Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i slutten av mai traff eg en mann. Vi møttes 2 ganger og følte kjemien var bra mellom oss. Hadde tilmed vært intim med denne mannen. Vi planlagt å treffes videre osv. MEN så plutselig en dag våknet eg til han hadde blokkert meg på Instagram og fjernet meg på Snap. Han skrev at det ikkje føltes riktig å møtes mere. Eg tok det tungt Fordi eg likte han godt og fikk inntrykk av god kjemi. Han kontakter meg etter 3 uker igjen på Tinder å beklaget seg for hendelsen og forklarte seg Korfor han gjorde som han gjorde. Å spurte om eg ville møtes igjen. Nok en gang sa eg ja og vi var intime denne gangen også. Men nå føler eg meg så dum alikvell. Har ikkje hørt noe fra han i en uke nå. Vi hadde planer om å treffes forrige uke men han ble syk så måtte avlyse. Eg tro eg egt vet hva svaret er selv at fyren ikkje er inntresert. Men bare eg som er utolmodig og kravstor etter 3 møter med sex? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh nei. Les det du skriver, han har dumpet deg og sanket deg inn igjen. Du blir jo rett og slett brukt....Du er mer verdt enn dette ♥️

Anonymkode: 70dc8...e7d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk sex. Droppet deg etterpå. Ville ha sex igjen og tok kontakt. Fikk sex.

Dropp fyren!

Anonymkode: 2a94e...83c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
annyom skrev (1 minutt siden):

Hei, i slutten av mai traff eg en mann. Vi møttes 2 ganger og følte kjemien var bra mellom oss. Hadde tilmed vært intim med denne mannen. Vi planlagt å treffes videre osv. MEN så plutselig en dag våknet eg til han hadde blokkert meg på Instagram og fjernet meg på Snap. Han skrev at det ikkje føltes riktig å møtes mere. Eg tok det tungt Fordi eg likte han godt og fikk inntrykk av god kjemi. Han kontakter meg etter 3 uker igjen på Tinder å beklaget seg for hendelsen og forklarte seg Korfor han gjorde som han gjorde. Å spurte om eg ville møtes igjen. Nok en gang sa eg ja og vi var intime denne gangen også. Men nå føler eg meg så dum alikvell. Har ikkje hørt noe fra han i en uke nå. Vi hadde planer om å treffes forrige uke men han ble syk så måtte avlyse. Eg tro eg egt vet hva svaret er selv at fyren ikkje er inntresert. Men bare eg som er utolmodig og kravstor etter 3 møter med sex? 

Hvis du ikke vil bli utnyttet for sex så vent. Det er ikke mangel på sex første kvelden som får dem til å gå videre. Noen menn mener også at damer som har sex første kvelden ikke er noe å samle på også. Forøvrig glemmer de at de selv er med på det da, så da er de vel ikke så mye å samle på de heller....

Anonymkode: f9525...2b1

• Liker 3
Skrevet
annyom skrev (4 minutter siden):

Kjære deg❤️ Skjønner veldig godt at du tok dette tung, det hadde jeg gjort også. Anbefaler deg å bare droppe hele fyren, og finne deg en som behandler deg bra og ikke bare utnytter deg for sex…. Du fortjener bedre! Klem

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du ikke vil bli utnyttet for sex så vent. Det er ikke mangel på sex første kvelden som får dem til å gå videre. Noen menn mener også at damer som har sex første kvelden ikke er noe å samle på også. Forøvrig glemmer de at de selv er med på det da, så da er de vel ikke så mye å samle på de heller....

Anonymkode: f9525...2b1

Når har kom tilbake ble han litt mere åpen og viste at han brydde seg alt fra å spørre om eg har kommet meg trygt hjem/ leie meg i handen til bussen, spørre hvordan dagen min har vært og spør om vi skal finne på ting sammen. Så plutslieg ble han bare kald mot meg som sakt har ikkje hørt noe fra han på en uke nå. Eg vil ikkje være masete og virker desperat så ønsker ikkje å sende han noe melding. Og tørr ikkje spørre han heller hva han egt søker for føler det er for tidlig? Er jo den 3 månde regelen. Men vil heller ikkke sløse vekk tiden min, det har eg gjordt masse før meg gutter for eg ikkje tørde å spørre hva dem ser etter

AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke kravstor som forventer respekt og interesse ut over det seksuelle. Men det kan du ikke få av han så gjør deg selv en tjeneste å blokk han og glem han 

Anonymkode: ff4f2...9de

Skrevet
annyom skrev (13 timer siden):

Når har kom tilbake ble han litt mere åpen og viste at han brydde seg alt fra å spørre om eg har kommet meg trygt hjem/ leie meg i handen til bussen, spørre hvordan dagen min har vært og spør om vi skal finne på ting sammen. Så plutslieg ble han bare kald mot meg som sakt har ikkje hørt noe fra han på en uke nå. Eg vil ikkje være masete og virker desperat så ønsker ikkje å sende han noe melding. Og tørr ikkje spørre han heller hva han egt søker for føler det er for tidlig? Er jo den 3 månde regelen. Men vil heller ikkke sløse vekk tiden min, det har eg gjordt masse før meg gutter for eg ikkje tørde å spørre hva dem ser etter

Er sånn de holder på. Verdens mest sjarmerende når de har lyst på en runde i senga for så å bli kald etterpå. Hot and cold og de vet de kan holde på sånn hvis de vet at du er svak for dem. Han holder på sånn for du lar han gjøre det.  Beste for deg er å glemme han men skjønner at det ikke er så lett når man først møter noen man føler noe for. Men lurt å ikke ta kontakt. For det som skjer er at hvis han ikke er klar for en ny runde så vil han avvise deg og det gjør vondt for deg. Been there done that. 

Beste å la være å ta kontakt. Se hva som skjer.. og i mens...let etter nye kandidater. 

Lykke til. 

• Liker 1
Skrevet

En demonstrasjon av hva tidligere tiders mer konservative samfunnsnormer beskyttet kvinner mot.

Men dere skulle jo på død og liv "seksuelt frigjøres".

Så dere får bare nyte resultatet.

AnonymBruker
Skrevet

En av verdens mange kødder, han veit nok ikke hvor han er i livet og har kommet inn i et dårlig mønster.

Tips fra en gammel ringrev, sjekk damehistorikken hans. Neppe første gang han oppfører seg sånn.

Anonymkode: 9c0c6...e45

Skrevet

Det er ikke vits i å spørre om hva han er ute etter. For det har han vitterlig vist med oppførselen sin. Du burde kutte han helt ut - han blokkerte deg uten forvarsel, og nå tar han ikke kontakt etter å ha fått sitt? 

Ha litt selvrespekt og blokker fyren. Glem at han eksisterer. Hvis han hadde vært mannen for deg så hadde han ikke oppført seg sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...