AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 Jeg har alltid gått regelmessig til frisøren og stripet håret. Ellers har jeg ikke gjort noe. Den siste tiden derimot har det åpnet seg en ny verden, og jeg har prøvd brow lamination (ikke ekstremversjon) og vippeløft. Jeg føler meg veldig mye bedre! Jeg har også planer om Botox i kråketærne. Hvilke behandlinger har dere prøvd? Hva er dere fornøyd med og tar regelmessig? Og hva var dere ikke fornøyd med? Anonymkode: 41a35...bc1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Skrevet 19. juli 2023 Pedikyr og manikyr, selvfølgelig. Laser, i kombinasjon med noe voksing. Hydrafacial (fukt for ansikt). Peel+kroppsinnpakning. Botox i kjevemuskelaturen (handler mest om velvære/søvn) Tannbleking Har hele tiden hatt et bevisst forhold til hva jeg gjør og ikke. De få linjene jeg har rundt øynene er velkomne, og det samme er litt tynnere overleppe. Fikser man slikt når man er 40-50 begynner det raskt å se unaturlig ut. Anonymkode: d7d6c...baf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 Capazitet skrev (6 minutter siden): Null. Tør vedde på at du er naturlig pen også🥰 Anonymkode: 29f75...233
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Pedikyr og manikyr, selvfølgelig. Laser, i kombinasjon med noe voksing. Hydrafacial (fukt for ansikt). Peel+kroppsinnpakning. Botox i kjevemuskelaturen (handler mest om velvære/søvn) Tannbleking Har hele tiden hatt et bevisst forhold til hva jeg gjør og ikke. De få linjene jeg har rundt øynene er velkomne, og det samme er litt tynnere overleppe. Fikser man slikt når man er 40-50 begynner det raskt å se unaturlig ut. Anonymkode: d7d6c...baf Samme her! Får også satt hyralynsyre og mesoterapi i ansikt, hals og bryst. Og dermapen (brukt i ti år). Anonymkode: 0c622...1d9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Hårfjerningslaser også, over mange års tid. Anonymkode: 0c622...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pedikyr og manikyr, selvfølgelig. Laser, i kombinasjon med noe voksing. Hydrafacial (fukt for ansikt). Peel+kroppsinnpakning. Botox i kjevemuskelaturen (handler mest om velvære/søvn) Tannbleking Har hele tiden hatt et bevisst forhold til hva jeg gjør og ikke. De få linjene jeg har rundt øynene er velkomne, og det samme er litt tynnere overleppe. Fikser man slikt når man er 40-50 begynner det raskt å se unaturlig ut. Anonymkode: d7d6c...baf Kan jeg spørre deg om hvordan det blir med botox i kjeven? Er ikke sånn at ansiktet begynner å henge eller no? 🙈🙈 Er enormt anspent i kjeven så har vurdert det men aldri prøvd noe botox og redd for hvordan effekten blir når man setter det i kjeven.. Der jeg i hovedsak er anspent er i muskulaturen rett under kinnbenet.. Anonymkode: 81a89...2a7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her! Får også satt hyralynsyre og mesoterapi i ansikt, hals og bryst. Og dermapen (brukt i ti år). Anonymkode: 0c622...1d9 Hva er de to første du nevner?Kan du beskrive effekt av dette? Jeg har prøvd dermapen er par ganger, men ikke merket særlig effekt enda. Har ellers prøvd fillers i kinn og under øynene. Tror det blir Botox neste gang. Nærmer meg 50. Anonymkode: 881d9...d27
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pedikyr og manikyr, selvfølgelig. Laser, i kombinasjon med noe voksing. Hydrafacial (fukt for ansikt). Peel+kroppsinnpakning. Botox i kjevemuskelaturen (handler mest om velvære/søvn) Tannbleking Har hele tiden hatt et bevisst forhold til hva jeg gjør og ikke. De få linjene jeg har rundt øynene er velkomne, og det samme er litt tynnere overleppe. Fikser man slikt når man er 40-50 begynner det raskt å se unaturlig ut. Anonymkode: d7d6c...baf Syns du botox i kjeven gjør ansiktet slankere?:) Anonymkode: 03a59...2ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her! Får også satt hyralynsyre og mesoterapi i ansikt, hals og bryst. Og dermapen (brukt i ti år). Anonymkode: 0c622...1d9 Hva syns du om effekten av mesoterapi? Anonymkode: 03a59...2ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 Jeg tar filler en gang i året i sur munn området så det ikke henger like mye, og i et søkk jeg har i haka. Undersøker nå om jeg skal investere i PRP Er også nysgjerrig på Morpheus 8 laser som skal stramme opp huden men rett for at det smelter fett man trenger for å se ung ut Anonymkode: 03a59...2ec
AprilLudgate Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Har prøvd dermapen en gang. Bleket tenner litt fordi mye kaffedrikking. Har vokset alt på underliv. Skal kanskje ta Botox, men da for migrene Blir vel neppe effekt på utseende. Får kanskje i kjeven også, og den effekten på utseende er jeg personlig ikke keen på. Men hjelper det gir jeg F.
Rucula Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 Jeg tar botox i panna og sinnarynka. Veldig fornøyd, det ser helt naturlig ut
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #16 Skrevet 19. juli 2023 Ingenting. Tok noen før, men det var fordi jeg hadde skikkelig dårlig selvtillit. Anonymkode: f0293...4be
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #17 Skrevet 19. juli 2023 Min mor har veldig stor rynke som går fra nesa og ned til munnen, og fra munnen ned til haka. Det så jeg tidlig at jeg også kom til å få. Da tok jeg filler i denne rynka. Det er 15 år siden. Det er helt utrolig, men jeg kvalte hele greia i fødselen. Det angrer jeg ikke på. Jeg tror at siden jeg gjorde det så tidlig 33-34 år gammel, så hadde det en effekt som var stor! Ellers har jeg ikke gjort noe. Jeg prøvde botox en gang, men det så helt jævlig ut,....så jeg fant ut at mye fukt, og god søvn var mye bedre. Men altså, den der rynken som gjør sååå mye med ansiktet med dype viker, den angrer jeg IKKE på at jeg tok. Det har reddet hele ansiktet mitt. Anonymkode: ad7f5...b8e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #19 Skrevet 19. juli 2023 Rucula skrev (24 minutter siden): Jeg tar botox i panna og sinnarynka. Veldig fornøyd, det ser helt naturlig ut Kan du fortsatt løfte brynene når du tar i panna? Hørt at å sette i panna kan gi tungere bryn? Mens sinnarynka kan gi litt åpnere blikk Anonymkode: 03a59...2ec
Rucula Skrevet 19. juli 2023 #20 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du fortsatt løfte brynene når du tar i panna? Hørt at å sette i panna kan gi tungere bryn? Mens sinnarynka kan gi litt åpnere blikk Anonymkode: 03a59...2ec Ja det kan jeg. Jeg er overhode ikke helt stiv. Og det gir meg definitivt mer åpent blikk fordi pannen blir litt løftet. Tar hver 6 mnd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå