Gå til innhold

Hvor finner jeg oppgavehefte med matte for 10.trinn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som er veldig glad i matte. Hun fikk 6 i matte året som var, men ønsker å øve litt i forkant av 10.klasse matte og muligens naturfag. Hvor kan jeg finne gode hefter med oppgaver? 

Anonymkode: cc388...590

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gode hefter med oppgaver er nok ikke så enkelt å oppdrive. Det har ikke kommet veldig mye nytt etter ny læreplan, så det meste blir vel nå laget av lærere. 

Det går an å se på matematikk.net på tidligere eksamensoppgaver, er iallefall to stk der. Ellers kan khan academy være et sted å se. 

Det som er nytt nå er at man selv skal lage spørsmål ut fra en problemstilling, så kan gjerne også se litt på problemløsningsoppgaver. 

Skolen hennes har kanskje ikke kjøpt nye lærebøker til den nye læreplanen heller, men når ledelsen er tilbake på jobb i august kunne det jo vært mulig å høre om dere kan få låne en bok før året starter? Ellers kan det hende at dere finner noen av de nye lærebøkene på et bibliotek? Vet ikke hvordan det er med nettressursene nå i ferien, men om skolen hennes bruker skolenmin eller campus inkrement går det jo an å forsøke å logge inn og se om det er noe der? 

Anonymkode: 97640...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket bokhandlere på nett? Vet jeg kunne bestille min sønns læremateriell på Norli i fjor.

Anonymkode: 92939...f72

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bøkene for første år på vgs er enkle å få tak i, med oppgavesamlinger :)

Anonymkode: a14f8...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...