luv Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #21 Skrevet 20. juli 2023 Bamseklemmer skrev (26 minutter siden): Ok, jeg tror ikke jeg misforsto deg, men spurte deg for å være sikker🤭 Dominert sier du ja.. hmm, det er kanskje derfor du klarer å ligge å slappe av? For du nyter jo å bli dominert.. Og slike ting liker jo orgasmen å høre😊 Samme her, det blir mere og mere spennende.. og jeg må samtidig si at det er både lærerikt og fantastisk å dele mysteriet vi diskuterer😁 Vennlighet er et stort savn enkelte ganger her inne.. Hun var ei fjellgeit i fra før, og hun har vært gymlærer store deler av livet.. Her var det jeg som fikk slanket meg, for hun ble umettelig en periode. Jeg ble litt fortumlet at hun ville ha så mye sex som mulig, men jeg tenker det må ha vært noe forløsende i henne som fikk fritt utløp. Savn av hærlig ukomplisert sex, vet jo alle hvordan det kjennes ut. Litt agegap mellom oss, men jeg elsker jo godt modne damer🙈 Så du har sikkert mange år med nytelse igjen😊 Jo, både kvinner og menn trengs å forstå, og vi er så forskjellige.. men fordelen med å behandle kvinner som dronninger, har fått senga til å knirke litt høyere.. da forstår iallefall kvinnen meg😅🥰 Amen! (pun intended) 😆 Men seriøst, jeg er helt enig i alt du skriver. Tidlig natta på meg i dag. Tusen takk for at du deler dine tanker og erfaringer. Ha en fortreffelig aften 🥰 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juli 2023 #22 Skrevet 20. juli 2023 atal skrev (21 minutter siden): Amen! (pun intended) 😆 Men seriøst, jeg er helt enig i alt du skriver. Tidlig natta på meg i dag. Tusen takk for at du deler dine tanker og erfaringer. Ha en fortreffelig aften 🥰 Takk selv du.. så sov godt🥰
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #23 Skrevet 20. juli 2023 Det har hent med ett par anledninger at jeg får en bølge av eufori etter orgasmen. Det er som om en demning som brister inni meg. Jeg både ler og gråter om hverandre. En helt intens følelse av lykke og at jeg svever. Får det ikke hver gang slik du beskriver, men de gangene det skjer blir jeg helt tappet og utladet. Det er vel de eneste gangene jeg har sovnet som en stein rett etter sex tror jeg. Tenk å greit om jeg kunne hatt det slik hver kveld.. må være tidenes sovemedisin! Anonymkode: 2ffe4...5b8 2
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2023 #24 Skrevet 21. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det har hent med ett par anledninger at jeg får en bølge av eufori etter orgasmen. Det er som om en demning som brister inni meg. Jeg både ler og gråter om hverandre. En helt intens følelse av lykke og at jeg svever. Får det ikke hver gang slik du beskriver, men de gangene det skjer blir jeg helt tappet og utladet. Det er vel de eneste gangene jeg har sovnet som en stein rett etter sex tror jeg. Tenk å greit om jeg kunne hatt det slik hver kveld.. må være tidenes sovemedisin! Anonymkode: 2ffe4...5b8 Ja er det ikke hærlig med den lykkerusen🤭 Desverre tar det for lang tid å produsere hormonene som gir lykkerus. Så lykkerusen blir aller størst etter noen dagers pause, men du kan øke produksjon med hyppig orgasmer da. Ikke til å begynne med, men når kroppen finner ut av at du trenger mere. Sånn er det med våtheten også, jo hyppigere kåt, jo mere produskjon av det våte glidemiddelet. Btw.. dopamin gir lykke, og endorfin gir bedøvelse som er søvndyssende.. Det er derfor noen av oss sovner, før vi får til å si god natt😅 Endret 21. juli 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #25 Skrevet 22. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 21.7.2023 den 14.59): Ja er det ikke hærlig med den lykkerusen🤭 Desverre tar det for lang tid å produsere hormonene som gir lykkerus. Så lykkerusen blir aller størst etter noen dagers pause, men du kan øke produksjon med hyppig orgasmer da. Ikke til å begynne med, men når kroppen finner ut av at du trenger mere. Sånn er det med våtheten også, jo hyppigere kåt, jo mere produskjon av det våte glidemiddelet. Btw.. dopamin gir lykke, og endorfin gir bedøvelse som er søvndyssende.. Det er derfor noen av oss sovner, før vi får til å si god natt😅 Vel vel.. nå har jeg orgasmer hver eneste dag jeg da😅 og stort sett alltid kåt 🙈 men jeg får ikke slike vanvittige orgasmer så ofte likevel. Burde jeg avstå fra orgasmer flere dager i strekk for å få sterkere orgasmer? Vet ikke helt om det frister så😅 De gangene jeg kommer sånn er når jeg blir tatt hardt, med riktig tempo og bunnet lenge.. Problemet er jo at mannen ikke alltid klarer å holde så lenge i det tempoet😅 ikke at det er ett kjempe problem.. det er ikke ett problem i det heletatt når jeg tenker meg om, men absolutt en bonus om han holder ut. Anonymkode: 2ffe4...5b8 1
Bamseklemmer Skrevet 22. juli 2023 #26 Skrevet 22. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vel vel.. nå har jeg orgasmer hver eneste dag jeg da😅 og stort sett alltid kåt 🙈 men jeg får ikke slike vanvittige orgasmer så ofte likevel. Burde jeg avstå fra orgasmer flere dager i strekk for å få sterkere orgasmer? Vet ikke helt om det frister så😅 De gangene jeg kommer sånn er når jeg blir tatt hardt, med riktig tempo og bunnet lenge.. Problemet er jo at mannen ikke alltid klarer å holde så lenge i det tempoet😅 ikke at det er ett kjempe problem.. det er ikke ett problem i det heletatt når jeg tenker meg om, men absolutt en bonus om han holder ut. Anonymkode: 2ffe4...5b8 Jo, men det stemmer jo det du skriver.. kåthetsskalaen øker jo produksjon.. altså mindre kåt og lite aktivitet gir mindre produksjon. Mye kåt og masse aktivitet gir økt produksjon. Du tenner jo ekstra, og blir kåt av å bli bunnet lenge. Da er du jo superkåt og har det superdeilig over tid. Det samme skjer jo i edging, da øker jo produksjonen mye fortere. Jeg tror du er ei hærlig kåtsara som elsker sex og orgasmer, da har du litt over normalen produksjon av rusmiddelet😁 At du ikke opplever alle orgasmen like sterke eller lav.. kommer av dagsformen. Da prioriterer hjerne at du skal bli frisk. Høres ikke det riktig ut? Jeg siterer denne forklaringen fra "orgasme-forståelsen", så det er ei biologisk forklaring😀 Btw 1.. liker du å bli bunnet? De fleste kvinner synes det er ondt. Hmm, det må jeg finne ut😇 Btw 2.. å knulle deg langt og lenge, krever vel at typen din har fått tømt seg først? For får han utløsning før du er ferdig, bryter jo rytmen og stopper oppbyggingen av orgasmen din. Btw 3.. Jeg har iallefall problem med å ikke komme, så jeg er ubrukelig hvis jeg må knulle konstant over 10 min. For jeg kommer fort og hyppig😅 Endret 22. juli 2023 av Bamseklemmer
Coachshinny Skrevet 23. juli 2023 #27 Skrevet 23. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 20.7.2023 den 18.21): Så fantastisk å høre en slik hærlig opplevelse, og som vitne er du et levende bevis på at dette fenomenet lever i beste velgående.. I likhet med TS, venninna mi og din eks.. Jeg tror faktisk det går å trene seg til dette, altså at det er en mental trening. Og trening trenger ikke å gjøres bevisst, men at det skjer noe som orgasmen jubler av. Orgasmen er fryktelig skjør for omgivelser, mental og fysisk kontakt. Og det som skjer med disse 3 kvinnene, er at all skjørhet blir borte.. Ikke utenkelig og heller ikke uoppnåelig.. men da må alt klaffe slik at orgasme begeret i hjernen henger seg opp, og sender ut nærmest en konstant strøm av orgasmer.. Du skrev om rus ja.. lykkerus. Det kommer av en rekke hormoner.. blandt annet endorfiner som smertestillende og dopamin som gir rus. Og enkelte individer har høyere verdier enn andre, og det kan også økes av kosthold iflg sexologer og forskere. Det var vel et minne for livet vil jeg tro? og da vil jeg samtidig gi deg et klapp på skuldra for at du ikke var noe "støy" for orgasmene hennes.. Du er flink✔️ Dette har jeg opplevd, orgasmeoppheng som ikke stanser.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #28 Skrevet 23. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 22.7.2023 den 16.54): Jo, men det stemmer jo det du skriver.. kåthetsskalaen øker jo produksjon.. altså mindre kåt og lite aktivitet gir mindre produksjon. Mye kåt og masse aktivitet gir økt produksjon. Du tenner jo ekstra, og blir kåt av å bli bunnet lenge. Da er du jo superkåt og har det superdeilig over tid. Det samme skjer jo i edging, da øker jo produksjonen mye fortere. Jeg tror du er ei hærlig kåtsara som elsker sex og orgasmer, da har du litt over normalen produksjon av rusmiddelet😁 At du ikke opplever alle orgasmen like sterke eller lav.. kommer av dagsformen. Da prioriterer hjerne at du skal bli frisk. Høres ikke det riktig ut? Jeg siterer denne forklaringen fra "orgasme-forståelsen", så det er ei biologisk forklaring😀 Btw 1.. liker du å bli bunnet? De fleste kvinner synes det er ondt. Hmm, det må jeg finne ut😇 Btw 2.. å knulle deg langt og lenge, krever vel at typen din har fått tømt seg først? For får han utløsning før du er ferdig, bryter jo rytmen og stopper oppbyggingen av orgasmen din. Btw 3.. Jeg har iallefall problem med å ikke komme, så jeg er ubrukelig hvis jeg må knulle konstant over 10 min. For jeg kommer fort og hyppig😅 Jeg liker å bli bunnet ja. Selv av over gjennomsnittet store peniser. Ikke så godt med dildo, de blir for harde på ett vis, men vanlig penis er bare digg. Foruten kanskje akkurat den dagen jeg har eggløsning, er ofte mer ømtålig da. Jeg skriver mannen, men jeg mente menn generelt. Har ikke noen i sengehalmen for tiden. Min erfaring er at menn som kommer flere ganger ofte varer litt lenger på gang nummer to. Jeg har også vert med en mann som i stor grad klarte å holde igjen så lenge han ville. Da gikk det nok heller mer sport i å se hvor fort jeg kunne få han til å komme i grunnen.. Uansett, jeg kom til å tenke på at jeg også får disse voldsomme orgasmene når jeg allerede har hatt en klitoris orgasme fra før. Sikkert en detalj jeg skulle hatt med tidligere. Anonymkode: 2ffe4...5b8 1
Coachshinny Skrevet 23. juli 2023 #29 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg liker å bli bunnet ja. Selv av over gjennomsnittet store peniser. Ikke så godt med dildo, de blir for harde på ett vis, men vanlig penis er bare digg. Foruten kanskje akkurat den dagen jeg har eggløsning, er ofte mer ømtålig da. Jeg skriver mannen, men jeg mente menn generelt. Har ikke noen i sengehalmen for tiden. Min erfaring er at menn som kommer flere ganger ofte varer litt lenger på gang nummer to. Jeg har også vert med en mann som i stor grad klarte å holde igjen så lenge han ville. Da gikk det nok heller mer sport i å se hvor fort jeg kunne få han til å komme i grunnen.. Uansett, jeg kom til å tenke på at jeg også får disse voldsomme orgasmene når jeg allerede har hatt en klitoris orgasme fra før. Sikkert en detalj jeg skulle hatt med tidligere. Anonymkode: 2ffe4...5b8 Hei. Høres ut til at du er ei som virkelig nyter og som er i stand til å oppnå de sterkeste orgasmer som går an å få. Det har noe med åpenheten til sex og måten du åpner opp din sexualitet og tør å nyte på. Hvis du har lyst, send meg en pm.
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2023 #30 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker å bli bunnet ja. Selv av over gjennomsnittet store peniser. Ikke så godt med dildo, de blir for harde på ett vis, men vanlig penis er bare digg. Foruten kanskje akkurat den dagen jeg har eggløsning, er ofte mer ømtålig da. Jeg skriver mannen, men jeg mente menn generelt. Har ikke noen i sengehalmen for tiden. Min erfaring er at menn som kommer flere ganger ofte varer litt lenger på gang nummer to. Jeg har også vert med en mann som i stor grad klarte å holde igjen så lenge han ville. Da gikk det nok heller mer sport i å se hvor fort jeg kunne få han til å komme i grunnen.. Uansett, jeg kom til å tenke på at jeg også får disse voldsomme orgasmene når jeg allerede har hatt en klitoris orgasme fra før. Sikkert en detalj jeg skulle hatt med tidligere. Anonymkode: 2ffe4...5b8 Jo jeg har merket meg dette at noen liker bunningen ja.. da synes jeg treffer best hvis jeg sakser henne sideveis, da får jo klitten også sine trøkk samtidig når jeg treffer bunnen. Med et godt grep rundt hoften skyver jeg henne imot meg, så hun føler seg litt fastlåst når hun vil knulles hardt. Jeg skriver også hun, men jeg mener enkelte kvinner.. for jeg har ingen fast elsker i denne ligaen.. Det er jo forskjell på normale elskere, og de som virkelig vil maksimere nytelse på alle punkt. Den markerte teksten er jo en fin sport😁 Enkelte ganger spør jeg om: at den som kommer først må ta gulvvasken! Det som skjer er, at det er utrolig deilig å ligge så lenge på bristepunktet som mulig. Men også at vi må gi hverandre den beste nytelsen, da skjer det jo at vi onanere hverandre.. Jeg har bitt og laget mange hull i putevaret av den grunn, og har nesten tapt alle gangene.. Mest fordi jeg blir så tent i forsøket og kommer veldig lett🤭 Jeg tror det er lettere å få deg opphisset igjen, når du først fått din første orgasme. Men da tåler du sikkert ikke noe lang pause at hele opphisselsen har avtatt. Det er vel beste etter noe få sekunder etter du har landet din første orgasme? De gangene jeg gjør dette, får de som regel orgasme ganske så fort igjen. Og slik er det med squirting også, noen sekunders opphold.. så fortsetter jeg igjen til spruten igjen. Dette gjentar jeg så mange ganger hun vil🥰 Jo du har jo opplevd dette hvor fantastisk deilig det kan være, så litt motivasjon til å utvikle muligheter for å oppleve dette oftere er jo mulig.. Jeg må si at dette og ting som masksimerer orgasmene, er jeg svært opptatt av og synes er meget spennende.. For å ha det hærlig i senga gir en vanvittig fordel i hverdagen, enten det er i parforhold eller vennskap💙
feliek54 Skrevet 25. juli 2023 #31 Skrevet 25. juli 2023 atal skrev (På 20.7.2023 den 1.29): Jeg er veldig nysgjerrig på om det er flere her som (jeg kan vel egentlig si "er så heldige å) opplever det som kalles orgasm aftershock? Jeg har aldri truffet/snakket med en annen kvinne som føler det sånn jeg føler det rett etter sex. Noen ganger føles det mest bare som en slags 5-minutters kort lsd/e-trip. (Hvor jeg ser lys og mønstre når jeg har øynene igjen) andre ganger kan jeg begynne å le og bare bable masse usammenhengende. Eller jeg kan føle meg skikkelig irritert, men le samtidig firdi jeg forstår at det er helt absurd. (Jeg kan be kjæresten slutte å prate å si at han er slitsom uten at han har sagt et eneste ord og det er JEG som prater 😆 heldigvis ler han bare) Jeg har også en tendens til å si høyt "jeg er ikke normal!" "dette er ikke normalt!" 🫣 "har andre det sånn!?" "Neei nå begynner det" Jeg prater som om jeg var midt i en loop i en trip. Og hvis jeg prøver å reise meg opp så kjennes det ut som at det er umulig for nakken å holde hodet oppe. Ja det er voldsomt 😅 hadde det ikke føltes så sykt digg igjennom hele kroppen samtidig, så hadde alt dette bare vært ufattelig slitsomt. Og jeg er som regel HYPERsensitiv så hvis noe eller noen kommer nær meg så føles det helt sykt. Det føles også som at jeg får et par miniorgasmer ca 1 min etter, når jeg bare ligger der. Kommer som bølger igjennom kroppen og jeg får gåsehud og vil bøye hele kroppen. Jeg og kjæresten har vært sammen siden vi var 19 (er 35 nå) Og jeg har alltid vært på denne måten etter vi har sex. Før jeg traff han så kan jeg bare huske kanskje et par anledninger hvor jeg opplevde lignende. De siste 16 årene har dette vært så og si hver gang, i større og mindre grad. Og det har ikke alltid noen sammenheng om hvor mange orgasmer jeg har hatt eller hvor bra sex vi har. Jeg får multiorgasme uforskammet ofte, og jeg har tenkt at dette kanskje har en sammenheng. Det var først for et par år siden jeg fikk for meg at jeg skulle google dette og etter hva jeg forsto så har dette en navn og jeg fant andre som beskrev sånn jeg opplever det i et amerikansk forum. Jeg lurer derfor på om det er noen andre her på KG som opplever noe lignende etter sex? Vet ikke om det kan sammenlignes helt. jeg er mann og en gang og bare en hadde jeg så sterk orgasme at jeg følte jeg besvimte. vet ikke om jeg var borte. den gang tok det ekstremt lang tid før jeg kom
Coachshinny Skrevet 26. juli 2023 #32 Skrevet 26. juli 2023 feliek54 skrev (11 timer siden): Vet ikke om det kan sammenlignes helt. jeg er mann og en gang og bare en hadde jeg så sterk orgasme at jeg følte jeg besvimte. vet ikke om jeg var borte. den gang tok det ekstremt lang tid før jeg kom Deilig opplevelse, hva fikk deg til å få så ekstremt hard orgasme?
feliek54 Skrevet 26. juli 2023 #33 Skrevet 26. juli 2023 Coachshinny skrev (2 timer siden): Deilig opplevelse, hva fikk deg til å få så ekstremt hard orgasme? Jeg holdt på veldig lenge. når jeg merket det nærmet sex så tok jeg det veldig med ro. tror jeg holdt på i over 30 min men hadde det deilig så vet ikke hvor lang tid det tok
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #34 Skrevet 26. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 24.7.2023 den 1.33): Jo jeg har merket meg dette at noen liker bunningen ja.. da synes jeg treffer best hvis jeg sakser henne sideveis, da får jo klitten også sine trøkk samtidig når jeg treffer bunnen. Med et godt grep rundt hoften skyver jeg henne imot meg, så hun føler seg litt fastlåst når hun vil knulles hardt. Jeg skriver også hun, men jeg mener enkelte kvinner.. for jeg har ingen fast elsker i denne ligaen.. Det er jo forskjell på normale elskere, og de som virkelig vil maksimere nytelse på alle punkt. Den markerte teksten er jo en fin sport😁 Enkelte ganger spør jeg om: at den som kommer først må ta gulvvasken! Det som skjer er, at det er utrolig deilig å ligge så lenge på bristepunktet som mulig. Men også at vi må gi hverandre den beste nytelsen, da skjer det jo at vi onanere hverandre.. Jeg har bitt og laget mange hull i putevaret av den grunn, og har nesten tapt alle gangene.. Mest fordi jeg blir så tent i forsøket og kommer veldig lett🤭 Jeg tror det er lettere å få deg opphisset igjen, når du først fått din første orgasme. Men da tåler du sikkert ikke noe lang pause at hele opphisselsen har avtatt. Det er vel beste etter noe få sekunder etter du har landet din første orgasme? De gangene jeg gjør dette, får de som regel orgasme ganske så fort igjen. Og slik er det med squirting også, noen sekunders opphold.. så fortsetter jeg igjen til spruten igjen. Dette gjentar jeg så mange ganger hun vil🥰 Jo du har jo opplevd dette hvor fantastisk deilig det kan være, så litt motivasjon til å utvikle muligheter for å oppleve dette oftere er jo mulig.. Jeg må si at dette og ting som masksimerer orgasmene, er jeg svært opptatt av og synes er meget spennende.. For å ha det hærlig i senga gir en vanvittig fordel i hverdagen, enten det er i parforhold eller vennskap💙 Jeg er alt for sensitiv rett etter en orgasme så trenger litt annen type stimuli om man skal fortsette med en gang. Jeg er ikke satt sammen sånn at jeg mister opphisselsen av orgasme, det er heller slik at jeg må skru det manuelt av i topplokket for å være tilfreds. Enn så lenge har jeg kodet det inn at jeg er tilfreds når mannen kommer inni meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er satt sammen sånn, men sånn er jeg. Jeg føler meg ikke direkte unormal, men jeg har nok en veldig sterk drift. Har ikke møtt en eneste mann som holder følge med meg for å si det sånn. Alle sier de vil ha en dame som er kåt hele tiden… til de får det😬😂 Skulle tro at jeg fikk vanvittige orgasmer da når driftene er så høye, men dessverre så er det ikke slik de aller fleste gangene. Har heller aldri opplevd å squirte, det hadde vert helt rått ser jeg for meg. Så fort jeg finner meg en mann igjen skal jeg definitivt prøve å få de vanvittige orgasmene igjen. Jeg får det ikke til alene.. tro meg, jeg har prøvd.. Anonymkode: 2ffe4...5b8 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2023 #35 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er alt for sensitiv rett etter en orgasme så trenger litt annen type stimuli om man skal fortsette med en gang. Jeg er ikke satt sammen sånn at jeg mister opphisselsen av orgasme, det er heller slik at jeg må skru det manuelt av i topplokket for å være tilfreds. Enn så lenge har jeg kodet det inn at jeg er tilfreds når mannen kommer inni meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er satt sammen sånn, men sånn er jeg. Jeg føler meg ikke direkte unormal, men jeg har nok en veldig sterk drift. Har ikke møtt en eneste mann som holder følge med meg for å si det sånn. Alle sier de vil ha en dame som er kåt hele tiden… til de får det😬😂 Skulle tro at jeg fikk vanvittige orgasmer da når driftene er så høye, men dessverre så er det ikke slik de aller fleste gangene. Har heller aldri opplevd å squirte, det hadde vert helt rått ser jeg for meg. Så fort jeg finner meg en mann igjen skal jeg definitivt prøve å få de vanvittige orgasmene igjen. Jeg får det ikke til alene.. tro meg, jeg har prøvd.. Anonymkode: 2ffe4...5b8 Hei, jeg føler det på meg at du er en moden kvinne litt opp i årene? Haha, jeg skal ikke grave.. jeg skal besinne nysgjerrigheten🤭 Men det du skriver gir jo mening, og da ser jeg jo på meg selv. Jeg har også sterk kjønnsdrift, men jeg har jo også tatt mine knipeøvelser i snart 8 år. Jeg har styrket prostataen, har meget god blodsirkulasjon, mere utholdende og kan ha hard ereksjon over lang tid. Jeg er også supersensitiv på strengen etter orgasmen, men jeg vil gjerne at evt dama bare fortsetter til hun oppnår sin orgasme. Og det har med stoltheten min å gjøre, eller kanskje mest redd for å skuffe dama😚 Haha, jo jeg er ydmyk.. men stolt som klarer å holde ut😅 Du holder på opphisselsen ja.. d har du sikkert god blodsirkulasjon, for det er vanlig at du blir øm eller mere følsom etter orgasmen også. men det er også individuelt mellom personer. Trener du noe som styrker bekkebensmuskulaturen din? Det er vel du som er normal, siden du har sterk drift, da fungerer jo kroppen din optimalt✔️ Du har vel en del rett i dette med menn, men det er bare noe de sier når de er kåte.. da forsvinner fornuft og sexlysten mangedobbles🤭 Sånn har de fleste det.. orgasmene er varierende. Så det kommer ikke betastandig av superdeilig behandling, men mere på dagsformen. Skal man oppleve superdeilig sexliv sammen i parforhold, krever det samarbeid om felles mål.. Haha, jeg har oppskriften klar, jeg trenger bare ei som kan bake sammen med meg😂 Squirting kan jeg en del om, så jeg kan gjerne dele noen tips på dette feltet.. det er den lille prikken i biologien som skal til. Så du må bare spørre meg✔️ Jo.. jeg tror du kan finne igjen de sterke orgasmene dine, med en ny mann ja.. og inntil videre har du kanskje lært deg å squirte? 🤞🤭
Coachshinny Skrevet 26. juli 2023 #36 Skrevet 26. juli 2023 feliek54 skrev (4 timer siden): Jeg holdt på veldig lenge. når jeg merket det nærmet sex så tok jeg det veldig med ro. tror jeg holdt på i over 30 min men hadde det deilig så vet ikke hvor lang tid det tok Oi, varte orgasmen veldig lenge? Du vet at ved å holde igjen sædspruten kan du få opptil 30 minutters lange orgasmer?
feliek54 Skrevet 26. juli 2023 #37 Skrevet 26. juli 2023 Coachshinny skrev (4 timer siden): Oi, varte orgasmen veldig lenge? Du vet at ved å holde igjen sædspruten kan du få opptil 30 minutters lange orgasmer? tror ikke det men var nesten borte
Bamseklemmer Skrevet 23. januar 2024 #38 Skrevet 23. januar 2024 Coachshinny skrev (På 26.7.2023 den 13.38): Oi, varte orgasmen veldig lenge? Du vet at ved å holde igjen sædspruten kan du få opptil 30 minutters lange orgasmer? Dette er jo verdensrekord😅Du må være ei skikkelig Mistress😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå