AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Hvis man har et kontantkort som det står igjen en liten sum på, eller et abonnement med et bestemt antall ringe-minutter hver måned, og man bruker opp litt mer enn dette i løpet av en samtale. Hva kan skje hvis man står midt i en telefon-samtale, i det man overskrider pengene man har igjen på kontantkortet eller ringe-minuttene man igjen har til å ringe med? Kan det hende at hele samtalen blir avbrutt / lagt på automatisk, fordi det selskapet man har avtale hos ser at man har gått tom for ringe-minutter / penger på kortet? Eller kan det hende at kontoen blir stående litt i minus, avhengig av hvor lang tid man har overskredet? Anonymkode: 76dbc...913
C-girl Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 (endret) De aller fleste abonnementer har fri taletid, det er mobildata som stort sett er det man betaler for, så en samtale vil ikke brytes pga høyt forbruk på ringeminutter. Når det gjelder kontantkort så stiller det seg nok annerledes, og vil nok tro at de bryter samtalen når du er tom for penger. Endret 19. juli 2023 av C-girl
Taluno Skrevet 20. juli 2023 #3 Skrevet 20. juli 2023 Jeg vil tro det er tilsvarende som det var "i gamledager". Da fikk man en pipelyd i det saldoen begynte bli lav, og når saldoen gikk i null var samtalen over, for å si det sånn. Samtalen ble brutt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Man får nok ikke fortsette samtalen i en time eller to til, etter at ringeminuttene man har betalt for er brukt opp. Jeg er ganske sikker på at samtalen brytes når saldoen på kortet går i null. Mulig det kommer en varselpipetone eller noe først, rett før det brytes, men man får ikke fortsette å prate gratis, nei. Anonymkode: 76da5...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå