AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Hvordan er arbeidsdagene for tiden? Jeg ble tilbydd en sånn jobb hos en av de store speditørene for en god del år tilbake. Men takke nei den gangen. Forstod det som at veldig mye av arbeidsdagen gikk med til å sitte i telefonen, samt håndtere utålmodige transportører som hang i luka på kjørekontoret. Hvordan er der nå til dags? Det er vel ikke så stort behov for fysisk oppmøte lengre? Er det f.eks noen som har hjemmekontor i sånne jobber? Anonymkode: f4a74...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Ingen som har erfaringer? Jeg vurderer å søke på en stilling som befrakter selv, så jeg følger med tråden 😅 Anonymkode: 09224...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ingen som har erfaringer? Jeg vurderer å søke på en stilling som befrakter selv, så jeg følger med tråden 😅 Anonymkode: 09224...fb6 Ja skulle gjerne visst om arbeidsdagene fremdeles er like kaotiske og masete som jeg fikk inntrykk av at det var den gangen. ts Anonymkode: f4a74...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Del Skrevet 24. februar 2024 Dytter denne og håper noen befraktere på forumet kan belyse hvordan arbeidsdagene fortoner seg nå for tiden. Anonymkode: f4a74...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Del Skrevet 24. februar 2024 Her er ingen befraktere. Anonymkode: 0b071...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 24. februar 2024 #6 Del Skrevet 24. februar 2024 Kanskje flere kjenner seg igjen som speditør eller logistikkoordinator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #7 Del Skrevet 25. februar 2024 Jeg kjenner en som jobber som befrakter. Han er ihvertfall på kontoret hver dag man-Fre og jobber ganske lange dager. Dette er i Bergen. Anonymkode: 74b71...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #8 Del Skrevet 25. februar 2024 14 hours ago, Hareena said: Kanskje flere kjenner seg igjen som speditør eller logistikkoordinator? I så fall ville de skjønt hva jeg mente med befrakter også. Dette er ganske vanlig benevnelse for denne typen jobber innad i bransjen, selv om man formelt kaller det noe annet enkelte steder. Anonymkode: f4a74...da6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 10.53): I så fall ville de skjønt hva jeg mente med befrakter også. Dette er ganske vanlig benevnelse for denne typen jobber innad i bransjen, selv om man formelt kaller det noe annet enkelte steder. Anonymkode: f4a74...da6 Jeg skal på intervju som befrakter/logistikk-koordinator Syns det virker spennende jeg. Men liker litt hektisk jobbdag, og å snakke med folk. Så derfor tror jeg det kunne passe meg. Men har aldri jobbet som det før da, så blir noe helt nytt. Firmaet jeg evt skal jobbe for er ganske lite, noen som har erfaring? Har det noe å si om man jobber i et lite eller større firma? Vet jo det varierer siden folk er forskjellig osv. Anonymkode: 9365a...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #10 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg sitter i lastebilen og blir sendt rundt av befraktere, det burde vært obligatorisk med felterfaring før de slippes løs med kalkulator og linjal og ikke greier å forstå at korteste vei ikke alltid er raskeste vei, og at kolliene må deles opp i småbiter om vi skal klare de xx kubikkene de mener vi skal ha plass til. Anonymkode: a8d93...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #11 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg sitter i lastebilen og blir sendt rundt av befraktere, det burde vært obligatorisk med felterfaring før de slippes løs med kalkulator og linjal og ikke greier å forstå at korteste vei ikke alltid er raskeste vei, og at kolliene må deles opp i småbiter om vi skal klare de xx kubikkene de mener vi skal ha plass til. Anonymkode: a8d93...0cd Takk for tips, noe mer jeg burde tenke på? Vil være mest mulig forberedt Har lest meg opp på mye, men fint å få litt inside info. Anonymkode: 9365a...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå