Gå til innhold

Er 15 år gammel har aldri vært i et forhold og føler meg ikke noe pen tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 15 år har ikke vært i et forhold er dette unormalt?    Og har dere tips      Snakker ikke så mye til jenter egt  en av grunnene til det tror jeg er at jeg ikke synes jeg ser så pen ut/attraktiv , så det har bare ført til at jeg ikke snakker så mye med jenter

Anonymkode: a6f66...b07

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig normalt, du er bare barnet.  Du er mer enn bra nok og det er veldig tidlig å skulle ha et forhold når man er 15❤️

Anonymkode: 6eec6...01c

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er veldig normalt, du er bare barnet.  Du er mer enn bra nok og det er veldig tidlig å skulle ha et forhold når man er 15❤️

Det er bare det at alle kompisene mine har fått deg det og det har ikke jeg det er litt skipt.

Endret av Anonimus284
.
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er helt normalt ♥️ Skjønner det kan virke som om 'alle' har vært i forhold, men sånn er det ikke. Du er 15 år, forhold og forpliktelser kommer fort nok, slapp av og lev livet ditt! Ikke gå inn i ett forhold bare for forholdets skyld, finn ei du virkelig liker, selv om det tar tid. Du er nok kjempefin og snill, den rette jenta vil like deg! Bare snakk med jenter på en helt vanlig måte uten tanke på forhold, og bli venner. Det er slik det beste forholdene starter ♥️ Lykke til!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er kanskje 10% av jenter oh gutter midt i puberteten som føler seg pen. Jeg gjorde ikke det og det gjorde ikke venninnene mine heller. Men vi blomstret. Og kjærestene kom i flertall. Jeg lover deg, du kommer til å finne noen :) 

Anonymkode: a7216...82d

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tips: lev livet og aldri gå inn på kg igjen. 

Anonymkode: 21bea...3ab

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tips: lev livet og aldri gå inn på kg igjen. 

Anonymkode: 21bea...3ab

Gå inn på kg igjen?

AnonymBruker
Skrevet
Anonimus284 skrev (5 minutter siden):

Det er bare det at alle kompisene mine har fått deg det og det har ikke jeg det er litt skipt.

Ja skjønner det, man vil jo gjerne være lik de andre i den alderen. Om noen veldig få år er alt annerledes for deg, og bruk tiden din på deg selv og ting du liker. Så kommer det med årene. Når man er 18-19 og framover er det gjerne helt andre ting enn å ha en kjæreste som står i fokus ❤️

Skrevet

Det er overhodet ikke unormalt. Og snakk med jentene du kjenner som normale mennesker. Det var i hvert fall de guttene jeg kikket etter på din alder :) Du er i en litt klein fase, jeg følte meg ikke pen da jeg var 15. Men så roer hormonene seg og kroppen faller mer på plass, man finner utav hvem man er, hvilken stil man liker, får mer selvtillit. 

KG er kanskje ikke plassen for en gutt som har lite erfaring med jenter. Her inne er det mye som ikke er representativt for de på din alder 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent. Ikke stress med det nå, det er ikke sånn at "alle" har kjæreste i tenåra.

Anonymkode: 93e7f...43e

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at de færreste 15-åringer har vært i et forhold. Useriøse toukersforhold teller ikke.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er 15 år har ikke vært i et forhold er dette unormalt?    Og har dere tips      Snakker ikke så mye til jenter egt  en av grunnene til det tror jeg er at jeg ikke synes jeg ser så pen ut/attraktiv , så det har bare ført til at jeg ikke snakker så mye med jenter

Nei det er ikke unormalt, men det er vel også normalt å ha en kjærest i en tre ukers tid. Noen finner hverandre for resten av livet også i den alderen.

Du kan trygt prate til dem, er du for stygg utseendemessig så de ikke vil ha noe å gjøre med deg må du finne noen andre å prate med, attraktivitet går mye på hvordan du er til å prate også. Så det er lurt å øve seg på å prate når du går på skolen. Da kanskje noen viser mer interesse etter skoletid.

Rekkefølgen for lite attraktivt utseende blir prat, dans, litt intimprat, klining /sex/ forhold. Sex når dere begge er klar for det da.

Som du forstår er det litt er numbergame du blir avvist mye sånn er det, men gå videre med lett sinn.

Og bli den beste versonen av deg selv økonomisk, sosialt, kulturelt, og helsemessig. Da vil du ha et best mulig liv for deg selv, som en dame kan komplettere. Pass deg for å gjøre en dame eller mangel på dette til livet.

Så er det lurt å gripe sjansen selv om det ikke er helt perfekt så er du en erfaring rikere.

Skrevet

De færreste femtenåringer har vært i et forhold.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle på 15 er usikre på et eller annet, spesielt utseende. Trust me.

Det er en keitete alder, men vi må alle gjennom det! Du vokser på det :)  

Bli trygg i deg selv, sett pris på det du har og bedre ting vil komme.

Anonymkode: 37963...0f9

Skrevet

Aldri hørt om 15 åringer i forhold tror jeg? Godt er det…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk ikke kjæreste før jeg var 19. Da var jeg til gjengjeld i forholdet til jeg var 22, og ca. 6 måneder senere møtte jeg han som i dag er eksmannen min. Så forhold nr. to varte fra 23-36. Veldig normalt det å ikke ha kjæreste som tenåring. Selv følte jeg meg ikke klar for det før jeg var rundt 18 år. Alle er forskjellige. Det ene er ikke bedre enn det andre, så ingen grunn til å føle seg dårligere på noen måte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ikke ha vært i ett forhold som 15 åring, så du trenger ikke bekymre deg, selv var jeg 17 første gangen jeg hadde kjæreste. 

Anonymkode: d34f5...c25

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Følte det selv slik da jeg var på din alder. Fant ut i ettertid at de fleste av guttevennene mine var interessert, uten at jeg viste om det. Om man tenker negative om seg selv så kan det være vanskelig å se slike ting. Er helt sikker på at du har mange beundrere♥️ 

Ta livet med ro, du finner nok noen før du vet order av det 😊

Anonymkode: 9f95d...d30

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol de færreste 15 åringer har vært i et forhold

Anonymkode: dab6b...368

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke tenk at du bare kan snakke til jenter om du er attraktiv i deres øyne. Bare snakk med ulike folk, bli kjent.

Og bli kjent med deg selv, hva du vil og hva som er viktig for deg. 

Jeg hadde ikke kjæreste da jeg var 15. Det hadde ikke de fleste rundt meg heller. Fikk min første kjæreste som 18-19-åring. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...