Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er enda i sorg over bruddet med eksen. Føles som han er den eneste jeg kan elske og står fast i denne følelsen. Er det overhode mulig å elske en ny? 

Anonymkode: a9a7b...8ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mulig.

Anonymkode: e5389...753

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig. Hvis du først har vært sammen med den virkelige ene, så tror jeg ikke det er mulig å få den samme høydaren igjen. Jeg strever hvertfall, år etter år. Så jeg skjønner at hvis jeg ikke skal bli alene resten av livet, så må kravene senkes. 

Anonymkode: 3ad12...b05

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Kan ta lang tid da. Jeg er på mitt syvende år som singel etter bruddet med en jeg elsket veldig høyt. Ikke før nå jeg har møtt en jeg tror jeg kunne begynt å elske igjen, men så vil ikke han ha meg da, så nå er det nare sorg igjen. Vet ihvertfall nå at det går an å elske noen igjen... 😮‍💨 værre er det med gjensidighet.

Anonymkode: 86264...5b9

AnonymBruker
Skrevet

Med tiden er det selvfølgelig mulig 👍🏻

Like viktig er det og å lære å elske seg selv… Trist at så mange lever livene sine «gjennom andre» og tror at det er dette som gjør dem lykkelige…

Anonymkode: ba25a...136

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror ikke det er mulig. Hvis du først har vært sammen med den virkelige ene, så tror jeg ikke det er mulig å få den samme høydaren igjen. Jeg strever hvertfall, år etter år. Så jeg skjønner at hvis jeg ikke skal bli alene resten av livet, så må kravene senkes. 

Samme her😔 Gått 9 år og enda klarer jeg ikke tanken på en annen. Enda det var jeg som gjorde der slutt. 

Anonymkode: 9027f...749

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har elsket igjen mange ganger jeg, trodd at dette skulle vare livet ut og aldri i livet om jeg skulle finne noen andre. Men det har gått fint :)

Mennesker mister partnere både i brudd, utroskap og dødsfall, men tiden leger alle sår og utrolig nok, de fleste går videre og finner nye mennesker å elske! 

Anonymkode: 49c87...baf

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...