Gå til innhold

Noen andre som har dårlig erfaring med EasyLife her?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg har vært på dietten i ganske mange mange mnd, men nå begynner kroppen å si fra... endte på sykehuset med enorme magesmerter og besvimelse til slutt. Legen ba meg kutte det helt ut, da kroppen ikke tålte dette. Andre med liknende erfaringer? Lurer på om jeg kommer meg ut av denne kontrakten...koster jo flesk å betale på noe man ikke kan fullføre...

Endret av Lilje1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke erfaring selv, men markedsføringen gjør meg ekstremt skeptisk. Det er ingen legitime foretak som med vilje gjør det vanskelig for folk å forstå nøyaktig hva de tilbyr og til hvilken pris. Virker veldig kult-aktig. 

Anonymkode: 54dc3...d94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke erfaring selv, men markedsføringen gjør meg ekstremt skeptisk. Det er ingen legitime foretak som med vilje gjør det vanskelig for folk å forstå nøyaktig hva de tilbyr og til hvilken pris. Virker veldig kult-aktig. 

Anonymkode: 54dc3...d94

Enig i at markedsføringen er veldig  spesiell... Man må inn på en informasjonstime- med dem. Der får man informasjon om absolutt alt man vil vite. De mener de vil ha tett oppfølging... MEN dette her, er helsefarlig...

AnonymBruker
Skrevet
Lilje1 skrev (2 timer siden):

Hei! 

Jeg har vært på dietten i ganske mange mange mnd, men nå begynner kroppen å si fra... endte på sykehuset med enorme magesmerter og besvimelse til slutt. Legen ba meg kutte det helt ut, da kroppen ikke tålte dette. Andre med liknende erfaringer? Lurer på om jeg kommer meg ut av denne kontrakten...koster jo flesk å betale på noe man ikke kan fullføre...

Er EasyLife det at man bare kan drikke shakene deres?

(Eller blander jeg med noe annet?)

Anonymkode: 9d75e...8ea

Skrevet

Man har forskjellige shaker, supper, barer og havregrøt,  blant annet…  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...