Tusseline Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Lurer på om jeg skal prøve meg på Redken All Soft neste gang jeg skal ha shampoo og balsam. Håret mitt er ikke grovt, heller ikke direkte slitt, men trenger litt fuktighet. Bruker mye føner og av og til rettetang. Frisøren sa at Heavy Creme (kuren) ville blitt litt for "hard" for mitt hår, men jeg er usikker på All Soft. Noen synspunkter?
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Kanskje Clear Moisture heller kunne være tingen? Jeg har myke, glatte hårstrå, og fikk anbefalt Clear Moisture. Har ikke prøvd, men...
Tusseline Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Har fått anbefalt Clear Moisture før, men jeg har heller ikke prøvd. Kanskje den hadde vært mer ideel. Hva heter kuren i den serien (hvis det finnes), utenom leave-in? Endret 15. januar 2006 av Tusseline
Minette Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har akkurat kjøpt All soft etter å ha hatt Clear moisture en god stund. Mitt hår er lengre, ikke spesiellt tykt - typisk nordisk hår. Det er ikke skadet, men i endene er det litt tørt. Kan lett bli fett ved bruk av feil shampoo. Så; jeg likte egentlig Clear Moisture veldig godt, men følte ikke at den ga spesielt mye med fukt.. så for å få en avveksling og, så prøvde jeg All soft. Jeg vet ikke helt jeg jeg er egentlig veldig fornøyd med denne og, den er ikke for "mektig/tung" til håret mitt som jeg fryktet at den skulle være. Det nærmeste man kommer til hårkur til C.M serien, som jeg vet om, er leave-in treatment: Moist Ends. Det er ikke en kur, men et produkt man lar sitte i uten å skylle. Syns ikke selv at man merker store forskjellen.. Til dere som kjenner til All soft: håret mitt blir veldig mykt og godt når det er tørt, men en ting jeg lurer på er hvordan det kjennes ut når det er vått/halvtørt! Det føles rett og slett litt porøst ut! nesten som når man bruker en ren proteinkur?? kan det være fordi den er beriket med proteiner og at den dermed kanskje passer best på skadet hår, fremfor tørt hår?
Tusseline Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2006 Okei. Takk for svar. Kanskje jeg først og fremst skal prøve meg på Clear Moisture, og hvis den ikke gir nok fuktighet til håret mitt, kan jeg heller satse på All Soft neste gang igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Til dere som kjenner til All soft: håret mitt blir veldig mykt og godt når det er tørt, men en ting jeg lurer på er hvordan det kjennes ut når det er vått/halvtørt! Det føles rett og slett litt porøst ut! nesten som når man bruker en ren proteinkur?? kan det være fordi den er beriket med proteiner og at den dermed kanskje passer best på skadet hår, fremfor tørt hår? ← All Soft er vel det nærmeste du kommer en ren fuktighetsserie, og jeg tror ikke den inneholder noe særlig proteiner. Folk bruker jo gjerne All Soft-kuren etter en proteinkur.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 All Soft er vel det nærmeste du kommer en ren fuktighetsserie, og jeg tror ikke den inneholder noe særlig proteiner. Folk bruker jo gjerne All Soft-kuren etter en proteinkur. ← Ja, har fått med meg at mange ofte bruker kuren etter en proteinkur. Begynte bare å lure når jeg leste på baksiden av shampoo'en og balsamen? at den inneholder proteiner. Men det er vel ikke så mye da kanskje.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 er jo ikke noe i veien for å bruke clear moisture shampo, og balsam/kur i all soft serien,
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Jeg bruker protein serien i Lanza til shampoo,og fuktighetbalsamen i Lanza,blå og grønn flasker .Fungerer kjempebra.
Majka Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 Jeg bruker Heavy Creme fra Redken All Soft. Har fint, nordisk hår som er kjemisk behandlet. Bahandlingen har gjort det veldig tørt og sprøtt, men etter at jeg begynte på kuren har det blitt silkemykt. Føles ikke tungt heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå