AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Som du ser etter hos mennesker? Anonymkode: 13408...e07
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Som i udannet oppførsel og væremåte, tenker du? Jeg ville aldri selv gått i kortbukse verken på teater eller i en kirke. Det er kanskje ikke farlig å gjøre det, men jeg synes ikke det passer. Det er heller aldri viktig for meg å tillegge meg selv kunnskap om temaer jeg ikke har peiling på eller interesse av, bare for å fremstå som mer interessant for andre. Anonymkode: f04f8...1df 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Den letteste måten å se om et menneske er kultivert på, er å spise ute sammen. Tegnene kan være: Hyggelig mot betjeningen Legger servietten sin på fanget før han/hun begynner å spise Vet hvilke glass og bestikk man bruker til hver rett Og ellers: Ikke dømmende mot andre Aldri skråsikker og hevdende/kan endre mening dersom han/hun får mer informasjon Lyttende Reflekterende Anonymkode: f7a76...94d 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 Ukultivert: Ser bare søpletv Leser Ingen bøker Flittig debattant i kommentarfeltene på Vg Svart/hvitt-teknking Lite opplyst og kunnskapsløs, utover hva influensere driver på med Uhøflig og lite dannet Anonymkode: 34663...50f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 De som håner og latterliggjør andre, spesiellt for å hevde seg selv. Anonymkode: 5e183...fdf 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Jeg er ukultivert. -jeg syns kunst og kultur er kjedelige overskuddsfenomener og irriterer meg over at staten kaster penger etter kunstnere selv om halvparten av dem hadde vært på Nav om de ikke hadde levd på stipender, uansett. -jeg leser aldri bøker og tenker: "idiot kan du være, selv.", Når mer beleste mennesker forsøker å latterliggjøre min litterære uvitenhet på indirekte vis som de antar jeg ikke forstår. -jeg sier før ja til take-away, eller middag på Ikea, fremfor restaurant og jeg nekter å spise sushi. -jeg hater å reise, men kan til nøds dra til SYDEN. -jeg hadde aldri blitt veganer om jeg så fikk betalt og syns Grandiosa er godt. -jeg syns det er helt uproblematisk å drikke billig vin. -jeg elsker Europris og har hårbøyle med gevir som jeg bruker til jul. Anonymkode: aa6c8...acb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Det å være på KG er ukultivert 🫣 Anonymkode: 2c0e2...225
Gjest Inverto Skrevet 20. juli 2023 #8 Skrevet 20. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke dømmende mot andre Aldri skråsikker og hevdende/kan endre mening dersom han/hun får mer informasjon Lyttende Reflekterende Anonymkode: f7a76...94d Primeksempel på mange her på KG Endret 20. juli 2023 av Inverto
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 Inverto skrev (På 20.7.2023 den 12.14): Primeksempel på mange her på KG Det er jo en og annen, da 😅 Anonymkode: f7a76...94d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #10 Skrevet 22. juli 2023 Ukultivert: - Poster mye på sosiale medier. - Pepsi Max - Tatoveringer - Hører på P4 - Opptatt av bil. - Ikke høyere utdannelse. Anonymkode: 5f48e...08b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #11 Skrevet 22. juli 2023 On 7/20/2023 at 12:04 AM, AnonymBruker said: Jeg er ukultivert. -jeg syns kunst og kultur er kjedelige overskuddsfenomener og irriterer meg over at staten kaster penger etter kunstnere selv om halvparten av dem hadde vært på Nav om de ikke hadde levd på stipender, uansett. -jeg leser aldri bøker og tenker: "idiot kan du være, selv.", Når mer beleste mennesker forsøker å latterliggjøre min litterære uvitenhet på indirekte vis som de antar jeg ikke forstår. -jeg sier før ja til take-away, eller middag på Ikea, fremfor restaurant og jeg nekter å spise sushi. -jeg hater å reise, men kan til nøds dra til SYDEN. -jeg hadde aldri blitt veganer om jeg så fikk betalt og syns Grandiosa er godt. -jeg syns det er helt uproblematisk å drikke billig vin. -jeg elsker Europris og har hårbøyle med gevir som jeg bruker til jul. Anonymkode: aa6c8...acb Yeah, right Anonymkode: f7f48...e18 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #12 Skrevet 22. juli 2023 Pepsi max Røyk/snus Lite intellektuell nysgjerrighet Dømmende Glad i sladder Hedonist Feit Uinteressert i makroperspektiv Tv-slave m.m. Anonymkode: f7f48...e18
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ukultivert: - Poster mye på sosiale medier. - Pepsi Max - Tatoveringer - Hører på P4 - Opptatt av bil. - Ikke høyere utdannelse. Anonymkode: 5f48e...08b Igjen med pepsi max! Vi vet det er deg Coca- Cola Norge 😒💅 Anonymkode: 7e4ab...5af
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #14 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pepsi max AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dømmende Så deg? Anonymkode: 7e4ab...5af
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #15 Skrevet 22. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Så deg? Anonymkode: 7e4ab...5af Anonymkode: f7f48...e18 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #17 Skrevet 22. juli 2023 - Drita full før Drøbakssundet - Røyker - Tribaltatoveringer( kan være litt harrysexy på damer) - Heier på Liverpool - Liker Techno, Trance, House og drittmusikk - leser aldri bøker fordi det er skjedelig Anonymkode: 4d4cd...833
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #18 Skrevet 22. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: - Drita full før Drøbakssundet - Røyker - Tribaltatoveringer( kan være litt harrysexy på damer) - Heier på Liverpool - Liker Techno, Trance, House og drittmusikk - leser aldri bøker fordi det er skjedelig Anonymkode: 4d4cd...833 Techno og Trance er drittmusikk. Men House er jo.i en helt annen klasse. Anonymkode: f7f48...e18 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #19 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 0.04): Jeg er ukultivert. -jeg syns kunst og kultur er kjedelige overskuddsfenomener og irriterer meg over at staten kaster penger etter kunstnere selv om halvparten av dem hadde vært på Nav om de ikke hadde levd på stipender, uansett. -jeg leser aldri bøker og tenker: "idiot kan du være, selv.", Når mer beleste mennesker forsøker å latterliggjøre min litterære uvitenhet på indirekte vis som de antar jeg ikke forstår. -jeg sier før ja til take-away, eller middag på Ikea, fremfor restaurant og jeg nekter å spise sushi. -jeg hater å reise, men kan til nøds dra til SYDEN. -jeg hadde aldri blitt veganer om jeg så fikk betalt og syns Grandiosa er godt. -jeg syns det er helt uproblematisk å drikke billig vin. -jeg elsker Europris og har hårbøyle med gevir som jeg bruker til jul. Anonymkode: aa6c8...acb Enig i det meste ! Anonymkode: e9457...1d5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #20 Skrevet 22. juli 2023 Ketchup på noe annet enn pølse og pommes frites. Anonymkode: 7d0f9...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå