og nå

Jeg vil aldri fra deg gå

De følelsene jeg har for deg

Er en gave du har skjenket meg

I storm, du er mitt anker

Jeg vet jeg bor i dine tanker

Du er min klippe og min trygghet

Jeg vil alltid trenge din kjærlighet

------------------------------------------

Ikke særlig til å sende på sms men...*ss*12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke ferdigproduserte dikt er upersonlige i det hele tatt, jeg syns tvert imot det er kjempekoselig å få slike dikt fra en som mener det !

Denne skal jeg sende lillesøsteren min.

Du er min lille søster,en jeg kan snakke med alt om,en å betro meg til.du lytter alltid på meg,vil at du skal vite at jeg vil alltid gjøre det samme for deg.

Videre..

Press ned vist du elsker meg! du elsker meg! Du er så søt! Ok,slutt nå! Trykker du enda?du elsker meg virkeli? Elsker deg oxo!

. .- ' .-. '. ' ' .-. .- '. ' ' . ' .-. .-. '. ' ' ' . 'Til spesielle personer som ALDRI blir glemt

Man overlever å bli frastålet alt, men du har stjålet det har mest kjært, du har stjålet mitt hjerte, og jeg håper jeg aldri får det tilbake. Elsker deg

A shoulder to lean on,a hand to hold,a friend like you is as precious as GOLD.You make me smile whenever i'm sad,you're the sweetest friend i've ever had!Suss..

Uansett hva munnen sier, uansett hvor lite hjertet smiler, vil mine øyne alltid fortelle, hvor utrolig glad jeg er i deg

I can smile when U do,I can laugh when U do..I could die if U did,but I could never be as special as U..

Mange Mennesker vil såre deg og mange mennesker vil gjøre deg gla , men husk min venn vis jg sårer deg eller gjør dg gla så vil jeg være gla i DEG 4-ever

Jeg skal stå ved din side som best jeg kan.Jeg skal glede deg når du er trist og lei,jeg skal støtte deg når du trenger meg,for vi er gode venner du og jeg:)

Mister du penger,mister du ingenting.. Mister du venner,mister du noe... Mister du kjærlighet,mister mye... Mister du meg....da mister du alt....

I love you,you love me.cant you se,were ment to be!when your gone,i sing a song,about you,what you do.I miss you,you miss me,cant you se,were ment to be!

Noen velmente ord på livets vei,der står en blomst den synes knapt ei.Den liten og blå er der,du krysser dens vei.Dens navn betyr mye, det er FORGLEMMEIEI!

En venn for livet vil du finne i meg, en venn som alltid vil være gla i deg. Så hvis jeg dør i natt min venn. Lukk dine øyne, og vi møtes igjen.

jeg er veldig, VELDIG, kjempe, super, jeeeeeevli, hælvete, ubeskrivelig, forbanna, faen så glad i deg:)))

Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, det er da jeg trenger det mest.

A shoulder to lean on,a hand to hold,a friend like you is precious as GOLD.You make me smile whenever I'm sad,you're the sweetest friend I've ever had!

For every sound there is an ear somewhere to hear it.For all the beauty there is an eye to see it.For all your love there is a hearth somewhere to recive it!

Husk å se ut en dag når det regner. Da skal hver eneste dråpe vise hvor mye jg bryr mg om dg, men også vise hvor lei mg jg hadde blitt hvis jeg mistet dg igjen.

Et .--.--,til deg,'. .' siden ' . ' du er så søt! Og en rose --<-<--<@ som aldri visner, akkurat som Min kjærlighet til deg!

Hvis du vil vite hvor snill du er så tell himmelens stjerner, havets dråper og gang det med all verdens blomster, så snill er DU.En riktig god nattaklem fra meg

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor: ja, jeg har skrevet det selv.. Om det er bra eller ikke er nok ikke jeg den rette til å si noe om... men det handler om kjærlighet da..*ss* Jeg skrev det for ca. ett år siden når jeg var mer forelsket enn noen gang før...icon_smile.gif Jeg skriver dikt hele tiden jeg.. .synes det er en fin måte uttrykke seg på...icon_smile.gif Men takk for at du liker lottemor!!12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ord som rører ved noe i meg - fra min samling på over 300 dikt ...

"Hun kommer gøra mig

jævlig illa

hun kommer gøra mig

sinnesjuk

Hun kommar slita min sjel

i bitar

- jag kommar elska varje minut...."

----

" Alle de andre er èn.

Du er tusen. "

----

Når årenes tyngde

blir lagt om din panne

og tiden har rørt

ved ditt myke kinn

og ungdommens glans

er borte fra øyet

vil likefullt jeg

som idag, være din.

-----

TIL DEG

Jeg mangler den ydmyke evne

til helt å åpne mitt hjerte

da får det heller revne

Den gjerrige teller sitt gull om natten

og ingen deler han med

Og slik er det kanskje en sorg jeg bærer

og ikke kan la deg se.

Jeg kjenner det som en skjebne

det er som en gift i mitt blod

at den som har vært meg god

og den som jeg dyrest elsker,

handler jeg dårlig mot.

Nu høres det som jeg lyver

og det er min egen skyld.

Jeg kan ikke,tør ikke tale

så sårt jeg vil

-arnulf øverland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger i livet finner man amuletter som bringer glede og lykke.

Skulle hengt deg rundt halsen, men det går jo ikke.

Så jeg bærer deg i hjertet isteden....

icon_smile.gificon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

You`re a B.I.T.C.H!

Beautyful

Intellegent

Talented

Charming

Honest

so I guess you deserve to be called a B.I.T.C.H!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*

I don't need the sun to shine,

to make me smile,

cause I got you.

the message is love,

pass it on.

together forever, never apart.

maybe in distance, but never in heart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...

I mitt hjerte finnest bare du

Jeg og deg under stjerner nu.

Jeg og deg hører at det bruser av vann det er en liten sommer vind jeg og deg vi kommer dit

Der alt er Godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...