AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Har en liten en som aldri har drukket av flaske, men nå tenker jeg å introdusere kopp til måltidene. Har gitt litt vann i vanlig kopp, men det blir naturlig nok bare søl hvis han skal holde selv (noe han selvfølgelig veldig gjerne vil), så hva slags kopp er grei for baby å drikke av? Må innrømme at jeg er livredd for at det skal forstyrre ammingen, da han fremdeles får mesteparten av næringen fra pupp og jeg ikke ønsker å avvenne på en god stund ennå. Er det noen typer kopper jeg bør unngå da? Anonymkode: e15cb...650
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Er veldig fornøyd med denne: https://honemor.co/products/kopp-i-silikon-m-sugeror-robbie-cup-oat Syns det er praktisk med en lukket kopp med sugerør, som babyen kan drikke av selv uten å måtte løfte koppen helt opp (som man må med åpen kopp eler tutekopp). Denne er passe stor og tett. Anonymkode: 66f0a...185
Anononyma Skrevet 19. juli 2023 #3 Skrevet 19. juli 2023 Enig i at det er kjekt med kopp med sugerør! 😄 Gutten vår liker de helt vanlige fra Meny veldig godt! Han bruker både flaske og tutekopp også da, ammer fremdeles som en liten helt, tror ikke det har påvirket i det hele tatt 😊
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Skrevet 20. juli 2023 Vi har brukt med sugerør Hadde ingen innvirkning på amming. Anonymkode: 0d3f8...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå