Gå til innhold

Hvordan er det å ha sex som en «plus size» kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 og er «plus size», jeg holder på med en fyr og jeg er ganske sikker på at vi snart skal ha sex, men jeg har aldri gjort det før, og jeg klarer bare og se for meg at jeg gjør noe galt.
Jeg lurer på om det finnes bedre stillinger enn andre? Jeg har sittet på ham før (som å skreve over ham, men med klær) så jeg vet at jeg kan være oppå ham og omvendt, men jeg er fortsatt bekymret for det. Har dere også noen tips om bevegelse/plassering, eller er vil det egentlig bare hjelpe å slutte å overtenke?

Anonymkode: 5b22d...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ganske stor dame, 90kg  og 167 høy. Har ingen kroppslige problemer med sex. Ikke tenk🫶🏼

Anonymkode: ef14f...752

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veid 105 kg /162 høy.Aldri hatt problemer.Har ikke brydd meg om den store kroppen/di jeg har hatt sex med har likt det .

Anonymkode: c50cb...31f

AnonymBruker
Skrevet

Var 100 kg og 162 cm og var ikke noe kroppslige utfordringer med det. Ikke tenk på det. Bare gjør det du har lyst til.

Anonymkode: 92fcc...ffe

Skrevet

Altså du er jomfu ?  Da syns jeg egentlig at du skal være ærlig med han du holder på med. Ingen forventer at en som ikke har hatt sex før skal oppføre seg som erfaren på noe måte.
Synes du skal si det som det er og når det skjer, så fokuser heller på å kjenne etter og nyte det som skjer. 

IKKE  la deg presse til noe som føles eller kjennes ukomfortabelt .

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Slutt å overtenk! 
Jeg har vært ganske stor og hatt sex i alle mulige stillinger. Eneste som ble helt umulig var med en som hadde ganske liten penis, var ganske tykk selv og ikke fantes smidig. 
Kan anbefale å legge en pute under baken i misjonær, men det gjør jeg også som mer normalvektig nå. 
Ei kroppen og vekta di, og vis at du er selvsikker. Det er noe menn digger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første,  ikke stress. Du har funnet en du liker og som liker deg.

Sex skal være gøy, og noe dere finner ut av sammen gjennom å leke og føle på hva som er godt. De fleste stillinger går nok fint. 

Uansett størrelse er det ganske digg hvis han sitter på en kjøkkenstol og du er øverst men med mulighet til ha bena i gulvet.

Ellers kommer det vel også an på hvordan nettopp deres kropper passer sammen, hvordan han er skapt også, samt å yørre å være litt kreativ. 

Prøv med en pute under baken hvis du vil ha ham nærmere og dypere i deg  for eksempel hvis du ligger på rygg og han er øverst.

Du kan også ri og variere med å holde hender med han, gå opp på føttene og sette bena i madrassen heller enn å være i knestående hele tiden.

Doggy kan være bra,

Sjøstjerne eller sidelengs kan være fint.

I det hele tatt bare prøv dere frem.

Anonymkode: 8bffe...db3

AnonymBruker
Skrevet

Som overvektig blir man lettere svett og andpusten i sexakten, og så er jo store mager i veien i flere av stillingene.

Hvis din sexpartner også er overvektig må dere finne stillinger som begge klarer

Anonymkode: 69013...09c

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noen utfordringer i forhold til sex og overvekt. Selv da jeg var 130 kg kunne jeg ri og bruke misjonærstillingen. 

Anonymkode: 8b3e8...eab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Leanne on Twitter: "To my fellow thicc ladies, he dies he dies right? 🤷‍♀️  😂 https://t.co/czA1Mt9TeJ" / Twitter

Anonymkode: 43009...339

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Her overtenker du. Kjæresten min er overvektig, og ikke en eneste gang har vekt vært noe til hinder, eller noe jeg tenker på når vi har sex

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex og ulike stillinger har aldri vært et problem med de store kjærestene jeg har hatt, selv ikke med hun ene flotte dama på 240kg. 

Han digger nok deg og kroppen din, så ikke kast bort energi på å bekymre deg for dette. 

Anonymkode: 28200...552

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært 125kg/165 høy og kunne gjøre alt og storkose meg! Nå er jeg 70kg, og har en kjæreste som er 140kg - vi gjør også alt. 

Jeg har mao vært på begge sider av gjerdet og kan med trygghet si at alt er dødsdigg - bare kos deg ☺️

Anonymkode: 8fb1e...fd2

Skrevet

Ryddet for opphavsrett og krenkelser. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 158 cm og veier 75 kg, aldri vært noe problem her. 

Anonymkode: 837e7...ad4

AnonymBruker
Skrevet

At det ikke medfører noen ekstra komplikasjoner med sex når man er overvektig kontra normalvektig er bare en løgn. Eller så vet man ikke bedre fordi man alltid har vært overvektig. 

Anonymkode: 6de35...6fe

• Nyttig 1
Skrevet

Komplikasjoner?😂😂sex er ikke SÅ komplisert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært tjukk før, og ikke EN gang brukte jeg ordet "plus size". 

Brukte feit/tjukk/stor ..... plus size er en amerikansk måte å gjøre det syke om til det "søte".....

Og nei ingen stilling var forbudt, gikk for alt.

Anonymkode: 8e996...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det verste med å ha sex som overvektig er at man skammer seg så mye over flesket at man ikke klarer å nyte. Jeg har gått opp 15 kilo og skammer meg så mye at jeg avstår fra sex, så hvordan det i realiteten er kan jeg ikke svare på.

Anonymkode: 7bcdb...070

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig overvektig. Alle stillinger går greit, men jeg liker ikke å sitte på toppen, for jeg hater magen min som er som en overhevet brøddeig. 

Anonymkode: bd2d6...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...